شرکت سونی دوربین فوق سریع A9 II را با قیمت 4500 دلار معرفی کرد

10
۴۱,۵۱۷

شرکت سونی به تازگی تصمیم گرفته است تا دوربین فوق پیشرفته و پر فروش قبلی خود یعنی مدل A9 را به همراه تغییراتی هر چند کوچک ارتقا داده و به بازار عرضه کند. در این دوربین همچنان شاهد استفاده از یک سنسور فول فریم 24 مگاپیسلی هستیم که به ویژگی ضد تار شدن تصاویر با امکان عکاسی پیاپی به صورت 20 فریم مجهز شده است و سونی نام این ویژگی را bananas-fast-blackout-free گذاشته است که بسیار مناسب عکاسی ورزشی و یا مراسم های عروسی است. با این وجود اما همچنان چندین ویژگی دیگر در این دوربین گنجانده شده است تا دوربین A9 II تبدیل به دوربین عکاسی شود که هیچ نمونه مشابه ای از آن را تا کنون در بین محصولات شرکت سونی شاهد نبوده ایم.

شاتر جدید این دوربین عکاسی اکنون دو برابر سریع تر از مدل قبلی خود به عکاسی می پردازد و قادر است تا 10 فریم پیاپی را با این سرعت عکاسی کند که همین مورد به عکاسان اجازه می دهد تا در شرایطی که نور های فلاش مانند در پس زمینه عکس وجود دارد عکس هایی بهتر و سریع تر را ثبت نمایند. چندین ویژگی دیگر به مدل A9 II آورده شده اند که تا پیش از این در دوربین فوق حرفه ای A7R IV سونی موجود بوده اند و عبارتند از: لرزشگیر بدنه، مقاومت بهتر در برابر نفوذ آب و گرد و غبار به درون دوربین. همچنین در این دوربین عکاسی شاهد بهبود هایی در زمینه صفحه نمایش لمسی آن هستیم که این بار رابط کاربری می تواند حتی بین دو دوربین مختلف نیز تعامل ایجاد کند. سونی همچنین تصمیم گرفته است تا با تکیه بر الگوریتم های جدید خودش، قابلیت فوکوس خودکار بر روی اجسام را بهبود ببخشد.

دوربین عکاسی A9 II در زمینه ارتباطات نیز دچار تغیراتی شده است. این دوربین اکنون از رابط گیگابیتی شبکه در کنار پورت USB نسخه 3.2 و از نوع Type C بهره می برد و بر خلاف نسخه قبلی اش که تنها از باند 2.4 گیگاهرتزی وای فای پشتیبانی می کرد، این بار پشتیبانی از فرکانس 5 گیگاهرتزی نیز به آن اضافه شده است. به نظر می رسد که این بار دوربین A9 II کاربران حرفه ای را هدف گرفته است.

دوربین عکاسی A9 II شرکت سونی از ماه نوامبر و با قیمت 4500 دلار تنها برای بدنه دستگاه در دسترس خریداران برای پیش فروش از وب سایت B&H Photos در نظر گرفته شده است و از تاریخ 5 نوامبر به صورت رسمی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

[تعداد: 3    میانگین: 5/5]

10 دیدگاه ها

  1. من برا خرید دوربین بین سونی و Canon موندم .
    از چندتا عکاس حرفه ای و استادیومی که سوال کردم گفتن Canon بهتره
    نظر شما چیه دوستان ؟ محدودیت بودجه ندارم

    پاسخ

    افشین گفته:
    ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ساعت: ۲۳:۴۲

    درود،دوست عزیز هم سونی کارش عالیه در مقوله دوربین و هم کنون،اما سونی اخیرا پیشی گرفته از کنون و داره تحول عظیمی در صنعت دوربین ایجاد میکنه و در اکثر ردهای دوربین چند سالیه عنوان بهترینها رو داره و بعد عز سونی نیکون هم چندیه خوب کار کرده حتی بهتر از کنون،اگر دوربین حرفه ای نیاز دارید و قیمت براتون مهم نیست قطعا سونی حرف اولو میزنه شک نکنید،یه فول فرم بدون اینه بگیرید لذتشو ببرید،بنیانگذار دوربینهای بدون اینه که تحولی ایجاد کرد در صنعت دوربین هم سونی بوده.

    پاسخ

    علی گفته:
    ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ساعت: ۱۷:۰۳

    دوست عزیز، قابلیت دوربین canon رو سونی ۵ سال پیش بهش رسیده
    تو دوربین هیچ شرکتی به پای سونی نمیرسه

    پاسخ

  2. حالا دو تا پلاستیک دوست مبتدی میان میگن دوربین صد پیکسلی فلان بونچول چینی بهتر از اینه!!!! خخخخخخخ بعید نیست این ادعا ها!!!!!

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here