مرحله آخر کارت هدیه نقدی گوشی اکسپریا XZ Premium شروع شد.

8
۵,۵۷۱

همانطور که پیشتر نیز اعلام کرده بودیم، نهایتاً مرحله آخر کارت هدیه نقدی گوشی اکسپریا XZ Premium نیز شروع شد. پیش از این اعلام کرده بودیم که کارت هدیه گوشی اکسپریا XZ Premium در مرحله اول 300 هزار تومان، در مرحله دوم 200 هزار تومان و در مرحله سوم و آخر نیز 100 هزار تومان خواهد بود.

بر اساس اعلام قبلی، کارت هدیه نقدی گوشی ارزشمند و بسیار محبوب اکسپریا XZ Premium از تاریخ 28 خُرداد تا 15 تیر با مبلغ 300 هزار تومان، از تاریخ 16 تیر تا 29 تیر با مبلغ 200 هزار تومان و از تاریخ 30 تیر تا 12 مرداد نیز با قیمت 100 هزار تومان در دسترس علاقه مندان قرار خواهد داشت.

حال دور اول و دوم فروش را با کارت هدیه هایِ نقدی 300 و 200 هزار تومانی پشت سر گذاشتیم و از ساعت 24 روز پنجشنبه، 29 تیر 1396 هجری شمسی کارت هدیه همراه گوشی هایِ اکسپریا XZ Premium به 100 هزار تومان تقلیل یافته است. این بدان معناست که از دیروز، کاربرانی که این گوشی را از مراکز و فروشگاههایِ آنلاین معتبر خریداری کنند، کارت هدیه 100 هزار تومانی را به همراه گوشی خود دریافت خواهند کرد.

بالاتر نیز اشاره شد که این کارت هدیه با مبلغ 100 هزار تومان تا تاریخ 12 مرداد ماه 1396 هجری شمسی ( چیزی حدود 2 هفته دیگر ) در دسترس کاربران قرار خواهد داشت و پس از انقضایِ زمان اشاره شده ( پس از تاریخ 12 مُرداد ) کارت هدیه این گوشی هوشمند و پیشنهادات ویژه سونی به اتمام خواهد رسید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

8 دیدگاه ها

  1. عرض سلام و ادب و احترام خدمت مدیران عزیز سایت کبیر اکسپرین.
    دوستان ازتون خواهش میکنم نقد و بررسی xzp وxa1 ultra و L1 رو زودتر بزارید.
    من میدونم شما بررسی کاملی دارید و به همین دلیل زمان بیشتری میبره ولی دیگه واقعاً داره دیر میشه.
    حس من اینه مدیران عزیز این سایت وقت پری دارند و روزانه وقت خیلی محدودی رو برای بررسی گوشی ها میزارند چون بروزرسانی روزانه سایت هم وقت زیادی میبره ولی خواهش میکنم این چندروز زحمت بیشتری بکشید و بررسی این سه گوشی رو انجام بدید.
    مخصوصا xa1 ultra که یه شاهکار و با این سایز صفحه ۶۱۱ نیت نور داره و دقت و کنتراست رنگش هم دلنواز ولی دوربینش نسبت به مدل قبلی نویز بیشتری داره.
    از طرفی من منتظر بررسی L1 هستم تا شاید بعنوان گوشی دوم بخرم.
    میتونید از ربات های تبدیل متن به نوشتار استفاده کنید من برای نوشتن مقاله هام این کار رو می کنم که خیلی در سرعت کار تاثیر داره.
    جسارت منو ببخشید.
    موفق باشید.

    پاسخ

  2. آقا من که خریدم دیگه از تکنولایف فردا برام میارن
    هرچی نگه داشتم خودمو نتونستم دیگه
    با کارت ۲۰۰ تومنی خریدم

    طاقت دیگه نداشتم
    این SP خیلی کند شده و هنگ میکنه
    اعصاب واسم نذاشته بود دیگه

    پاسخ

  3. نمیدونم چرا حی میکنم هیاهوی موقع اومدن xz بیشتر از این گوشی بود!
    دوستان اگر سونی توی نمایشگاه پیش رو قصد عوض کردن طراحی رو داشته باشه(که بعیده چون تزه این کار رو کرده) ارزش داره صبر کنیم ببینیم چه گوشیای میاد

    پاسخ

  4. درود. من قصد خرید XZp دارم دو سه ماه دیگه البته شایدم زودتر، اوون بررسی شو اگه زودتر بزارین زودتر بخریم برای من اول نمایشگرش مهم هست هر چند ندیده قبولش دارم.

    پاسخ

  5. بنظرم صبر کردن و منتظر نقد و بررسی جامع و کامل بودن بهمراه کم شدن قیمت گوشی بهتره تا بخاطر ۱۰۰ تومن الان برم بخرمش! چند ماه دیگه قیمتش خیلی کمتر میشه

    پاسخ

  6. واقعاً کسانی مثل من هستند با اینکه قصد خرید این گوشی رو ندارند اما منتظر بررسی هستند

    پاسخ

    ژاا گفته:
    ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۰۱

    شما قصد خرید چه گوشی ای از سونی، با این مشخصات و قیمت هستید، تا چندین سال نظیرشو سونی تولید نمیکنه :O

    پاسخ

    Meisam Hp گفته:
    ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۰۹

    من الان z5 دارم دلیلی نمیبینم بخوام عوضش کنم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here