شیشه در بدنه یوگا و اکسینوس در پرچمدار ۲۰۱۳

2
۴,۵۱۵


براساس خبرهایی که تاکنون منتشر شده است، Sony C660X Yuga ظاهرا دارای ویژگی قاب شیشه ای در پشت دستگاه خواهد بود، موضوعی که هم اکنون توسط بعضی از منابع داخلی این شرکت تایید شده و این اسمارت فون ۵ اینچی مجهز به پنل شیشه ای Dragontrail خواهد بود.
Dragontrail یک شیشه سخت شبیه به محصولات شرکت کرنینگ (گوریلا) است و به اندازه کافی مقاوم، مستحکم و سبک می باشد که در یک اسمارت فون مورد استفاده قرار گیرد. اپل در آیفون ۴ و شرکت ال جی در اسمارت فون های اپتیموس جی و نکسوس ۴ از این روش برای پوشش محصولات خود استفاده کردند و به نظر می رسد که سونی نیز این روش را بکار خواهد برد.
در واقع شیشه احساس خوشایندتری را به کاربر منتقل می کند ضمن اینکه دستگاه کیفیت ساخت بهتری نسبت به پلاستیک پیدا خواهد کرد (البته مشکلات خاص خود را نیز دارد).

خبر دیگر در ارتباط با پرچمدار سونی در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۳ است که ما مشخصاتی از آن را قبلا دیده ایم. از صفحه نمایش فول اچ دی گرفته تا پردازنده ۴ هسته ای Cortex-A15 و حتی ۳ گیگابایت رم. اعلام شده بود که این پردازنده احتمالا از سوی کوالکام و یا انویدیا تامین خواهد شد، اما براساس اعلام منابع چیپ ست مورد استفاده در این اسمارت فون نه انودیاست و نه کوالکام بلکه احتمالا از سری ۵ چیپ ست های اکسینوس سامسونگ در آن استفاده خواهد شد (به احتمال بسیار زیاد پردازنده قدرتمند ۵۴۴۰). موضوع دیگر در مورد حافظه داخلی آن است که به گفته منابع ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است.

Samsung Exynos 5 Quad

3GB

5inch OLED display FHD

128GB ROM

16megapixel

3000mAh battery

Water / Dust resistant

IR blaster

در صورتی که همه این مشخصات در مورد پرچمدار آینده سونی صحت داشته باشد، می بایست منتظر اسمارت فونی قدرتمند در سال آینده میلادی از سوی سونی بود. اینطور نیست؟

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

2 دیدگاه ها

  1. من به همه قول میدم سال2013 سال فرمانروایی مطق سونی بر صنعت گوشی هوشمند خواهد بود…..

    پاسخ

    hadi گفته:
    ۲۵ آذر ۱۳۹۱ - ساعت: ۲۳:۰۸

    تا به اینجا گوشی هایی که سونی قرار است معرفی کنه از بقیه رقیباش خیلی بهتر بوده. باید ببینیم که در عمل چیکار میکنه.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here