لو رفتن دو ویژگی اندروید ۴٫۳

0
۵,۱۱۲

Google-Android11
دوست داران اندروید که روز به روز به تعداد آنها افزوده می شود، دیگر باید از معرفی اندروید ۵ در کنفرانس Google I/O امسال قطع امید کنند چون آن طور که در یکی از پست های مربوط به جلسات کاری HTC نوشته شده، ویژگی های نسخه جدید جیلی بیلی یعنی اندروید ۴٫۳ برای شرکت ها ارسال شده و آنها مشغول کار بر روی آن هستند.
پشتیبانی از Bluetooth low energy یا BLE و Open GL ES 3.0 دو ویژگی از بین موارد جدیدی است که به نظر می رسد در شرف ورود به دنیای اندروید قرار دارند.
BLE گونه ای از بلوتوث است که با نام Bluetooth Smart هم شناخته می شود و قشر هدف آن دستگاه های همیشه روشن هستند، مواردی نظیر دستگاه نظارت بر عملکرد قلب، یابنده های کلید، کیت های دارای چند سنسور نظیر سنسور دما، فشار، رطوبت، و … هر چند تا قبل از این چند دستگاه اندرویدی از این ویژگی پشتیبانی می کردند ولی حالا پشتیبانی از آن جزئی از هسته اندروید شده.
OpenGL ES 3.0 هم جدید ترین معیار گرافیک های موبایل است که در حال حاضر توسط آخرین چیپ های کوالکام پشتیبانی می شود. اسنپدرگون ۶۰۰ که بر روی HTC One و نسخه امریکایی گلکسی S4 دیده می شود، از این ویژگی پشتیبانی می کند و حالا باید با عرضه اندروید ۴٫۳ منتظر بازی هایی با گرافیک سه بعدی، سایه زنی و بافت سازی بهتر باشیم.
آندرویدفا

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here