طبق وعده سونی، آپدیت ویژه دستیار صوتی گوگل برای هدفون های سونی منتشر شد.

3
۴,۳۹۲


همانطور که سونی در CES 2018 قولش را داده بود، بالاخره تصمیم گرفت که پشتیبانی کامل تر و بهتری در هدفون های جدید خود از دستیار صوتی گوگل انجام دهد. اما در حال حاضر این آپدیت محدود به چند دستگاه بوده و به طور قطع در آینده ای نزدیک تمامی هدفون هایی که سونی در آنها از دستیار صوتی گوگل بهره برده به مرور زمان آپدیتی را مبتنی بر بهبود عملکرد دستیار هوشمند صوتی گوگل دریافت خواهند نمود.

در آپدیت های گذشته امکان فراخواندن دستیار صوتی گوگل از طریق نگه داشتن دکمه تماس هدفون وجود داشت اما حالا علاوه بر این امکان، امکان تنظیم حالت حذف نویز دیجیتال، حالت صدای تطبیقی با حرکات دست، بهبود سرعت و عملکرد قابلیت Push-To-Talk، ساپورت بهتر در سیستم عامل IOS و قابلیت خواندن ناتیفیکیشن ها بصورت بلند توسط دستیار هوشمند فراهم شده است. دقیقا مانند قابلیتی که در هدفون های هوشمند گوگل موجود بود.

این آپدیت تا این لحظه تنها برای دو مدل از هدفون های سونی به نام های WH-1000XM2 و WI-1000X عرضه شده است اما به گفته سونی این آپدیت بزودی برای WF-1000X، WH-CH900N، h.ear on 2، WH-H900N هم به صورت یک آپدیت منتشر خواهد شد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

3 دیدگاه ها

  1. سلام
    من یه گوشی XA1 Plus از تکنو لایف خریدم . تا همین چهارشنبه هم فعال بود . یهو یه اس ام اس اومد و گوشیم دیگه سیم کارتمو شناسایی نمیکنه
    از سامانه خواستم فعالسازی نشد . از #۷۷۷۷* هم اقدام کردم نشد
    لطفا اگه کسی پیام منو میبینه جواب بده

    پاسخ

    AmirAloone گفته:
    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۱:۴۷

    مشکلم حل شد
    زنگ زدم شرکت تکنولایف حل شد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here