معرفی پوسته بسیار زیبایِ « Dark Koi » برایِ گوشی هایِ اکسپریا.

5
۱۴,۲۵۶

sketch-14774631125511

امروز قصد معرفی یکی دیگر از کارهایِ رضا پورفتح، یکی از طراحان و توسعه دهندگان خوش ذوق ایرانی و عضوی از گروه پکسوتم را داریم. شاید پوسته ماهی قرمز را به یاد داشته باشید، که چندی پیش به صورت اختصاصی دارایِ کیبورد شد و برایِ شما عزیزان آنرا منتشر کردیم. حال به دلیل استقبال از ایده پوسته ماهی قرمز، جناب پورفتح تصمیم گرفتند که پوسته حرفه ای جدیدی را با همان مضمون، اما برایِ عاشقان پوسته هایِ با محیط تاریک بسازند.

این پوسته همانطور که از نامش پیداست، پوسته ای با محیط تاریک برایِ گوشی هایِ اکسپریا میباشد و در ساخت آن نهایت تلاش لازم به کار گرفته شده است. این پوسته علاوه بر داشتن تصاویر پس زمینه صفحه قفل و صفحه خانگی، دارایِ کلیدهایِ ناوبری و دکمه برنامه هایِ بسیار زیبایی همسو با موضوع تم میباشد.

این پوسته همچون سایر پوسته هایِ حرفه ای اکسپریا که توسط گروه پکسوتم توسعه داده میشوند، به لُطف سرپرست تیم پکسوتم، ماهان حمیدی عزیز دارایِ کیبورد اختصاصی بسیار شکیلی است، که زیبایی آنرا چند برابر میکند. همچنین، برایِ صفحه قفل نیز توسعه دهنده ساعتی بسیار شکیل طراحی کرده است، که تنها بر رویِ گوشی هایِ اکسپریا Z2 و بالاتر قابل فعالسازی است.

به گفته توسعه دهنده این پوسته با گوشی هایی که مجهز به اَندروید 4.4 و بالاتر هستند به خوبی سازگاری دارد و برایِ اجرایِ صحیح نیزی نیازی به دسترسی روت ندارد. اگر به این پوسته بسیار زیبا و منحصر به فرد علاقه مند شده اید، میتوانید از طریق پلی استور سایت تخصصی اکسپریا نسخه حرفه ای این پوسته را با قیمت بسیار ناچیزی خریداری کرده و بر رویِ گوشی خود نصب نمایید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

5 دیدگاه ها

  1. توی مقایسه های معمولی هم برتری ایکس زد مشخص نمیشه یعنی افراد مبتدی!!!! خیلی سخت برتری های اکسپریا ایکس زد را میفهمند باید از نزدیک مقایسه کنید تا آنوقت بفهمید ایکس زد چقدر برتره

    پاسخ

  2. زد۵ به هیچ وجه از لحاظ صفحه نمایش به اکسپریا ایکس زد نمیرسد
    هم از لحاظ عمق رنگ مشکی و هم کنتراست و زاویه دید و عمق رنگ ها ایکس زد بهتره

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here