به مارشمالو نزدیک میشویم: فریمور اندروید 6.0 برای اکسپریا M4 Aqua تایید شد.

30
۷,۴۰۱

Sony_Xperia_M4_Aqua_3
به روزرسانی اندروید 6.0 مارشمالو، از چند ماه پیش با سری Z5 آغاز شد و پس از آن سری Z3 و Z2 نیز این آپدیت را دریافت کردند. اما کاربران گوشی های غیر از خانواده Z همچنان در انتظار دریافت این آپدیت نشستند.

برای کاربران یکی از گوشی های میان رده چه خبری میتواند بهتر از این باید که آپدیت اندروید 6.0 تاییدیه PTCRB را بدست آورده است. فریمور اندروید 6.0 مارشمالو هم اکنون برای اکسپریا M4 Aqua به تایید رسیده تا احساس کنیم بیش از همیشه به یک آپدیت پر هیجان نزدیک شده ایم.

در وبسایت PTCRB هم اکنون یک نسخه نرم افزاری جدید با شماره 26.3.A.0.131 برای اکسپریا M4 Aqua به تایید رسیده که نوع شماره آن نشان از یک آپدیت بسیار بزرگ دارد. اکسپریا M4 Aqua در حال حاضر نسخه 26.1.A.3.111 را اجرا میکند که ارتقای رقم دوم شماره ساخت از 1 به 3 نشان از یک به روزرسانی کامل دارد که چیزی جز اندروید 6.0 مارشمالو نمیتواند باشد.

هنوز مشخص نیست که چه زمانی این آپدیت به مرحله عرضه میرسد اما حالا که تاییدیه برای این دستگاه بدست آمده میتوانیم امیدوار باشیم که به زودی آپدیت مذکور به مرحله انتشار برسد. در کنار این دستگاه نیز حتما به روزرسانی اکسپریا M5، اکسپریا C4 و اکسپریا C5 Ultra نیز مراحل پایانی خود را سپری میکند. در روزهای آینده با ما همراه باشید تا در صورت انتشار آپدیت اندروید مارشمالو آن را به اطلاع شما برسانیم. ضمن این که میتوانید لحظه به لحظه به سرویس آپدیت یاب اکسپریا از وضعیت به روزرسانی گوشی خود با خبر باشید.
Xperia-M4-Aqua_26.3.A.0.131

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

30 دیدگاه ها

  1. واسه C4 بده مردیم 😐
    البته خودمم نمیدونم چرا منتظرشم، اندروید ۵٫۱ ـه C4 نه هیچ باگی داره و نه مشکل OTG 😐 قیافشم که نفرقیده تو اندروید ۶ 😀

    پاسخ

  2. والا نمیدونم این چیزی که دست ماست اکسپریا ام ۴ دوآل هعع یا اینکه دست شماس ما هر چی میگیم شما میگی نه خخخخخخ هیچ ایرادی نداره تو اشتباه میکنی اگه با آندروید ۶ درست نشد بعد از این همه سال با سونی خدا حافظی میکنم
    باتریش دیونه ام کرده داغ کرنشم که بیش از حده لک هم تا دلت بخواد

    پاسخ

  3. دوستان امشب با دوستم بودم موبایل فروشه خیلی هم اعتبار داره بهش گفتم که تو که خوب سونی میفروشی چرا زیاد نمیاری حرف قشنگی زد گفت فکر کن من بیارم یا اصلا کل چند طبقه پاساژ بیاریم اما کل کشور رو که نمی تونیم متوقف کنیم این طوری هم اعتبارمون از بین میره و هم سرمایه اما من وقتی مشتری میاد براش وقت میزارم تو همون رنج علاقه مندی هاشو میپرسم بعد اصرار نمی کنم بهش که حتما سونی بخر چون این طوری فایده نداره براش یه قهویه یا چایی میارم یه گوشه بشینه خودش همه رو تست کنه انتخاب کنه یا خودم جلوش تست می کنم این طوری با رضایت خودش میخره کارش درسته چی میشد همه این طوری باشند تازه ایفونمو بهش ۲۴۰۰ دادم رفت گفت ۲۴۵۰ بده منم گفتم نمی خواد هر چه قدر می خوای بده ۲۴۰۰ رد کردم چون طرح ریجستری کار عقلانی نیست و میدونم به سرعت اجرا نمیشه و الکی تو خونه بمونه خاک بخره دادم ۲ سه تومن ارزششو نداره بنظرتون بد کاری کردم

    پاسخ

  4. خدا شاهده امروز دوستم نوت ۵ گرفته بود از همه نظر با زد ۵ سونی خودم مقایسه کردیم هیچ حرفی برای گفتن نداشت، وضوح عکس سونی دوستم رو به اعتراف وا داشت، متاسفم برای تبلیغات کذب سایت های داخلی

    پاسخ

    Peiman z3 گفته:
    ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۳:۵۲

    خدایی چرا این همه دروغ میگین،؟؟؟ به چی برسین؟؟؟ سهامدار سونی هستید؟
    Z5 ک با z3 به جز یه سری تغییرات جزیی جه از نظر صفحه نمایش چه از نظر دوربین فرق زیادی در عمل ندارند که

    پاسخ

    محمدz3 گفته:
    ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۴۰

    نه خدایی من زد ۳ دارم خودم ولی با z5 دوستم مقایسه کردم z5 خیلی باحاله با همون ۲۱ مگاپیکسل عکس می گیره تو اتوماتیک خودم لبم آب افتاد از نظر کیفیت صفحه هم یکمی از z3 بهتره ولی خدایی من الان از z3 استفادت می کنم احساس کمبود نمی کنم که برم بخرم z5 رو…. من با z3 با نوت ۵ مقایسه کردم نوت نمی تونه حتی قرمز رو نشون بده فیلم لیتو رو تو سیاهی فرم لباسه سیاهشو نشون نمی تونه بده…چون زیادی سیاهش می کنه….

    پاسخ

  5. دوستان با اینکه تمام وسایل صوتی تصویری خونه رو سونی تهیه کردم و تعصب هم دارم و از سال ۲۰۰۱ تا الان بالای ده مدل گوشی سونی و اریکسون خریدم که اکثرشون هم تمیز و سالم نگه داشتم، باید متاسفانه اعتراف کنم که سونی رو سری میان رده بخصوص ام۵ واقعا ضعیف عمل کرده و خریدارانش و نا امید کرده.
    امیدوارم بجای از این شاخه به اون شاخه پریدن و تولید انبوه گوشی بدون پشتیبانی از سری های قدیمی یک مقدار به پشت سرش هم نگاه کنه.
    من شخصا از اپل متنفر هستم هم از طراحی هم سیستم عامل هم سیاست اما موفق هست جوری که چهار ماه پیش من ام۵ خریدم ۱۲۵۰ همقیمت ایفون ۵اس و بعد از اینکه ام۵ به رحمت خدا رفت الان زد۵ کامپکت خریدم ۱۲۵۰ که اون زمان ۱۶۵۰ بودش. کماکان ایفون ۵اس با یک پنجم امکانات همون قیمت سابق خودشو حفظ کرده و فروشش هم به مراتب راحت تر از گوشی های بروز سونی هستش.
    واقعا متاسفم که گوشی معرکه ای مثل زد۵ پریمیوم و که میتونست بدرخشه با تولید سری ایکس از رده خارج کرد و قیمتش افت شدیدی داشته تو شش ماه گذشته.
    وقتی ویدیو تست ایمس و ایکس پرفورمانس و دیدم تو اخبار سایت واقعا افسوس خوردم بابت این اشتباه سونی.

    به امید روزی که سونی دست از تقلید سیاست سامسونگ مبنی بر تولید انبوه مدل گوشی برداره و سبک و کلاس خاص خودشو نگه داره.

    پاسخ

    مهران شاه قدیم طهران گفته:
    ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۵۹

    با یه سری از حرفات موافقم

    پاسخ

    muhammad mhmdi گفته:
    ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۹:۱۰

    سونی کجا گوشی زیاد میسازه؟
    یه نگاه ب سامسونگ هم نداز
    اون ک دیگه کارخونه جوجه کشی راه انداخته

    پاسخ

  6. دوستان لطفا کمکم کنید
    من گوشیم زد ۳ پلاس دوسیمه ولی مدتیه سیمکارت شماره یک رو نمیخونه و مینویسه سیم کارت وارد نشده
    هر کاری که بگید کردم ولی سیم یکو نمیخونه که نمیخونه
    لطفا هرکی راه حلی بلده راهنماییم کنه ممنونم

    پاسخ

    مهران شاه قدیم طهران گفته:
    ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۵۶

    ببری نمایندگی بهتره

    پاسخ

    amirabbasok گفته:
    ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۴:۰۱

    ی گوشی ال جی داریم اونم اینجوری شد. از اندروید ۴٫۴٫۴ به ۵ آپدیت کردم درس شد. توام آپدیت کن شاید درست بشه.

    پاسخ

    King-viva گفته:
    ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۴۰

    دوست عزیز،وقتی سیم کارت وارد می کنید،کنار خط آنتن ضربدر هست یا فقط خطوط آنتن نیست؟

    لطفا بگید تا راهنمایی کنم.

    موفق باشید

    پاسخ

    Saman_zi گفته:
    ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۴۴

    فقط آنتن سیمکارت شماره ۲ اون بالا هست و کلا اثری از آنتن سیم یک نیست و وقتی میرم تو تنظیمات دو سیم مینویسه سیم کارت ۱ وارد نشده

    پاسخ

    Wolf a گفته:
    ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۰۳

    سلام.
    البته میدونم که حتما اینکار رو کردی ولی:
    ۱- سیم کارت رو بیرون بیار و چک کن.
    ۲- سیم کارت ۲ رو به جای ۱ بزار ببین کار میکنه یا نه.
    ۳- سیم کارت ۱ رو روی یک گوشی ترجیحا قدیمی امتحان کن ببین آنتن داره یا نه.
    ۴- اگر سیم ۲ در جای ۱ کار میکنه پس سیم ۱ مشکل داره.
    و نهایتا اینم بگم که :
    جای سیمکارت در این اسمارتفونها به گونه های گوشیهای قدیمی نیست که پینهای روی برد ۲-۳ میلیمتر برآمدگی داشتند و به سیم کارت میچسبیدند. الان اگر سیم کارت کوچکترین تاب یا قوصی داشته باشه دیگه اتصال برقرار نمیشه. (من گوشی اسمارتفون واسه یه بنده خدایی که کارگر بود خریدم و دقیقا همین مشکل پیش اومد چون سیم کارتش پر از تاب و قوص بود و مجبور شد سیم کارت رو تعویض کنه).
    شما هم کاملا سیم کارت رو چک کن.حتی الامکان با گوشیهای کلید دار چون جای سیم خورشون ارتباط رو محکم برقرار میکنه حتی اگر سیم کار کج یا قوص یا تاب داشته باشه. حتی میتونی سیم کارت نانو رو خیلی راحت بزاری توی بعضی از اون جاها تا محکم وایسن.
    سیم رو چک کن . اگر سیم درست باشه پس مشکل از درگاه گوشی هست. که امیدوارم اینطور نباشه.
    با تشکر

    پاسخ

    Saman_zi گفته:
    ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۵۱

    ممنون که وقت گذاشتی جواب دادی
    ولی متاسفانه امروز تو نمایندگی بهم گفتن که درگاه سیمکارت خراب شده و باید پشت گوشی باز شه که منم ندادم باز کنن و با یه سیم کار میکنم

    پاسخ

  7. من خودم زد ۵ دو سیم مدل E6633 دارم امیدوارم یه اپدیت خوب و مشتی به M4 Aqua بده … یه انتقاد از سونی دارم ==> لطفا گوشی میان رده و پایین رده تولید نکن یا اگه تولید میکنی قشنگ تولید کن 🙂

    پاسخ

  8. سلام دوستان.

    واقعا خوشحال شدم.تبریک میگم به همه M4 دارا.
    انشاالله به بقیه هم میده.

    اینو از ته دل میگم،سونی حرف نداره.عالیه

    موفق باشید.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here