مدل 5G گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 به حافظه‌ی داخلی 1 ترابایتی و رم 12 گیگابایتی مجهز می‌شود

1
۲۲,۲۴۸

بنا بر یکی از خبرهایی که اخیرا منتشر شده است، مدل 5G تلفن هوشمند گلکسی نوت 10 سامسونگ به صورت پایه حافظه ی داخلی 256 گیگابایت خواهد داشت. علاوه بر این، علاقمندان میتوانند مدل های 512 گیگاباتی و 1 ترابایتی این گوشی را نیز خریداری کنند.

میزان رم دستگاه نیز به حافظه ی داخلی گوشی بستگی دارد. بالاترین میزان حافظه ی رم این گوشی 12 گیگابایت خواهد بود که با حافظه ی داخلی 1 ترابایتی همراه خواهد شد. در حال حاضر گوشی گلکسی +S10 نیز همین شرایط را دارد. مدل 5G گوشی گلکسی S10 تنها به رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایتی مجهز شده است و از کارت حافظه ی microSD نیز پشتیبانی نمیکند. البته هنوز کاملا مشخص نیست که این رویه در مدل 5G گلکسی نوت 10 نیز ادامه داشته باشد.

همچنین برای مدل های LTE پرچمدار بعدی سامسونگ نیز گفته میشود گلکسی نوت 10 پلاس حافظه ی داخلی پایه 256 گیگابایت خواهد داشت به علاوه ی اینکه مدل 1 ترابایت نیز برای علاقمندان در دسترس خواهد بود. مدل پایه گلکسی نوت 10 نیز حافظه داخلی 128 گیگابایتی خواهد داشت.

بر اساس اخبار و شایعات، مدل های مختلف گلکسی نوت 10 بدنه سرامیکی خواهند داشت، اما هنوز مشخص نیست که این ویژگی تنها به مدل 5G این گوشی محدود میشود یا مدل های LTE نیز از بدنه سرامیکی بهره خواهند برد. در سری گلکسی S10، تنها مدل گلکسی S10 پلاس قاب پشت سرامیکی دارد.

احتمال میرود که مدل 1 ترابایتی گلکسی نوت 5G 10 رکورد بالاترین قیمت پرچمداران این کمپانی کره ای را بشکند.

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

یک دیدگاه

  1. دیگه چی بهتر از این، با این آتیش سوزی چند مرحله ای جاصابونی،حال میده تو جنگ احتمالی ایران و آمریکا به عنوان بمب ازش استفاده کنی.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here