قابلیت دستورات صوتی به نسخه بتا از نرم افزار پلی استیشن 5 اضافه شد

0
۵۳,۱۵۷

سونی به تازگی نسخه بتای نرم افزار سیستمی جدیدی را برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه کرده است که تغییرات زیادی در کیفیت زندگی به همراه برخی از ویژگی های جدید به ارمغان می آورد. جالب ‌ترین ویژگی پیش ‌نمایش فرمان صوتی است که کاربران را قادر می‌سازد تا از فرمان ‌های صوتی روی کنسول‌ های پلی‌استیشن 5 خود مانند دستیار صوتی استفاده کنند. بنابراین بیایید تمام تغییراتی را که با نسخه بتا نرم افزار جدید ایجاد می شود بررسی کنیم.

پارتی های باز و بسته (بتای PS5 و PS4)

وقتی یک پارتی را شروع می کنید ، اکنون می توانید یک پارتی باز یا یک پارتی بسته را انتخاب کنید:

یک پارتی باز به دوستان شما امکان می‌دهد بدون دعوت ، پارتی را ببینند و به آن بپیوندند. دوستان اعضای پارتی نیز می توانند به این چت بپیوندند.

قابلیت دستورات صوتی به نسخه بتا از نرم افزار پلی استیشن 5 اضافه شد

یک پارتی بسته فقط برای بازیکنانی است که شما آنها را دعوت می کنید.

به روز رسانی ویژگی گزارش چت صوتی (بتا PS5)

اگر می‌خواهید چیزی را گزارش کنید که شخصی در یک پارتی گفته است ، اکنون شاخص ‌های بصری برای شما وجود دارد تا تشخیص دهید چه کسی صحبت می‌کند. این به ایمنی پلی استیشن کمک می کند تا بر اساس گزارش شما اقدامات مناسب را انجام دهد.

به روزرسانی بخش Share Play (بتا PS5)

پخش اشتراک ‌گذاری را مستقیما از کارت چت صوتی شروع کنید. برای استفاده از اشتراک ‌گذاری ، دیگر نیازی نیست ابتدا برنامه Share Screen را باز کنید کنید.

میزان صدای چت صوتی (بتا PS4)

قابلیت دستورات صوتی به نسخه بتا از نرم افزار پلی استیشن 5 اضافه شد

اکنون می توانید به صورت جداگانه میزان صدای چت صوتی هر بازیکن را در یک پارتی در PS4 ، درست مانند PS5 ، تنظیم کنید.

ویژگی های جدید رابط کاربری PS5

فیلتر بر اساس ژانر

پلی استیشن گزینه ای برای فیلتر کردن مجموعه بازی های شما بر اساس سبک اضافه کرده است که به شما امکان می دهد انواع خاصی از تجربه های بازی را به سرعت پیدا کنید.

نگه داشتن برنامه ها در صفحه اصلی

اکنون می ‌توانید بازی‌ ها یا برنامه هایی را که دوست دارید در صفحه اصلی رابط کاربری کنسول با انتخاب «Keep in Home» با دکمه (Option) داشته باشید.

با این ویژگی می توانید حداکثر پنج بازی و برنامه را در هر صفحه اصلی نگه دارید.

فرمان صوتی (پیش نمایش)

قابلیت دستورات صوتی به نسخه بتا از نرم افزار پلی استیشن 5 اضافه شد

پلی استیشن در حال آزمایش ویژگی فرمان صوتی در کنسول های PS5 برای یافتن و باز کردن بازی ها، برنامه ها و تنظیمات و همچنین کنترل پخش رسانه است.

برای شروع ، فرمان صوتی (پیش نمایش) را از منوی تنظیمات فعال کنید. سپس بگویید ، “هی، پلی استیشن!” و از کنسول PS5 خود بخواهید در حین لذت بردن از یک فیلم ، نمایش تلویزیونی یا آهنگ ، یک بازی را پیدا کند ، یک برنامه یا تنظیمات مربوط به آن را باز کند یا پخش رسانه ای را کنترل کند.

توجه داشته باشید که این ویژگی در حال حاضر به زبان انگلیسی برای شرکت کنندگان بتا با حساب های ثبت شده در ایالات متحده و بریتانیا در دسترس است.

پلی‌استیشن تایید کرده است که به ‌روزرسانی ‌های نرم‌افزار نهایی سیستم اواخر امسال در سطح جهانی در دسترس خواهند بود. بازیکنانی که برای شرکت در نسخه بتا انتخاب شده‌اند ، دعوت ‌نامه‌ های ایمیلی را دریافت خواهند کرد تا برای دانلود این به‌ روزرسانی ‌های بتا اعلام حضور کنند.

[تعداد: 2    میانگین: 5/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here