شیائومی Poco M3 با باتری 6 هزار میلی آمپری و قابلیت شارژ سایر تلفن ها معرفی شد

0
۱۷,۴۳۹

اگر کسی بخواهد به گوشی های خوش قیمت و مناسب شرکت شیائومی اشاره کند ، محصولات پوکو حتما بخشی از آنها هستند و اکنون گوشی پوکو ام 3 را می توان سومین عضو این خانواده به حساب آورد.

طراحی جالب و منحصربفرد این محصول به سرعت می تواند تمام توجهات را معطوف خود نماید – نمایشگری یکدست و یک پارچه بر روی صفحه جلویی و ناحیه مستطیل شکل بزرگی بر روی بدنه پشتی که دوربین های عکاسی و فیلمبرداری را در خود جای داده است. باقی بدنه پشتی دستگاه را بافتی ضد جذب چربی اثر انگشت و در سه رنگ تشکیل داده است. رنگ های Power Black ، Cool Blue و POCO yellow.

بزرگترین ویژگی گوشی پوکو ام 3 باتری عظیم و شش هزار میلی آمپری آن است. این باتری از شارژ سریع 18 واتی و حتی شارژ سایر دستگاه ها با همان کابل و سرعت 18 واتی پشتیبانی می کند.

شیائومی در جدیدترین محصول پوکو به باتری آن می نازد و آن را بزرگترین نوع در کلاس گوشی های M3 می نامد. طبق ادعای شرکت سازنده ، این گوشی قادر است در استفاده سبک تا 5 روز دوام بیاورد و سه روز را به صورت مدیریت شده و یک و نیم روز را در استفاده سنگین. آنها همچنین قول داده اند که باتری گوشی تا دو سال و نیم بدون افت قدرت و کیفیت به کار خودش ادامه خواهد داد.

بر روی پنل جلویی گوشی شاهد استفاده از یک نمایشگر 6.53 اینچی فول اچ دی پلاس از نوع IPS LCD هستیم که از نرخ تازه سازی استاندارد صفحه نمایش یعنی 60 هرتز پشتیبانی می کند و توسط لایه محافظتی کورنینگ گوریلا گلس 3 پوشیده شده است. این صفحه نمایش میزبان یک ناچ قطره ای و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز هست.

شیائومی Poco M3 با باتری 6 هزار میلی آمپری و قابلیت شارژ سایر تلفن ها معرفی شد

ترکیب سه گانه دوربین را بر روی بدنه پشتی دستگاه شاهد هستیم که مهم ترین عضو آن یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با بزرگی پیکسل 0.8 میکرومتر و لنزی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.79 با قابلیت عکاسی به صورت 12 مگاپیکسل می باشد. دو سنسور دیگر به ترتیب یک سنسور 2 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 از نوع ماکرو و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 هستند.

در زیر بدنه این گوشی شیائومی از چیپست 11 نانومتری اسنپدراگون 662 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم استفاده کرده است. ظرفیت حافظه داخلی به انتخاب مشتری می تواند بین 64 یا 128 گیگابایت یکی باشد.

اسپیکر های استریو ، سنسور اثر انگشت بر روی لبه کناری دستگاه ترکیب شده با دکمه پاور و سنسور مادون قرمز از دیگر ویژگی های گوشی Poco M3 هستند.

سیستم عامل اندروید 10 در کنار رابط کاربری اختصاصی شیائومی یعنی MIUI 12 و لانچر پوکو از قبل بر روی این گوشی نصب شده است. چینی ها قول داده اند وقتش که برسد حتما این گوشی را به نسخه یازدهم سیستم عامل اندروید هم آپدیت خواهند کرد.

شیائومی Poco M3 با باتری 6 هزار میلی آمپری و قابلیت شارژ سایر تلفن ها معرفی شد

قرار است این گوشی در تاریخ 27 نوامبر (7 آذر) جمعه سیاه در آمریکا به فروش برسد. در ابتدا برای این محصول یک تخفیف اختصاصی در نظر گرفته شده است که برای نسخه 4/64 گیگابایتی قیمت را به 129 دلار می رساند و در پیکربندی 4/128 گیگابایت ، همین برچسب قیمتی به مبلغ 149 دلار می رسد. پس از به پایان رسیدن این مدت زمان ، قیمت ها به ترتیب به 149 و 169 دلار تغییر خواهند کرد. از طرفی فروش این گوشی در اروپا از تاریخ 30 نوامبر ( 10 آذر) آغاز خواهد شد و قیمت ها به ترتیب 149 یورو برای نسخه 64 گیگابایتی و 169 یورو برای نسخه 128 گیگابایتی در نظر گرفته شده اند.

پوکو استقلال خود از شیائومی را در ژانویه سال جاری اعلام کرد ، اکنون این شرکت مجددا بر تعهد خود مبنی بر اینکه به تنهایی به عرضه گوشی های هوشمند ادامه خواهد داد ، اعلام کرده است و همچنین گزارشی از آنچه تاکنون به دست آورده است ارائه داده است.

پوکو با مدل F1 در سال 2018 متولد شد ، که 2.2 میلیون دستگاه از آن به فروش رفته است. از این تعداد ، 700،000 عدد در سه ماه اول به بازار عرضه شده است. F1 هنوز هم بخش عمده ای از گوشی های Poco موجود در بازار را تشکیل می دهد که مجموعا 6 میلیون دستگاه هستند (براساس اطلاعات Canalys و تیم فروش داخلی).

طی سه سال گذشته تلفن های پوکو در بیش از 35 کشور جهان عرضه شده است. خط تولید این گوشی ها رشد کرده و اکنون تلفن هایی در هر سه رده قیمتی به بازار عرضه شده است: پرچمدار ، میان رده و پایین رده.

نظر شما درباره این گوشی چیست؟

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here