معرفی بهترین گوشی های دو سیم کارت سونی در سال 2014

14
۴۸,۳۳۰

Xperia-e1327690715166

برای خرید یک گوشی هوشمند ملاک های متفاوتی در بین خواسته های خریداران وجود دارد که یکی از مهمترین آن، پشتیبانی گوشی از دو سیم کارت است. این کاملا یک حق طبیعی است،زیرا با توجه به رشد اپراتور ها و خدمات و کیفیتی که هر کدام ارائه میدهند، داشتن حداقل دو سیم کارت از دو اپراتور مختلف برای کسانی که از خدماتی مثل اینترنت همراه استفاده می کنند،ضروری است. با توجه به این توضیحات ما قصد داریم اینبار تعدای از گوشی های هوشمند دو سیم کارت سونی را که از ویژگی های برتری برخوردار هستند برای شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید یکی از محصولات سونی را دارید و یکی از اصلی ترین ملاک هایتان نیز دو سیم کارته بودن آن است، انتخاب برایتان آسان تر باشد.توجه داشته باشید که گوشی های دو سیم کارته معرفی شده توسط ما جز محصولات سال 2014 است وبه معرفی محصولات قدیمی تر نپرداختیم.

اکسپریا Z3 Dual

sony-xperia-z3-17

این گوشی در حال حاضر پرچمدار شرکت ژاپنی سونی است. گوشی ای با مشخصات بسیار عالی که در دو نسخه تک و دو سیم کارت تولید و ساخته شده است. یکی از این نسخه ها،نسخۀ دو سیم کارت است که خوشبختانه در بازار ایران بیشترین موجودی فروشگاه ها از همین نسخه میباشد. اکسپریا Z3 هم اکنون  از  بالاترین مشخصات و ویژگی سخت افزاری در بین محصولات اکسپریا بهره مند است. از مشخصات اصلی این گوشی میتوان به پردازنده  ۴ هسته ای Snapdragon 801 با فرکانس کاری ۲٫۵ GHz،صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با پنل IPS،رم ۳ گیگابایتی،دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسل و گواهی ضدآب و خاک اشاره کرد.قیمت این گوشی در حال حاضر(انتشار این مطلب) 1970000 هزار تومان میباشد.این گوشی در حال حاضر از نسخه اندروید 4.4.4 بهره میبرد.

اکسپریا T2 Ultra Dual

Xperia-T2-Ultra-dual-hands-on_6-640x427

برای این اسمارفتون هوشمند باید به جای گوشی از عنوان فبلت استفاده کرد. این فبلت در واقع مخصوص علاقه مندان به صفحه نمایش های بزرگ است. محصولی میان رده با سخت افزار و قیمت مناسب بهترین تعریف برای این فبلت است.این گوشی نیز در دو نسخه تک و دو سیم کارت در بازار داخلی موجود است.قیمت اکسپریا T2 Ultra نسخه دو سیم کارت آن در حال حاضر(انتشار این مطلب) 900 هزار تومان است. از مشخصات اصلی این گوشی میتوان به پردازنده 4 هسته ای اسنپدراگون 400 با فرکانس کاری 1.7 GHz،صفحه نمایش 6 اینچی با پنل IPS،رم 1 گیگاباتی،دوربین 13مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپری اشاره کرد. این فبلت در حال حاضر از نسخه اندروید 4.4.4 بهره میبرد.

اکسپریا C3

Xperia-C3-Sogi_2

این اسمارتفون با سایز 5.5 اینچی خود در واقع چیزی بین فبلت و گوشی است. این گوشی مخصوص علاقه مندان به عکاسی سلفی است.اکسپریا C3 از پردازنده ۴ هسته ای ۱٫۲ گیگاهرتز اسنپدراگون ۴۰۰، رم ۱ گیگابایت، صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با پنل IPS،دوربین اصلی 8مگاپیکسل و باتری ۲۵۰۰ میلی آمپری بهره میبرد. سونی برای اولین بار از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی به عنوان دوربین ثانویه در این مدل استفاده کرده است.این گوشی هم اکنون از نسخه اندروید 4.4.4 استفاده میکند.قیمت این محصول در حاضر(انتشار این مطلب) حدود 800 هزار تومان است.

اکسپریا M2 Dual

xperia_m2_3_color_1

اکسپریا M2 نیز یکی دیگر از محصولات میان رده و دو سیم کارت سونی است که در سال 2014 معرفی و عرضه شد. از مشخصات اصلی این گوشی میتوان به پردازنده 4 هسته ای اسنپدراگون 400 با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز،ضفحه نمایش 4.8 اینچی با پنل TFT،دوربین 8 مگاپیکسلی و باتری 2300 میلی آمپری اشاره کرد. اندروید 4.4.4 برای این محصول نیز به تازگی منتشر شده است.قیمت اکسپریا M2 Dual در حاضر(انتشار این مطلب)حدود 690 هزارتومان میباشد.

اکسپریا E3 Dual

32634340737737538074

این گوشی از جدیدترین گوشی های پایین رده و دو سیم کارته سونی از نظر عرضه و معرفی است. نقطه قوت این گوشی عمر باتری بسیار خوب آن است. از مشخصات اصلی این گوشی میتوان به پردازنده 4 هسته ای اسنپدراگون 400 با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز،صفحه نمایش 4.5 اینچی با پنل IPS،رم 1 گیگابایت،دوربین 5مگاپیکسل و باتری 2330 میلی آمپری اشاره کرد.این گوشی در حاضر از نسخه اندروید 4.4.4 بهره میبرد. قیمت اکسپریا E3 Dual در حاضر(انتشار این مطلب) حدود 680 هزار تومان میباشد.

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

14 دیدگاه ها

  1. بابا به پیر به پیغمبر صفحه نمایش m2 از نوع ipsهست. آخه tft که انقدر زاویه دیدش محشر نمیشه.

    پاسخ

    ArminAbdi گفته:
    ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۵۳

    m2 و m2Dual تی اف تی هستند ولی m2Aqua آی پی اس. تو وب سایت رسمی سونی موبایل هم اینو نوشته.

    پاسخ

    Yamaha گفته:
    ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۹:۲۶

    خب یکی جواب منو بده که چجوری میشه tft انقدر زاویه دیدش عالی باشه؟!!! اگه tft میتونه زاویه دیدش انقدر خوب باشه پس چرا سونی همچین tft با زاویه دید گسترده ایرو روی z1 ننداخت؟!!! یعنی ممکنه m2 هم مثل v و tx دو پنله باشه و یک مدل ips و مدل دیگه tftباشه؟

    پاسخ

  2. عکس اصلی.خدابيامرز arc هست.مگه قرار نبود.گوشی قدیمی اکسپریا رو هم بررسی کنید؟

    پاسخ

    مهران کستوانی گفته:
    ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۶:۴۷

    بیچاره مال من ۴ سالشه هنوز کار میکنه!

    پاسخ

  3. خخخخخخخ شما که همه رو گفتین یه E1 هم بهش اضافه کنید کامل شه ههه

    پاسخ

    Yamaha گفته:
    ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۰:۱۹

    واقعا e1 در مدلهای ارزان قیمت هم از هم رده های خودش بهتره.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here