فروش کنسول Playstation 4 سونی از مرز 35 میلیون نسخه فراتر رفت !

12
۴,۸۹۰

PlayStation-4-official-photo-12-640x426

اگر در وبلاگنویسی زنده مراسم سونی در نمایشگاه CES 2016 با ما همراه بوده باشید، حتماً از زبان مدیرعامل سونی شنیده اید که فروش کنسول محبوب Playstation 4 این کمپانی از مرز 35 میلیون نسخه گذر کرده است. کازو هیرای در مراسم شب گذشته سونی اعلام کرد که این شرکت ژاپنی تا کنون موفق به فروش 35.7 میلیون نسخه از کنسول خود شده است.

تعطیلات سال نویِ میلادی نیز برای سونی بسیار حائز اهمیت بوده است، چون بر اساس گزارشات، سونی موفق به فروش 5.7 میلیون واحد از کنسول پلی استیشن 4 خود در تعطیلات کریسمس امسال شده است. همچنین، گزارشات نشان از محبوبیت بیش از پیش کنسول شرکت سونی در دنیا دارد و تقاضایِ بسیار زیاد مردم دنیا برای خرید کنسول پلی استیشن 4 اثبات کننده این موضوع است.

سونی همچنین اعلام کرده است که میزانِ تقاضایِ بازیکنان برای ثبت نام حساب کاربری پلی استیشن پلاس نیز به میزان 60 درصد در تعطیلات سال جدید میلادی بیشتر شده است، که نسبت به سال هایِ گذشته رُشد بسیار زیادی را نشان میدهد. سونی خاطر نشان میکند که تا به امروز 35 میلیون نسخه از کنسول PS4 را به دست خریداران رسانده است و این آمار بر اساس تعداد جابجایی ها به انبار فروشندگان نیست.

این موضوع برایِ رسانه هایِ جهانی بسیار جایِ تعجب دارد که سونی موفق شده است در تعطیلات سالِ نویِ میلادی چیزی حدود 5.7 میلیون نسخه از کنسول PS4 خود را بفروشد، در حالی که شاید عنوان انحصاری آنچنان زیادی برای این کنسول در پایان سال میلادی قبل و به مناسبت تعطیلات سالِ نو منتشر نشده است.

در مراسم دیشب نیز، کازو هیرای، مدیرعامل شرکت سونی از پیشرفت هایِ کنسول محبوب PS4 سخن به میان آورد و اذعان کرد که برای سالِ جدید میلادی برنامه هایِ بسیار جامعی برای تصاحب سهم بیشتری از بازار پر سود کنسول هایِ بازی دارند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

12 دیدگاه ها

  1. سلام دوستان
    بعضی از بازی ها و برنامه ها رو گوشی من اجرا نمیشه و فورس استاپ میدن همش.در ضمن داخل واتس اپ و اینستاگرام بعضی از شکلک ها به صورت مربع تو خالی میاد.میخواستم ببینم اگه رامم رو عوض کنم مشکلم حل میشه؟
    اگه نه پس چکار کنم؟اگه رامم رو عوض کنم کدوم مشکل حل میشه؟
    ممنون

    پاسخ

  2. ایول سونی… به نظرتون پلی استیشن 4 تا اوایل تابستون به یه ملیون تا یک و صد میرسه؟ اگه میرسه یا شایدم ارزونتر شه لايك اگه نه گرون تره دیسلایک بدید مرسی

    پاسخ

  3. این رام جدیده زد وان توی recent appیه دکمه اضافه کرده میزنیش کل برنامه هارو میبنده دستت درد نکنه سونی واقعا ممنون خیلی آقایی اصلا نمیدونم چی بگم.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    الکی مثلا مانمیدونیم روی گوشی 200 تومنی هواوی این امکان بوده بعد واسه ما تو اندروید 5 اضافه شده

    پاسخ

    Soheil گفته:
    ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۰۹

    تو برو همون پلاستیک خشک بازیافتیتو بگیر دستت کمتر حرف بزن ضمنا بار آخرت باشه سونی رو با هوآووی یکی میکنیا مستر ترول فن سوز پلاستیک پرست

    پاسخ

    Mehr گفته:
    ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۳۰

    موافقم باهات آخه چرا سونی تو نرم افزار باید ضعیف باشه؟! واقعا سونی از لحاظ سخت افزاری عالیه و همیشه بهترین بوده. ولی متاسفانه رابط کاربریش امکاناتش نسبت به بقیه ی گوشی ها خیلی ضعیفه و این مورد کمی نیست…
    نمونه اش همین قابلیت وصل و قطع تماس به صورت هوشمند. اینو ال جی جی ۲ داره ولی زد وان که هم زمان با جی ۲ بود این قابلیت رو نداره یا حتی double tap رو!!!! و خیلی امکانات دیگه سونی خوب هست ولی خوب مطلق نیست هنوزم که هنوزنه تو نرم افزار قویه و من نمیتونم چشمامو ببندم و بگم: هیچ برندی و هیچ گوشی ای به پای سونی و گوشی هاش نمیرسه!!!!

    پاسخ

    Mehr گفته:
    ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۳۹

    یه نمونه دیگه از فقر نرم افزار گوشی های سونی بگم که گلکسی اس ۳ نئو قابلیت انتقال برنامه به کارت حافظه رو روی کیت کت داشت! بعد گوشی های اکسپریا تازه تو اندروید ۵ این قابلیت رو گرفتن و که اونم روی گوشی من همچین خوب کار نمیکنه!!! من که از زام های رسمی سونی نا امیدم که بخواد امکانات کاربردی و مفید بهش اضافه بشه…
    سونی بیش حد داره به سخت افزار اهمیت میده و انگار کلا نرم افزار رو بی خیال شده!! آخه نمیدونم یه سری امکانات معمولی و عادی که روی گوشی های میان رده و پایین رده ی برندای دیگه ام هست خیلی سخته که سونی ام رو گوشی هاش بذاره؟!!!

    پاسخ

    Enrique Iglesias گفته:
    ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۰:۳۳

    ترول فن سوز اگه بفهمی سونی این قابلیت رو نگذاشته گوگل گذاشته توی اندروید 5 و اینم خدمت ترولت عرض کنم اس 3 نئو بازیافتی اپ جداگونه داره که طراحی شده برای انتقال سونی اشغال پر نمیکنه توی گوشی هاش بفروشه محض اطلاع شما هم بگم شما میتونی همون بازیافتی های بی کیفیت رو بخری کسی مجبورتون نکرده سونی بخرین و سونی رو هم تکراری کنین سونی برای افراد خاصه کسانی که درک و فهمی از تکنلوژی دارن نه هر نوبی . امیدوارم ترول های بازیافتی پرست بفهمن سونی اون برند 2 هزاری سامسونگ و الجی و هواوی نیست قدمت سونی و اختراعات سونی از همه شرکت ها بیشتره و حتی چیزای که اختراع کرد در حد و توان دانشمند ها هم نبود !!!( اگه کمی با عقل سالم بهش نگاه کنید و ترول بازی در نیارید )

    پاسخ

    افشین گفته:
    ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۱۶

    گل گفتی دوست عزیز،سونی برای افراد خاصه و هرکسی نباید دست بگیره،سونیو کسایی دست میگیرن که درکو فهم درستی راجع به تکنولوژی دارن و همچنین شناخت جامعو معلومات بالایی دارن نه فقط یه سری آدم الکی خوشحال که نمیفهمن تکنولوژیو کیفیت چیه و فقط چششون به تبلیغات کذبو حرف فروشندهاییه که فقط به فک جیب خودشونن نه رضایت مشتری.
    من نمیفهمم کلا توی کله آدمایی که کره یا چینو از لحاظ تکنولوژی دیجیتال و کیفیتو متریال ساخت اینگونه گجتها با ژاپن مقایسه میکنن بجای عقل چیه؟!؟!

    Esi گفته:
    ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۲۴

    SONY
    یه برند خااااص

    واسه افراد خاااااص تر

  4. ایییییییییییییییییول خداییش یه چیز درست کرده که چند ساله میگذره،هنووزم پرفروش ترین کنسوله
    هرچی جدید و قدیم هست گذاشته تو جیبش 😀

    پاسخ

    Soheil گفته:
    ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۶:۵۵

    انصافا عالی عمل کرده دمش گرم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here