فروش ساعت هوشمند سونی SmartWatch 3 با قیمت 249 دلار در فروشگاه گوگل پلی آغاز شد

27
۱۶,۷۴۶

gsmarena_002

حدود 3 هفته پیش بود که SmartWatch 3 یا همان ساعت هوشمند سونی در فروشگاه گوگل پلی مشاهده شد.اما این گجت هنوز در انبار این فروشگاه موجود نبود.اکنون با موجود شدن این گجت پوشیدنی در فروشگاه گوگل پلی تا یک الی دو روز دیگر فروش و عرضه آن به طور رسمی شروع خواهد شد.

16_SmartWatch_3

اسمارت واچ 3 سونی به گوشی یا تبلت شما متصل میشود و بوسیله آن میتوانید اعلان های تلقن همراهتان از جمله تماس یا پیامک را مشاهده کنید و یا این که کنترل موزیک در اسمارتفون تان را به دست بگیرید.قیمت این گجت هوشمند 249 دلار است.این گجت به صفحه نمایش 1.6 اینچی با رزولیشن 320 * 320 مجهز شده است.همچنین پردازنده 4 هسته ای 1.2 گیگاهرتزی،به همراه 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی سخت افزار آن را تشکیل میدهند.

smartwatch-3-swr50-live-in-style-708c92b5fb093e2c968fb410da7a7f0d-940

این گجت از گواهی مقاومت در برابر آب IP68 بهره میبرد به این معنی که شما به همراه این دست بند میتوانید تا عمق 1.5 متری برای مدت زمان 30 دقیقه درون آب بروید،بدون آن که مشکلی برای آن پیش بیاید.این محصول همچنین از سیستم عامل اندروید ویر و پشتیبانی از GPS داخلی نیز بهره میبرد.

smartwatch-3-swr50-talk-to-it-e70dad86c2e0c5f4964a15634abfcbed-940

اسمارت واچ 3 سونی با هر گوشی یا تبلتی که از اندروید 4.3 یا بالاتر استفاده میکند بوسیله بلوتوث قابل جفت شدن یا برقرای ارتباط است.شما حتی بدون اتصال به تلفن هوشمندتان، میتوانید از عملکردهای مستقل و سرگرم کننده دیگر این گجت مانند میکروفن، شتاب‌سنج، قطب‌ نما،ژیروسکوپ و فناوری حسگر GPS با ثبت دقیق‌ رویدادهای زندگی استفاده کنید.شما همچنین میتوانید هر زمان که لازم است بوسیله میکروفون این ساعت هوشمند و از طریق صوت با گوگل سرچ ارتباط برقرار کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

27 دیدگاه ها

  1. سلام
    آقا من برنامه های سیستمی مثل اکسپریا هوم و لاکر و آپدیت سنتر گوشیمو پاکیدم چیکار کنم که برگرده؟تو رو خدا جواب بدین …انجمن کسی جوابمو نداد

    پاسخ

    z1 گفته:
    ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۵:۴۳

    باید گوشیتو فکتوری مود کنی

    پاسخ

  2. آقای کاوسی عزیز در جایی خوندم که شما گفتید:(به شخصه اسمارت بند تاک رو خیلی کاربردی و مناسب میدونید.در عین حال زیبا و جذاب هست.)میتونم دلیلش روو ازتون بپرسم؟من بین اسمارت واچ 3 و اسمارت بند تاک موندم؟اولش خواستم واچ 2 رو بگیرم اما خیلی از دوستان گفتن این اشتباه رو نکن و واچ 3 رو بگیر.اما واچ 3 اصلا زیبا نیست،مخصوص ما که لاغر هستیم دیگه اصلا به دستمون نمیاد.به شخصه واچ 2 رو بیشتر میسندم اما واچ 3 اندروید ویر هست اما واچ 2 نه.واین کجا و آن کجا؟به نظر شما الان وقت مناسبی برای خرید ساعت هوشمند هست؟یا اسمارت بند تاک رو پیشنهاد میکنید؟تاک هم زبان فارسی رو پیشتیبانی میکنه؟ببخشید که طولانی شد.بسیار سپاس گذارم از جواب سریع شما.موفق باشید.

    پاسخ

    سید مهدی کاوسی گفته:
    ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۳:۱۳

    دوست خوبم منظورم از اون حرف این نبود که اسمارت واچ 3 کاربردی نیست!! این انتخاب کاملا سلیقه ای و شخصی هست.دلیل علاقه بیشتر من به اسمارت تاک،وزن فوق العاده کم و سایز و اندازه کوچیک و مخصوصا عمر بالای باتریش(3روز) و تماس صوتیش هست.از اون طرف اسمارت واچ 3،صفحه نمایش رنگی و بزرگتری داره که خودش مزیت هست.باید خودتون انتخاب کنید،در ضمن اسمارت واچ3 به هیچ وجه زشت نیست،شما برای انتخاب بهتر باید از نزدیک هردوشون رو بررسی کنید.
    موفق باشید

    پاسخ

    مهدی گفته:
    ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۰۲

    کارهایی که ساعت انجام میده اون دست بند انجام میده؟

    یعنی میشه پیام هارو خوند؟

    آیا در ساعت میشه پیام های وایبر و از این قبیل رو هم خوند؟ در دستبند چطور؟

    من نمیدونم چرا مقایسه این دو رو نمیزارید

    پاسخ

    مهدی گفته:
    ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۳۳

    آقا مهدی عزیز سلام.شما همون کابر زومیت هستی.من دیگه کلا از واچ 2 پشیمون شدم و حالا قصد خرید اسمارت بند تاک رو دارم.البته از خیلی وقت پیش هم در فکرش بودم و گفتم اگه ساعت نخریدم انشاالله اینو میخرم.آقا مهدی بلع کارهای ساعت رو انجام میده.وقتی پیامی براتون میاد با ویبره بهتون اطلاع میده و میتونید پیام رو باز کنید و اون رو بخونیدهم در ساعت و هم دستبند میشه پیام های وایبر رو خوند.اگه دقت کنید تفاوت آنچنانی ندارند اما یکی از قابلیت های تاک امکان برقراری تماس هست که وقتی در حال ماشین-موتور-دوچرخه سواری هستید خیلی بدردتون میخوره.واچ 3 فقط صفحه بزرگ و رنگی داره اما اسمارت تاک نه.از نظر من چون یه چیز جدید و جذاب هست میشه بهش فکرد کرد.تو دست همه ساعت رو میبینی اما دست بند رو نه.به گفته خود سونی اگه میخواهید وضعیت سلامتی و دفترچه خاطراتی از روز خود رو داشته باشید اسمارت بند تاک عملکردش بهتره واچ 3 هست.واچ 3 هم انجام میده اما اسمارت بند تاک بهتره.
    امیدوارم تونسته باشم کمکی کرده باشم.اگه سوالی داشتید در خدمتم.موفق باشید

    مهدی گفته:
    ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۰۰

    قابلیت نوشتن پیام رو هم دارن ؟؟؟

    برای سامسونگ جدیدش داره .

    مهدی گفته:
    ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۰۹

    آقا مهدی این رو دیگه اطلاع ندارم.سامسونگ گیر اس خیلی بزرگه.میدونم ساعت جالبیه اما خیلی بزرگه.
    من تو جانبی و پوشیدنی فقط به سونی اعتماد دارم.
    هر جا سخن از کیفیت هست
    نام سونی میدرخشد

    مهدی گفته:
    ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۱:۱۹

    دیگه چه فرق هایی دارن؟

    با دستبند هم میشه آهنگ عقب جلو کرد منظورم رفتن به آهنگ بعدی نیست

    با ساعت چطور؟

    دستبند فارسی ساپورت میکنه؟

    دست بند سیستم ویر نیست درسته؟

    خواستی جواب بدی آخرین جواب همین نقل قول رو کلیک کن مباد آخر

  3. آقای کاوسی سلام.
    دیروز در سایتی دیدم نوشته بود که به قول مسئولین سونی موبایل ایران اسمارت واچ ۳در ماه آینده احتمالا به بازار ایران عرضه بشه.اول اسمارت بند تاک و کمی بعد هم هم اسمارت واچ ۳ عرضه بشه.
    خواستم بدونم این درسته؟شما اطلاع دقیقی دارید؟1)راستی این ساعت فارسی رو هم پشتیبانی میکنه؟2)حدودا قیمتش چند میشه تو ایران؟3)من خواستم اسمارت بند نسل اولش رو هم بگیرم اما بعد متوچه شدم که اسمارت واچ 3 هم به برنامه Lifelog رو پیشتیبانی میکنه؟آیا این درسته؟یعنی نیاز نیست دیگه دستبند رو بخرم.آقای کاوسی ممنون میشم جواب سوالاتم رو بدید.سپاس

    پاسخ

    سید مهدی کاوسی گفته:
    ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۲:۳۶

    سلام دوست عزیز،در مورد زبان فارسی بله،کاملا پشتیبانی میکنه.در مورد قیمت با توجه به بازار داخلی ما نمیشه دقیق مشخص کرد اما در بدو ورود چیزی بین 700 تا 800 تومان باید باشه،در مورد برنامه Lifelog ،هم اسمارت بند تاک و هم اسمارت واچ 3 از این نرم افزار پشتیبانی میکنن.در مورد تاریخ عرضه اون در ایران متاسفانه من اطلاعی ندارم،میتونید از نمایندگی های محصولات سونی سوال کنید.

    پاسخ

  4. نمیدونم چرا این حرکتو زد سونی بعضی وقتها کفری میکنه منو! Z3 اونقدر شاخ و خوشگله بعد این SW3 انقدر معمولی! از SW2 هم زشتتره اون خیییلی بهتر بود این یاد بند پلاستیکی ها میندازه منو که یه زمانی مد شده بود!
    یه عیب تموم نشدنی هم صفحه نمایششه که هم رزولوشن کمتری داره نسبت به Gear هم اینکه باااااز هم TFT !!! بابا کشتی مارو OLED بزن دیگه! شما ها خسته نشدین از این کار سونی؟؟
    من خودم همه زندگیم سونیه و بینهایت سونی بازمو تعصب دارم روش ولی عیبهاشو باید دید دیگه 🙁

    پاسخ

    Milad گفته:
    ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۲:۵۳

    این موارد واسه کسایی که می خرن قابل توجه.با این ساعت زیاد آشنایی ندارم ولی Smart Band Talk SWR30 شیک تر و باحال تره از نظر من

    پاسخ

    میثم گفته:
    ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۵۶

    اینا سلیقه ایین دیگه
    ولی من خوشم اومد … معمولا عاشق چیزای ساده هستم

    پاسخ

  5. سلام ببخشید بیجا میپرسم، من زد وان رو اپدیت کردم، خیلی خوب شده ولی اپدیت سنتر دیگه هیچ اپدیتی برای نرم افزار هام نشون نمیده، کسی مشکلو میدونه

    پاسخ

    حاجی گفته:
    ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۲:۰۷

    خوب برادر من اون آپدیت هارو خودشون تو فریمور جدید قرار دادن .

    پاسخ

    alikhvan گفته:
    ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۲:۴۱

    نه عزیزم نه عزیزم، برنامه ها قدیمین، حتی movie creator هم پیشنهاد نداد

    پاسخ

  6. دوستان لطفا راهنمایی کنید.
    میخوام عید گوشی بگیرم به نظرتون z2 رو تو عید چند میشه خرید؟

    پاسخ

    میثم گفته:
    ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۲:۱۵

    شاید 1.000.000 تا 1.150.000

    پاسخ

    میثم گفته:
    ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۴:۲۸

    واقعا حرف من چی داشت که چند نفر لایک زدن و چند نفرم دیس لایک 😐

    پاسخ

    ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۰۸

    سخته براشون ببینن گوشیشون ارزون میشه…

    میثم گفته:
    ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۵۳

    خخخخ 😀

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here