شیشه محافظ گوریلا گلس 6 با دو برابر مقاومت بیشتر نسبت به نسل قبل معرفی شد

5
۵,۹۴۹


برای علاقه مندان به سونی و کاربران قدیمی و جدید گوشی های اکسپریا، نام گوریلا گلس نام آشنایی است که بسیاری از شما حتماً اطلاعات زیادی از آن دارید. “گوریلا گلس” شیشه ای مقاوم است که توسط شرکت کورنینگ توسعه یافته و در گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار میگیرد.

سونی در بسیاری از گوشی های خود، از نسخه های مختلف این شیشه استفاده کرده بود. از سال 2011 که نسل اول گوریلا گلس در اکسپریا اکتیو به کار گرفته شد تا اکسپریا XZ2 که از نسل پنجم این شیشه استفاده کردند، همه و همه به لطف این شیشه در برابر ضربات و خط و خش مقاوم سازی شدند.

شرکت کورنینگ امروز به صورت رسمی نسل جدید این شیشه را با نام کامل گوریلا گلس 6 معرفی کرد. این شیشه به اعتقاد کورنینگ دو برابر مقاوم تر از نسل قبل، یعنی گوریلا گلس 5 است. گوریلا گلس 6 در آزمایشات اولیه موفق شده تا در 15 سقوط پیاپی از فاصله یک متری مقاومت کند. این مقدار دو برابر نسل قبلی است که نشان میدهد کورنینگ تا چه اندازه در فشرده سازی این شیشه و افزایش مقاومت آن موفق بوده است.

بررسی های به عمل آمده توسط شرکت کورنینگ نشان میدهد به طور میانگین در هر سال، 7 بار گوشی های هوشمند کاربران از دست آنها به زمین می افتد که اغلب این افتادن ها از ارتفاع حدود یک متری رخ میدهد. به اعتقاد کورنینگ گوریلا گلس 6 از ترکیب شیمیایی جدیدی بهره میبرد که باعث شده فشردگی و مقاومت بیشتری در مقایسه با قبل داشته باشد. از آنجایی که سونی موبایل معمولاً از شیشه های گوریلا گلس در گوشی های خود استفاده میکند، انتظار میرود که در نسل آینده پرچمداران سونی این شیشه به عنوان یک لایه محافظ در روی صفحه نمایش و حتی در قسمت پشت بدنه مورد استفاده قرار گیرد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

5 دیدگاه ها

  1. آقا اپدیت Xperia X چرا برای من آمده آیا دلیل خاصی داره؟ قبلا اپدیت میومد همیشه اولین نفر دریافت میکردم یعنی پیغامش میامد روی گوشی تو سایت سریع خبر میدادم ولی الان نه نمیاد نه گوشیم روت کردم نه اتفاق خاصی چند بار هم رفرش کردم بازم نیامد دوستان چه احتمالی میدن؟

    پاسخ

    Milad leopard گفته:
    ۲۹ تیر ۱۳۹۷ - ساعت: ۰۱:۲۸

    به منطقه ی رامت بستگی داره.ببین رام گوشیت واسه کجاست.من چهارشنبه زدم

    پاسخ

    MH19 گفته:
    ۲۹ تیر ۱۳۹۷ - ساعت: ۰۶:۲۲

    از کجا میشه فهمید برای کجاس کی میاد براش

    پاسخ

    pariu گفته:
    ۲۹ تیر ۱۳۹۷ - ساعت: ۰۲:۰۲

    شما cda رامتون رو توی آپدیت یاب ببینید گرفته ؟ ممکنم هست بعضی وقتی یکی دو روز بعدش بیاد این سری من خودم برای xzpremium خودم سه روز بعدش اومد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here