قابلیت اعلان با فلش هنگام دریافت تماس و پیامک+دانلود

17
۴۰,۸۰۰

net.megawave.flashalerts

 

 

قابلبت اعلان با فلش گوشی هنگام دریافت پیامک و یا تماس ورودی از ویژگیهایی است که بر روی گوشی های آیفون به طور پیش فرض قرار دارد اما شاید خیلی از کاربران گوشی های هوشمند دیگر، تمایل زیادی به داشتن این نوع قابلیت بر روی گوشیشان داشته باشند.از آنجایی که در سیستم عامل اندروید،محدودیتی وجود ندارد،برنامه نویسان این قابلیت را نیز با ساخت برنامه ای ساده و کم حجم به گوشی های اندروید آورده اند.

 

البته تعدادِ این نوع نرم افزار با این ویژگی برای اندروید،زیاد است،ولی ما با تست هایی که انجام دادیم،سعی کردیم یکی از پرکاربردترین و در عین حال ساده ترینش را برای شما معرفی کنیم.یکی از مزایای این نرم افزار که دلیل انتخاب ما از مابقی آن ها بود،داشتن ویجتی کوچک و مناسب است که تنها با یک لمس کوچک روی آن امکان فعال یا غیر فعالسازی اعلان فلاش را به شما خواهد داد.در ادامه به همراه عکسها توضیحات مختصری خواهیم داد!

 

همانطور که گفتیم این ویژگی در واقع به این صورت عمل می کند:در هنگامی که کسی به شما تماس میگیرد و یا پیامکی ارسال می کند،درست مانند گوشی های آیفون از طریق فلاش زدن، شما را مطلع خواهد کرد،این کار جدای از جنبه زیبایی و به نوعی خاص بودن،مزیت دیگری هم دارد،و آن موقعی است که شما خواسته و یا ناخواسته گوشیتان رو بر روی حالت سایلنت
گزاشته اید،و اگر گوشی از کنارتان کمی فاصله داشته باشد متوجه دریافت تماس و پیامک نخواهید شد،ولی با فلاش زدن مکرر در هنگام تماس یا پیامک قطعا دیر یا زود متوجه این امر خواهید شد.

 

در ابتدا این نرم افزار فوق العاده کم حجم را با کلیک بر روی لینک مربوطه در انتهای همین مطلب دانلود و پس از آن نصب نمایید.

 

در اولین اجرا پس از نصب آن،نرم افزار 3حالت انتخاب با توجه به کارکرد بهتر و درست تر گوشیتان،به شما میدهد،با کلیک بر روی تست،اگر فلاش گوشیتان به درستی کار میکرد،پس حالت انتخابی درست است وم میتوانید به صفحه اصلی نرم افزار که بسیار ساده است بروید.

 

Screenshot_2014-10-12-09-55-27

 

طبق عکس بالا در اینجا و صفحه اصلی برنامه چند گزنیه وجود دارد.گزینه اول یعنی USE Flash Alert مربوط به فعال یا غیر فعال کردن برنامه هاست.

 

Screenshot_2014-10-12-09-56-04

 

گزینه دوم incoming call مربوط به تماس های دریافتی است.در اینجا هم میتوانید جداگانه اعلان تماس یا اعلان پیامک از طریق فلاش را فعال یا غیر فعال نمایید.اما در سمت راست گزینه incoming call و در کنار دکمه ON عکس آچار یا همان تنظیمات است.با کلیک بر روی آن وارد تنظیمات اعلان فلاش در هنگام تماس ورودی میشوید.در اینجا با تغییر دو گزینه ای که مشاهده میکنید،میتوانید حالت انتخابی فلاش زدن را تعیین کنید.پیشنهاد ما طبق مقداری است که در شکل میبینید ولی قطعا هر شخص سلیقه خاص خودش را دارد!با تغییر مقادیر انتخای میتوانید با کلیک بر روی TEST ON در بالا،نوع فلاش زدن را مشاهده کنید.برای تغییر مجدد ابتدا،TEST OF را کلیک کنید و بعد دو گزینه را تغییر دهید.

 

Screenshot_2014-10-12-09-59-13

 

گزینه سوم نیز incoming text مربوط به پیامک هایی است که برایتان ارسال میشود،این گزینه هم دقیقا مثل تماس های ورودی است با این تفاوت که پس از وارد شدن به بخش تنظیماتش 3 گزینه برای انتخاب و تغییر نوع فلاش زدن در هنگام دریافت پیامک دارید.در اینجا هم میتوانید تنظیمات را مانند عکس بالا ذخیره و یا به دلخواه خودتان تغییر دهید.

 

Screenshot_2014-10-12-09-54-29

 

در ضمن همان طور که اشاره کردیم این برنامه برای راحتی کار استفاده کنندگان یک ویجت ساده و مناسب دارد که طبق عکسی که در بالا مشاهده کردید با کلیک بر روی آن میتوانید از همانجا برنامه را موقتا فعال یا غیرفعال نمایید!

 

دانلود نرم افزار Flash Alert با حجم کمتر از 1مگابایت

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

17 دیدگاه ها

  1. سلام z5 پریمیوم دو سیم دارم و واقعا ازش راضیم فقط میخوام وقتی تو صفحه قفل برام پیام میاد صفحه گوشیم روشن بشه.اما فقط صدای پیام ها میاد.هر قسمتی که به ذهنم میرسیده رفتم اما راه حلش رو پیدا نکردم.لطفا کمکم کنین.ممنون.

    پاسخ

    Cyboy گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۱۱

    chompSMSو بنصب

    پاسخ

  2. سلام این نرم افزارچ طور نصب میشه

    پاسخ

    مهدی حسینی گفته:
    ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۴:۴۴

    مثل نرم افزارهای دیگه اندروید،نصبش هیچ تفاوتی نداره.میتونید از توضیحات مطلب استفاده کنید.

    پاسخ

  3. من اینو رو x10 mini داشتم !!! خیلی قدیمیه ها !!!

    پاسخ

    سید مهدی کاوسی گفته:
    ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۱۹

    بله،یکی از بهترین هاش در حال حاظر هم همینه،خودم به شخصه خیلی ها رو از گوگل پلی دانلود و تست کردم،یا باگ داشت یا کار باهاش دشوار بود یا این که ویجت نداشت!
    این یکی تمام مزایا رو با هم داره.

    پاسخ

    masoud گفته:
    ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۳۳

    اقای کاوسی ممنونیم که حتی در روز عید هم فکر کاربرای سایت هستین!

    انشالله که همیشه موفق باشین!

    پاسخ

    سید مهدی کاوسی گفته:
    ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۵۴

    لطف دارین مسعود جان،اگه فرصت داشته باشم،همیشه در خدمت کاربران عزیز این سایت هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here