عملکرد باتری اکسپریا L3 مقداری از اکسپریا 1 بهتر است

6
۱۷,۱۶۰

چند روز قبل، بررسی اکسپریا 1 توسط مرجع تخصصی Gsmarena نشان داد که این گوشی در زمینه باتری عملکرد چندان رضایت‌بخشی ندارد. البته نمره بدست آمده برای گوشی اکسپریا 1 نمره ضعیفی نبود، اما انتظارات را برآورده نکرد. امروز اکسپریا L3 نیز وارد آزمایشگاه این سایت شد تا در بخش‌های مختلف محک بخورد.

تست باتری اکسپریا L3 در وبسایت Gsmarena خروجی جالب توجهی داشت. در این بررسی گوشی اکسپریا L3 موفق به کسب نمره کلی 80 از این سایت شد که در مقایسه با اکسپریا 1، یک ساعت ماندگاری بیشتری داشت. اکسپریا L3 با وجود بهره‌مندی از پردازنده و صفحه نمایش کم‌مصرف‌تر، باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی دارد که سبب شد تا عملکرد قابل توجهی در این بررسی بدست آورد.

این بررسی را اگر به صورت جزئی‌تر نگاه کنیم، اکسپریا L3 در بخش تماس موفق شد تا بیشتر از 26 ساعت مکالمه را ثبت کند. در بخش مرور وب، باتری این گوشی نزدیک به 15 ساعت و در قسمت پخش ویدئو نیز بیشتر از 13 ساعت ماندگاری داشت. هر چند که این امتیاز تنها یک ساعت بیشتر از اکسپریا 1 است، اما برای این گوشی با چنین رده و سطحی، یک امتیاز قابل قبول و عالی به حساب می‌آید.

[تعداد: 3    میانگین: 4.3/5]

6 دیدگاه ها

  1. کنتراست صفحه نمایش این گوشی ۱۸۳۰ هست حدودا واقعا عالیه بعد من z5 داشتم
    کنتراستش ۹۸۰ بود واقعا سونی یه کارایی میکنه آدم هنگ میکنه

    پاسخ

  2. یه کم نه، خیلی بهتره!
    قسمت وب گردی حدود پنج ساعت بیشتر دوام اورده!
    البته بعضی وقت ها میانرده ها و بالا رده ها عملکرد بهتری نسبت به پرچمداران دارند، چون رزولوشن پایین تر و پردازنده ضعیف تر و کند تری نسبت به پرچمدار ها دارن.
    ولی اینکه پایین رده از پرچمدار قوی تر باشه واقعا نوبره!!!

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here