فروشگاه آنلاین سونی انگلستان از دسترس خارج شد !

12
۶,۴۰۵

Sony-Store-Europe_1-640x351

همانطور که پیشتر هم در خبرها اشاره کرده بودیم، سونی انگلستان در نظر داشت که فروشگاه آنلاین خود را تعطیل کند و امروز باخبر شدیم که این اتفاق رُخ داده است و سونی انگلستان رسماً فروشگاه اینترنتی خود را تعطیل کرده است. به این ترتیب، از امروز علاقه مندان به محصولات سونی در انگلستان دیگر نمیتوانند به صورت مستقیم از فروشگاه اینترنتی سونی انگلستان خریدی داشته باشند.

البته این بدان معنا نیست که سایت سونی انگلستان به کل تعطیل شده باشد و مثل قبل سایت سونی انگلستان برای معرفی محصولات و پیشنهادات ویژه همچنان پابرجاست و فقط فروشگاه اینترنتی آن از دسترس خارج شده است. به عنوان مثال اگر حتی لینک فروشگاه سونی انگلستان را در مرورگر خود وارد کنید، به صفحه اصلی سونی انگلستان هدایت خواهید شد.

یک بخش دیگر که مربوط به داد و ستد کالاهایِ خاص سونی هم بود به همراه فروشگاه اینترنتی محصولات سونی از دسترس خارج شده است، اما تا زمان نگارش این خبر هنوز فروشگاه سونی موبایل انگلستان به راحتی قابل دسترس است و علاقه مندان میتوانند از طریق فروشگاه اینترنتی سونی موبایل انگلستان اقدام به خرید محصولات مد نظر خود نمایند.

این اتفاق چندی پیش برای فروشگاه اینترنتی سونی آمریکا و کانادا هم اُفتاده بود و سونی هر 2 بخش فروش آنلاین و آفلاین ( از طریق فروشگاههایِ رسمی سونی موبایل ) را از دسترس خارج کرده بود. البته این اتفاق حدأقل برای شمال آمریکا با اطلاع قبلی صورت گرفته بود، اما فروشگاه اینترنتی سونی انگلستان بدون اطلاع قبلی و به صورت ناگهانی از دسترس خارج شده است.

از آنجایی که سونی فروش خوبی در کشورهایِ اُروپایی دارد، این حرکت قریب الوقوع کمی برای علاقه مندان به محصولات سونی غیر منتظره بود. البته این موضوع را هم مد نظر داشته باشید که تنها فروشگاه آنلاین سونی از دسترس خارج شده است و هنوز هم در سایت سونی انگلستان گزینه ای برای خرید محصولات سونی وجود دارد، اما علاقه مندان دیگر نمیتوانند به صورت مستقیم از خود سونی خرید کنند و برای خرید به یکی از وبسایتهایِ معتبر و مورد وثوق سونی هدایت خواهند شد.

هنوز مشخص نیست که دقیقاً چرا سونی دست به چنین کاری در یکی از بازارهایِ بزرگ خود زده است، اما مطمعناً این شرکت ژاپنی با سابقه و خوش نام تمام حرکاتش را بر اساس برنامه ریزی و تفکر درست پیاده میکند و از این بابت خیال همه ما راحت است. در مجموع، در آیندۀ نزدیک علت این واقعه مشخص خواهد شد.

Sony-Store-Europe_3-640x347

Sony-Store-Europe_2-640x463

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

12 دیدگاه ها

  1. دلیلش کاملا مشخصه این کار رو انجام داده تا خرده فروشان در این کشورها از فروش گوشی های سونی سود بیشتری نصیبشون بشه و بیشتر تمایل داشته باشند گوشی های سونی رو بفروشند و در کل این کار به ضررش تموم نمیشه بلکه باعث توسعه بازارش میشه

    پاسخ

  2. سلام.آقای کاووسی،لطف کنید اگه رام 5.1.1 اکسپریا Z1 C6903 اومده لینکشو بذارید واس دانلود..مرسی از لطفتون،قدردان زحمات شما عوامل سایت هستیم..
    بخدا ازبس داغ میکنه گوشیم روی 5.0.2 و روزی 3 بار فول میکنم باتریشو دیگه کلافه شدم.!..تو این فکرم از گوشیم بعنوان بخاری همراه توی زمستون استفاده کنم..سونی ب دادمون برس خیخیخخیخخیی.. یاعلی..✋

    پاسخ

  3. به نظر من کار اشتباهیه
    چون خرید آنلاین از خود سونی (یا هر برندی) علاوه بر اینکه واسطه رو حذف میکنه مزیتهای دیگه ای مثل
    ‏1: خرید آسان
    ‏2: قیمت پائین
    ‏3: گارانتی
    و…
    داره ک همین باعث اطمینان و رضایت خریدار میشه ک درپی اون سود بیشتری هم برای سونی به عمل میاره.

    پاسخ

  4. سلام اقایون ببخشید بی ربط هستش ولی من امروز Z1 رو فلش کردم توی مولتی تسکینگ اون گزینه بستن همه برنامه ها یا close all نیستش هر چی هم ابدیت می زنم میگه گوشی آپدیته چکارش کنم؟آندرویدمم ۵.۰.۲ هستش

    پاسخ

    armin1256 گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۱:۳۶

    بیلد ۲۴۲ رو فلش زدی محمد جان
    بیلد ۲۷۰ رو بزن Close All داره
    البته بجای این 5.1.1 رو بزنی بهتره

    پاسخ

    Mohammad گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۲:۰۶

    آقا دستت درد نکنه بابت راهنمایی ممنون خیلی اقایی

    پاسخ

  5. دوستان میدونم ربطی نداره ولی برا دوست اکسپریایتون دعا کنید جمعه ازمون استخدامی دارم اولین حقوق مساویxperia z5البته اگه قبول بشم

    پاسخ

    armin1256 گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۱:۳۳

    ایشالا قبولی محمد جان
    زد۵ که رو شاخشه باو،نگران نباش

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here