مدیر عامل سونی: ما هنوز برای ورود به بازار ایالات متحده آماده نیستیم!

2
۵,۳۴۰

amazon-liveblog0547

کمپانی سونی طی چند سال گذشته تلاش کرده تا با معرفی محصولاتی قدرتمند، علاوه بر افزایش فروش دوره ای خود، به اعتبار خود را در جامعه اندرویدی بیافزاید. البته سونی در ایالات متحده، دومین بازار بزرگ اسمارت فون در دنیا فعال نیست و این موضوع قرار نیست بزودی هم تغییر کند.

مدیرعامل سونی، Kaz Hirai در گفتگویی با مطبوعات اعلام کرد که سونی به تمرکز بر بازار ژاپن و اروپا ادامه می دهد، بازارهایی که حدود ۶۰ درصد فروش این شرکت از آنجاست. سایر بازارها نیز چاره ای جز صبر برای دریافت محصولات سونی ندارند.

این دو منطقه جز مهمترین مناطق برای ماست و ما منابع قابل توجهی را در آنجا قرار خواهیم داد، اما نه برای بازار ایالات متحده و چین.

صحبت های هیرایی همانند آب سردی بود که بر پیکر علاقمندان به این شرکت ریخته شد، علاقمندانی که امیدوار به عرضه محصولات این کمپانی در بازار ایالات متحده بودند. شاید دلیل اصلی عدم حضور سونی در این بازار، هزینه های بسیار زیاد بازاریابی برای این کمپانی در امریکا باشد، بازاری که اپل با قدرت در آن به فعالیت می پردازد و شاید با وجود اپل تنها سهم بسیار کمی نصیب سونی شود.

البته سونی آرزوهای بزرگی در بخش اسمارت فون دارد و بارها آن را بیان کرده است. قرار گرفتن در رتبه سوم بزرگترین تولیدکنندگان اسمارت فون بعد از سامسونگ و اپل هدف بزرگ آنهاست، ضمن اینکه آنها بدنبال فروش بیش از ۴۲ میلیون اسمارت فون در سال جاری هستند. سونی برای انجام این کار رقبای سرسختی دارد. ال جی و هواوی دو مدعی دیگری هستند که می خواهند خود را در این رتبه قرار دهند.

pcwar

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here