لیست کامل بازی هایِ همگام شده با کنسول ارتقا یافتۀ PS4 Pro مشخص شدند.

4
۳,۷۰۵

playstation-4-pro-games

همانطور که در جریان هستید، سونی عرضه رسمی کنسول ارتقا یافتۀ PS4 Pro را از دهمین روز ماه میلادی جاری آغاز خواهد کرد و از این رو کم کم مقدمات حضور این کنسول در دنیا آماده میشود. پیشتر نیز اشاره شده بود که یکی از تفاوت هایِ اَصلی کنسول ارتقا یافتۀ PS4 Pro با کنسول PS4، پشتیبانی از خروجی 4K میباشد.

از همین رو، بازیهایی که برایِ این کنسول ارتقا یافته عرضه میشوند باید دوباره سازی یا به نحوی همگام با فناوری هایِ جدید به کار رفته در کنسول ارتقا یافتۀ PS4 Pro شوند. پس بسیار مهم است که در بدو عرضه، گیمرها دغدغه خاطر برایِ همگان نبودن بازی ها داشته باشند، چون سونی حسابی برایِ آنها برنامه ریزی کرده است.

البته نیاز به شفاف سازی میباشد که تمام بازیهایِ عرضه شده برایِ کنسول PS4 بر رویِ کنسول ارتقا یافتۀ PS4 Pro نیز اجرا خواهند شد و کاربران نیازی ندارند بازیهایِ خریداری شده برایِ کنسول PS4 را برایِ کنسول ارتقا یافتۀ PS4 Pro خریداری کنند، اَما برخی از بازی هایِ بسیار محبوب و مهم که تغییرات گرافیکی بنیادین در آنها ایجاد شده است، با برچسب « بهینه سازی شده برایِ PS4 Pro » دوباره عرضه خواهند شد.

سونی میگوید بیش از 30 بازی بهینه سازی شده برایِ کنسول ارتقا یافتۀ PS4 Pro در بدو عرضه این کنسول در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت ( به صورت دقیق 39 بازی )، که لیست کامل این بازی ها در پایان مطب آورده خواهد شد. همچنین، سونی اذعان میکند تا پایان سال جاری میلادی نزدیک به 45 عنوان دیگر با کنسول ارتقا یافتۀ PS4 Pro همگام میشوند و بازی هایِ سال آینده نیز بدواً با کنسول ارتقا یافتۀ PS4 Pro همگام خواهند بود. در پایان بد نیست با هم مروری بر بازیهایِ بهینه سازی شده برایِ کنسول ارتقا یافتۀ PS4 Pro داشته باشیم ( بازیهایِ بسیار مهم با رنگ سبز مشخص شده اند ).

1. Bound
2. Call of Duty: Black Ops 3
3. Call of Duty: Infinite Warfare
4. Call of Duty: Modern Warfare Remastered
5. Deus Ex: Mankind Divided
6. Dishonored 2
7. Driveclub VR
8. EA Sports FIFA 17
9. Firewatch
10. Helldivers
11. Hitman
12. Hustle Kings
13. Infamous First Light
14. Infamous Second Son
15. Knack
16. Mafia III
17. Middle-earth: Shadow of Mordor
18. NBA 2K17
19. Paragon
20. PlayStation VR Worlds
21. Ratchet & Clank
22. Rez Infinite
23. Rigs Mechanized Combat League
24. Rise of the Tomb Raider
25. Robinson: The Journey
26. Smite
27. Super Stardust Ultra
28. The Elder Scrolls Online: Gold Edition
29. The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited
30. The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition
31. The Last of Us Remastered
32. The Last of Us: Left Behind
33. The Playroom VR
34. Titanfall 2
35. Uncharted 4: A Thief’s End
36. Until Dawn: Rush of Blood
37. Viking Squad
38. World of Tanks
39. XCOM 2

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

4 دیدگاه ها

  1. سلام ببخشید ربط نداره ولی مهمه من یک کارشناس عکاسی هستم در وب سایت جی اس ام مقایسه بین آیفون و سونی قرار داده اند ودر آن تقلب حرفه ای انجام داده اند اگر به صورت حرفه ایی به مقایسه ی آیفون ۷و سونی xzنگاه کنیم همچنین مقایسه آیفون ۷با سامسونگ ۷ ( عکس نور شب بدون فلاش اون آقایی که ایستاده )برید رو حالت دوربین میبینید که e/v آیفون رو دستکاری کردن و اون رو برای جذب نور بیشتر به۱/۲ تبدیل کردن تا جذب نور از سونی و سامسونگ بیشتر باشه اما سونی و سامسونگ e/v 0 داره. این تقلب حرفه ای است و باعث کیفیت بیشتر و جذب نور بیشتر برای آیفون (به صورت تقلب حرفه ای میشه ) واین اولیش بود در کامنت های بعدی ام موارد دیگر را نیز در مورد تقلب های دیگری که به صورت حرفه ای شده را توضیح میدهم و اما باید دو دوربین را با حالت تنظیمات دستی هم مقایسه میکردند چون سونی گزینه های بیشتری از جمله ایزوی بیشتر وسرعت شاتر و **** و امکانات نرم افزار ی بیشتری نسبت به آیفون برای عکاسان حرفه ای داره یکم واقع بین باشیم هرچی را میبینیم با دقت و حرفه ای تحلیل کنیم با تشکر

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here