طیف گسترده ای از لوازم جانبی برای محصولات خانواده Z5 معرفی شدند !

12
۲۶,۷۲۱

gsmarena_100

در کنار معرفی نسل جدید گوشی هایِ هوشمند خانواده Z، سونی طیف گسترده ای از لوازم جانبی بالا رده را برای محصولات این خانواده سه نفره معرفی کرد. به عنوان اولین محصول برای خانواده Z5، سونی کیف هایِ هوشمند جدیدی مخصوص هر 3 عضو این خانواده را در رنگ هایِ مربوط به هر گوشی معرفی کرد که مجهز به پنجره ای برای نمایش ساعت و اعلانیه هایِ مخصوص این دستگاهها میباشد.

در داخل این کیف هوشمند یک رابط NFC قرار گرفته است، که با NFC مخصوص دستگاه جفت میشود. با اتصال این کیف به گوشی هوشمند خود، حالت ساعت و اعلانیه ها به شکل خاصی تغییر میکنند و در اولین ورود به گوشی، به سمت فروشگاه نرم افزاری گوگل برای دانلود تم مخصوص رنگ کیف و گوشی مخصوص خود هدایت خواهید شد.

البته با توجه به اینکه سونی از پنل LCD برای دستگاههایِ خود بهره میبرد، کاربران این گوشی هایِ هوشمند برای چک کردن ساعت و اعلانیه هایِ دستگاه خود، باید صفحه دستگاه را روشن کنند. این ویژگی در گوشی هایی که از پنل AMOLED بهره میبرند به صورت پیشفرض در نظر گرفته شده است، که از اتلاف انرژی بیهوده جلوگیری میکند.

به نظر میرسد که درب این کیف ها به خوبی کیپ نمی شوند و شاید در هنگام مکالمه درب کیف خود به خود باز شود. البته باید این موضوع را هم مد نظر داشت که نمونه هایی که به دست ما رسیده است از تولیدات ابتدائی و آزمایشی میباشند و سونی در نسخه هایِ اصلی این کیف ها دقت بیشتری به خرج خواهد داد.

بخش دوم و جذاب ماجرا معرفی سری جدید هندزفری هایِ سونی است، که در بعضی از مناطق دنیا به همراه گوشی به فروش میرسند. MDR-NC750 اولین هندزفری دنیاست که مجهز به فناوری صدایِ فراگیر اچ.دی سونی شده است و همانند نسل قبل خود، از فناوری حذف نویز پیشرفته بهره میبرد.

این هندزفری هایِ جدید قابلیت پخش صدایِ فراگیر اچ.دی را دارند و نسبت به نسل قبل خود از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. در نسل قبل هندزفری ها و هدفون هایِ ساخته شده تنها توانایی پخش 16بیتی/44.1 کیلوهرتز را داشتند، در حالی که نسل جدید قابلیت پخش صدایِ فراگیر اچ.دی در 2 کیفیت 24بیتی/96 کیلوهرتز و 24بیتی/192 کیلوهرتز را دارند.

بدیهی است که یکی از برتری هایِ این هندزفری هایِ جدید، کیفیت و شفافیت صدایِ بینظیر آنهاست. این هندزفری ها توانایی پشتیبانی از انواع فرمت هایِ رایج صوتی را علاوه بر پشتیبانی از فرمت هایِ اختصاصی فراگیر اچ.دی من جمله FLAC، WAV و ALAC دارند.

همچنین نسل جدید حذف نویز دیجیتالی سونی برای این هندزفری هایِ جدید در نظر گرفته شده است. ساز و کار حذف نویز دیجیتال به این صورت است که در هر دو گوشی این هندزفری ها قطعه ای مخصوص دریافت صداهایِ مزاحم تعبیه شده است که صداهایِ مزاحم اطراف شما را دریافت و بلافاصله به گوشی هوشمند شما که مجهز به فناوری حذف نویز دیجیتال است انتقال میدهد و گوشی پس از حذف دیجیتالی صداهایِ مزاحم، صدایِ فراگیر بدون نویز را به گوش هایِ شما ارسال میکند. تمام این کارها در کسری از ثانیه انجام خواهند شد.

در نهایت هم نوبت به نسل جدید هدست هایِ بلوتوث سونی میرسد؛ هدست SBH54 سونی. این هدست بلوتوث جدید که فعلاً اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست گفته میشود به سادگی از طریق NFC به گوشی هوشمند شما متصل میشود و همانند هندزفری هایِ معرفی شده، تجربه ای عالی در پخش صدایِ فراگیر اچ.دی به کاربر منتقل میکند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

12 دیدگاه ها

  1. ای سونی کلک , پس بگو برا چی امکان پخش صوت های 24بیت96 KHZ ,192 KHZ رو از Z1 تو اندروید 5.0 گرفتی , پس از همون موقع نقشه واسه z5 داشتی .
    ولی حیف که تو ایران صوت های HD نیست!!!!!!

    پاسخ

  2. عاللیییییه
    تابستان 95 زد 5 کامپکت رو خریدمش
    الن هم زد آر دارم از اسفند 92

    پاسخ

    real.mos گفته:
    ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۲۶

    تصحیح : الن= الآن

    پاسخ

    3p3hr گفته:
    ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۰۶

    یکم دیر نیست؟؟ اون موقع Z7 Compact میادا

    پاسخ

  3. اقا، این کازو هیرای دختر نداره؟؟؟داماد نمیخواد؟ بریم دامادش بشیم،
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    واقعا این زد 5 طلایی محشره،بدجور رفتم تو نخش،حتما بدستش میارم
    واقعا شاهکاری از سونی هست،عاشق این گوشی شدم،هر جور باشه بدستش میارم

    پاسخ

  4. افتخار میکنم طرفدار سونی هستم.فقط کاش یه جای نفس کشیدن برای بقیه برندها میذاشتی.دوربین بی نظیر،بدنه ی فلزی و صفحهدنمایش ۴kو…امشب خوابم نمیبره

    پاسخ

    سیاوش گفته:
    ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۳۰

    بدنه فلزی؟؟

    پاسخ

    yaser گفته:
    ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۳۵

    اره دادا فلزیه

    پاسخ

    SONY ROSE گفته:
    ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۳۱

    همه شرکتا تو کف هستن
    مخصوصا سایت های جیره خواره شرکت های داغون….

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here