عرضۀ اپلیکیشن رسمی “آهنگ پیشواز ایرانسل” در گوگل پلی و اپ استور آغاز شد+دانلود با لینک مستقیم

7
۱۶,۲۷۲

Screenshot_2014-11-11-09-53-09

 

اگر تا به حال برای پیدا کردن آهنگ پیشواز مورد نظرتان تمام سایت ها را زیر و رو میکردید و در نهایت هم یا آن را نمیافتید و یا امکان پخش و گوش دادن به آن وجود نداشت،اکنون با انتشار اپلییکیشن”آهنگ پیشواز ایرانسل” با امکان جستجو در آن در سریع ترین زمان ممکن به تمامی بانک اطلاعاتی آهنگ های پیشواز ایرانسل دست میابید و حتی امکان پخش آن نیز برایتان فراهم شده است.

طبق گفته روابط عمومی ایرانسل،نرم افزار رسمی “پیشواز ایرانسل” نرم افزاری برای سهولت دسترسی مشترکین ایرانسل به بانک جامعی از آهنگ های پیشواز (RBT) می باشد.این نرم افزار شامل تمامی آهنگ های پیشواز ایرانسل با امکان جستجو از طریق نام آهنگ، نام صاحب اثر و کد آهنگ می باشد.

 

Screenshot_2014-11-11-09-53-37

از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به بروز شدن اطلاعات با اتصال به اینترنت با اندک زمان موجود اشاره کرد.
کاربران با نصب این نرم افزار می توانند آهنگ پیشواز مورد علاقه خود را انتخاب و تنها با یک کلیک از طریق خط ایرانسل خود، از آن بهره مند شوند.امکان شنیدن آهنگ مورد نظر، اختصاص عکس مخصوص به هر آوا، طبقه بندی آهنگ ها در دسته های توصیه شده ها، پر فروشترین ها، جدیدترین ها و پرطرفدارترین ها از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد.

Screenshot_2014-11-11-09-53-51

 

این نرم افزار کاربردی اکنون از طریق گوگل پلی و اپ استور قابل دریافت میباشد،اما ما برای راحتی شما عزیزان لینک مستقیم این نرم افزار مخصوص سیستم عامل اندروید را برایتان قرار داده ایم که در ادامه میتوانید آن را دانلود و نصب نمایید.

دانلود اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل مخصوص اندروید با لینک مستقیم

 

دانلود اپلیکیشن آهنگ پیشواز مخصوص اندروید از گوگل پلی

دانلود اپلیکیشن آهنگ پیشواز مخصوص iOS از اپ استور

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

7 دیدگاه ها

  1. دوستان جهت اطلاع مرتضی جان از وضعیت سلامتیش از ساعت ۸ دیشب رو به بهبودِ،از منبع موثق شنیدم دیشب. فقط و فقط برای جدایی مرتضی از تخت بیمارستان و بازگشت به جمع هوادارانش دعا کنید.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here