مرورگر اَمن و بسیار سبک Firefox Focus سرانجام برایِ سیستم عامل اَندروید منتشر شد.

22
۱۱,۱۲۴

مرورگر فایرفاکس یکی از محبوب ترین مرورگرهایِ دنیا و یکی از جدی ترین رقبایِ مرورگر کروم گوگل است. همچون کروم، فایرفاکس نیز مدتهاست که با سیستم عامل اَندروید همراه است و معمولاً با بروزرسانی نسخه هایِ PC و Mac، موزیلا نسخه مرورگر گوشی هایِ اَندرویدی را نیز با امکانات و ویژگی هایِ امنیتی بروزرسانی میکند.

مرورگر Firefox یکی از امن ترین مرورگرهایِ دنیاست، اما حدود یکسال پیش بنیاد موزیلا دست به معرفی نسخه ای ویژه از مرورگر خود زد، که علاوه بر سبک بودن، بسیار اَمن میباشد. اَمنیتی که داریم از آن صحبت میکنیم در حد حرف نمیباشد و پارامترهایِ بسیار زیاد امنیتی در آن رعایت شده است؛ از مسدودسازی تبلیغات گرفته تا مرور اَمن صفحات و به جا نگذاشتن ردی در دنیایِ اینترنت.

سال گذشته موزیلا این نسخه را برایِ سیستم عامل iOS به صورت آزمایشی منتشر کرد و اَکنون پس از 1 سال پایِ این نسخه به پلی استور گوگل نیز باز شده است. Firefox Focus با تمام مرورگرهایِ دنیا فرق دارد. شاید بیشتر مرورگرها حالت اَمن داشته باشند و کاربر بتواند وارد حالت اَمن شود، اما در Firefox Focus شما همیشه در حالت اَمن هستید و حالت غیر اَمنی وجود ندارد!

این بدان معناست که با هر بار جستجو، هیچ ردی از شما در دنیایِ مجازی به جا نمی ماند و از طرفی هیچ رَدی بر رویِ گوشی هوشمند شما نیز به جا نمی ماند. حتی شما در اینجا قابلیت هایِ مرورگر اصلی فایرفاکس را ندارید. در اینجا خبری از حساب کاربری موزیلا نیست، خبری از تنظیمات پیچیده نیست، خبری از تب هایِ مختلف و حتی بوکمارک ها هم نیست و حتی نمیتوانید از صفحات خود اسکرین شات تهیه کنید!

Firefox Focus یک هدف بسیار ساده را دنبال میکند و آن چیزی نیست جز حفظ امنیت شما. حتی برایِ راحت تر کردن کار شما، در پایین هر صفحه یک آیکن سطل زباله وجود دارد، که در صورت تمایل میتوانید با لمس کردن آن به صورت لحظه ای و قبل از خروج از نرم افزار هم نیز کُلیه فعالیت هایِ صورت گرفته را پاکسازی کنید تا هیچ ردی از شما به جا نماند.

این مرورگر اَمن و ساده از شما حمایت میکند. شاید Firefox Focus امکانات بینظیر و بسیار زیاد مرورگرهایِ عادی را نداشته باشد، اما با سرعت و اَمنیت مثال زدنی اش، شما را پایبند خود خواهد کرد. این مرورگر تنها 4 مگابایت حجم دارد و برایِ راحتی کار شما همراهان همیشگی، اولین نسخه منتشر شده از آنرا در پلی استور اختصاصی اکسپریا قرار داده ایم. نصب این مرورگر از سویِ سایت تخصصی اکسپریا به تمامی همراهان ما توصیه میشود.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

22 دیدگاه ها

  1. دوستان من یه مودم همراه دارم خط ایرانسل انداختم از دیروز فقط تلگرامو اپرامینی کار میکنه باید فیلتر شکن روشن کنم که مثلا اینستا و کروم و اینا کار کنه ! دلیلش چیه؟ رو حالت تری جی مشکل داره فقط! توجی خوبه. هربار که مودمو ریست میکنم سی ثانیه درست میشه فقط. با نت گوشیمو وای فای بقیه مشکلی نداره لطفا راهنمایی کنید از دیروز بد رفته رو اعصابم. راستی بعضی وقتا یکی دو دقیقه درست میشه همه چی خوب کار میکنه بعدش خراب میشه

    پاسخ

    hamedevil4 گفته:
    ۰۲ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۲۲

    تنظیمات اینترنت فقط NAME و APN دست نزن بقیو خالی کن سیو کن همه چی کار می کنه

    پاسخ

    ONY$ گفته:
    ۰۲ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۲۲

    برعکس گفتی حاجی!

    پاسخ

    hamedevil4 گفته:
    ۰۲ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۳۲

    خخخ یعنی چی NAME و APN خالی کنه خخخخ

  2. آقا سینا من ی مشکل دارم وقتی با گوشی کار میکنم اون سنسور مجاورت قرمزرنگ روشن میمونه نمیدونم دلیلش چیه ولی وقتی صفحه خاموشه اونم باش خاموش میشه شما نمیدونید مشکل چیه؟

    پاسخ

    Sonythebestbutnotinbusine گفته:
    ۰۲ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۰۱

    اون مشکل نیست، اون حتی اینفرارد هم داره و اصلا سازوکارش همینحوریه ولی وقتی اطراف روشنه دیده نمیشه

    پاسخ

  3. سلام سینا جان خسته نباشید
    میگن اندروید ۷٫۱ برای x و xc درحال انتشاره لطفا در صورت صحت پوشش بدید ممنون.

    پاسخ

    ۰۲ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۲:۰۶

    سلام عزیز جان …
    کی پوشش دادیم عزیز دل !
    خبرارو دنبال نمیکنید مگه ؟!
    صبح پوشش داده شد !

    پاسخ

    10:35 گفته:
    ۰۲ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۳:۱۵

    عذرخواهم اون پستو ندیدم جالبه که تو کانالم متوجه نشدم از دست در رفت بازم ببخشید.

    پاسخ

  4. بابا این مسابقه عکاسی لعنتی رو بذارید دیگه،نه نقد و بررسی گوشی ها رو انجام دادید نه از این مسابقه، قطعا تیمتون کامل نیست که اینطورشده ولی دیگه از وعده ها ندید

    پاسخ

  5. وقتتون بخیر یه سوال میدونم بی ربطه اما لطفا یکی جواب بده به نظرتون تو این چند سال گوشهایی که سونی تو نیمه اول سال میلادی معرفی کرد تو نمایشگاه mwc بهترن یا تو نمایشگاه ifa برلین از لحاظ کیفیت و آپدیت گیری ، درسته سونی همیشه بهترین کیفیت ساخت رو داره منظورم اینه به پرچم داراش تو mwc توجه بیشتری داره یا ifa مخصوصا تو آپدیت گرفتن لطفا جواب بدید

    پاسخ

    Hossein jamalpour گفته:
    ۰۲ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۰:۰۲

    کسی اخر جواب مارو نداد

    پاسخ

    Dariush r گفته:
    ۰۲ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۵۶

    چه فرقی داره برادر من…پرچمدار پرچمداره…سونی به میانرده و پاینردشم خیلی بیشتر از بقیه شرکتا اهمیت میده چه برسه به پرچمدار….
    اما امسال بنظر من پرچمدار ifa خیلی بهتر خواهد بود

    پاسخ

  6. درود نصب کردم هرچی سرچ میکنم چرت پرت میاره چیکار گنم

    پاسخ

    Sonythebestbutnotinbusine گفته:
    ۰۱ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۲۹

    موتور جستجو گر مرورگر بطور پیشفرض روی یاهو سرچ هست، اگه میخواین سرچ کامل شه و بره رو گوگل میتونین با مراجعه به تنظیمات مرورگر در قسمت سرچ بین اپشن ها گوگل رو انتخاب کنید و سرچ کنین

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here