با شعارهای اختصاصی هر یک از گوشی های اکسپریا آشنا شوید: بخش چهارم سری C

4
۶,۴۸۳

d3-a-desktop-97e7917d4b203b06158c5ec77babc9b7
از سال 2011 تا امروز، تمامی گوشی های سونی، پیشوند “اکسپریا” را با خود یدک میکشند. اکسپریا برند اصلی اسمارت فون های اندرویدی سونی است که هر کدام از این اسمارت فون ها با یک نام خاص شناخته میشوند.

ما گوشی های سونی را به نام های اصلی مثل اکسپریا XZ، اکسپریا Z5، اکسپریا T و … میشناسیم اما میدانید که تمامی این گوشی ها به چند صورت دیگر نیز قابل شناسایی هستند. یکی از این ها شماره مدل است که با ترکیب یک حرف و عدد مثل D6503 و یا F8332 شناخته میشوند. حالت دیگر لقب یا همان اسم رمز است که پیشتر با اسم رمز تمام گوشی های سونی آشنا شدید. اسم رمزها هم یک نام هستند که سونی آنها را بنابر شاخصه های اصلی هر گوشی انتخاب میکند. مثل Sirius به معنی شباهنگ که لقب اکسپریا Z2 است.

اما در کنار تمامی اینها، سونی برای هر یک از گوشی های خود، یک شعار اختصاصی نیز انتخاب میکند! این شعار مستقیما با آن گوشی و مهمترین قابلیت های آن ارتباط دارد. ما قصد داریم تا به منظور آشنایی بیشتر شما با شناسنامه اسمارت فون های سونی، به صورت مرحله به مرحله، شعار اختصاصی تمامی گوشی های چند سال اخیر را با هم مرور کنیم. پیش از این، شعارهای اختصاصی سری X و Z را به همراه خانواده میان رده ها یعنی M مرور کردیم و حالا به سری C رسیدیم تا به شعارهایی که سونی در تبلیغات خود از آنها استفاده میکنند نگاهی دقیقتر داشته باشیم.


اکسپریا C5 Ultra: تصاویری عالی از هر دو طرف (Two sides of picture perfect)
ما همگی سری C را به دوربین های سلفی قدرتمند و فلاش های LED در جلوی دستگاه میشناسیم. گل سرسبد سلفی فون های این خانواده نیز اکسپریا C5 Ultra است. این دستگاه اولین و تنها اسمارت فون سونی است که دوربین پشت و جلوی آن از نظر کیفیت با هم برابر است. دوربین دو قلوی 13 مگاپیکسلی در دو طرف دستگاه چه برای عکس های سلفی و چه برای عکس های غیر سلفی شما را از داشتن یک دوربین با کیفیت مطمئن میسازد. در کنار این ها طراحی ممتاز صفحه نمایش بدون حاشیه این دستگاه نیز از نکات قابل ذکر است که مورد پسند مخاطبین قرار گرفته بود.

سونی در تشریح این شعار مینویسد: با دو دوربین 13 مگاپیکسلی عالی و صفحه نمایش 6 اینچی فوق العاده شفاف، اکسپریا C5 Ultra به شما کمک میکند تا در هر زمان و شرایطی بهترین عکس های سلفی را به ثبت برسانید.
e4-a-01-desktop-ebd70479fd2fb0fa6af16f9c83f9bb5e


اکسپریا C4: استاد گرفتن عکس های سلفی شوید (Become a master of the selfie)
تجربه موفق اکسپریا C3 موجب شد تا سونی در سال 2015 نیز یک اسمارت فون با دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه که به فلاش LED مجهز شده را روانه بازار کند. از نظر پردازنده این دستگاه با اکسپریا C5 Ultra نیز برابری میکند تا صفحه نمایش و دوربین جلو شاخص ترین وجه تمایز این دو را تشکیل دهد.

سونی در تشریح این شعار مینویسد: شما همگی به یک گوشی هوشمند پر سرعت و FHD برای گرفتن عکس های سلفی فوق حرفه ای نیاز دارید.
xperia-c4-the-perfect-shot-e43d62a81f9252c4961638d67bd8a26d-940


اکسپریا C3: اصلِ دوربین سلفی حرفه ای در یک گوشی هوشمند (The original PROselfie™ smartphone)
تا پیش از معرفی اکسپریا C3، خانواده C که تنها یک عضو بیشتر نداشت، هیچ شاخصه ای برای تاکید در خود ندیده بود. اما سونی با معرفی اکسپریا C3 ظهور خانواده ای که بر دوربین سلفی قدرتمند تاکید دارد را شروع کرد. اکسپریا C3 در سال 2014 با دوربین 5 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED نوآوری مورد پذیرش از سوی سونی بود.

سونی در تشریح این شعار مینویسد: دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض به همراه فلاش LED در جلو و برنامه های حرفه ای برای ثبت عکس های سلفی
xperia-c3-never-miss-a-selfie-e3d47b2935602e12481706ef467c5a82-940


اکسپریا C: دنیای سرگرمی های شما حالا بزرگتر شده است. (Your world of entertainment just got bigger)
شاید یکی از اسمارت فون هایی که بسیاری چندان دل خوشی از آن نداشته باشند اکسپریا C باشد. این دستگاه که بیشتر با هدف بازارهای شرق آسیایی و چین ساخته و عرضه شده بود، با اندروید 4.2 کار خود را شروع و با همان نسخه به خاطرات پیوست. به نظر میرسید هدف اصلی سونی از معرفی این دستگاه، ارزیابی وضعیت بازارهایی است که گوشی های هوشمند بزرگ با قیمت ارزان در آنها محبوبیت دارد.

سونی در تشریح این شعار مینویسد: ظهور یک اسمارت فون 5 اینچی شگفت انگیز از سونی

xperia-c-display-to-lose-yourself-in-f05f3614b435248136b18e7f70eae5d9-940

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

4 دیدگاه ها

  1. یکی از گوشی هایی که خیلی هارو از سونی متنفر کرد c بود. آبروی منو تو محل کار برد کلی تبلیقشو کردم همکارم خرید یعنی خدای هنگ بود حتی زنگ هم میخورد هنگ می کرد.

    پاسخ

    golmina گفته:
    ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۹:۳۴

    متاسفانه منم این گوشیو داشتم حتی با فلش هم درست نمیشه و هنگ داره بخاطر حافظه کمیه که داره

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here