فاش شد: بازی The Last Of Us 2 با قدرت در E3 2018 حضور پیدا خواهد کرد.

2
۴,۰۸۳

سونی چند سال پیش نسخه دوم این بازی محبوب و بسیار پرطرفدار را معرفی کرد و اَکنون بعد از مدت زمان زیادی که از معرفی این بازی میگذرد، به نظر میرسد باید با اطلاعات جدید و بسیار زیادی از این بازی در مراسم پیشِ رو، که E3 2018 میباشد و سونی قطعاً در آن حضور خواهد یافت مواجه شویم.

آقایِ Neil Druckmann، یکی از اعضایِ تیم سازنده بازی صبح امروز در توئیتی اعلام کرد که به زودی و در نمایشگاه بزرگ E3 2018 سونی و تیم سازنده بازی اطلاعات بسیار زیاد و جدیدی از بازی The Last Of Us 2 در اختیار گیمرها قرار خواهند داد و از راز لوگویِ مرمروز کرم شب تابی که در پیش نمایش ابتدایی این بازی در سال 2016 نیز وجود داشت پرده برمیدارند.

وی سخن بیشتری درباره جزئیات معرفی کامل این بازی نزد، اما اینطور که معلوم است نهایتاً در مراسم E3 2018 ما یک تاریخ عرضه برایِ قسمت دوم بازی بسیار محبوب The Last Of Us خواهیم داشت. چندی پیش شایعه شده بود که سونی در حال آماده سازی بازی مذکور برایِ انتشار در سال 2018 میباشد، اما این خبر را نمیشود تأیید یا رد کرد و باید تا مراسم اختصاصی سونی در E3 2018 صبر پیشه کرد.

مراسم E3 2018 امسال نیز همچون سال هایِ گذشته در تاریخ 12 تا 14 ماه ژوئن میلادی در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار خواهد شد و سونی بر طبق سنت سال هایِ گذشته، امسال نیز با قدرت بسیار زیادی در نمایشگاه مذکور حضور خواهد یافت و پیش بینی میشود امسال ما سونی را با دست پُری در این مراسم ببینیم.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

2 دیدگاه ها

  1. من که از E3 پارسال تا الان واسه دیدن گیمپلی این بازی آروم و قرار ندارم
    خود نیل دراکمن پارسال با سوالی که خبر نگار ازش پرسید تایید کرد اولین گیمپلی رو در E3 2018 شاهد خواهیم بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here