معرفی 14 اپلیکیشن عالی و کاربردی برای دستگاه‌های اندرویدی روت شده+لینک دانلود مستقیم

15
۷۴,۷۰۶

در این مطلب قصد معرفی ۱۴ اپلیکیشن فوق‌العاده برای گجت‌های روت شده‌تان را داریم.با ما باشید با معرفی و توضیح در مورد این نرم افزارها.

1-گرفتن نسخه پشتیبان با Titanium Backup Pro
آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

تیتانیوم بکاپ مشهورترین و قدرتمندترین اپلیکیشن اندرویدی برای بکاپ گرفتن از اپلیکیشن‌هاست. تیتانیوم بکاپ علاوه بر خود اپلیکیشن قادر است دیتای اپلیکیشن‌ها را هم بکاپ بگیرد و به این ترتیب از اطلاعات ذخیره شده مربوط به هر اپلیکیشن هم که می‌تواند شامل Save بازی‌ها یا اطلاعات اکانت باشد نسخه پشتیبان خواهید داشت. در نسخه Pro امکان بکاپ یا ریستور دسته‌جمعی، فریزکردن اپلیکیشن‌ها جهت غیرفعال شدن، بکاپ خودکار طبق زمان‌بندی و سرعت بالاتر نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت. این اپلیکیشن علاوه بر اپ‌های دیگر می‌تواند از پیامک‌ها، تاریخچه تماس، مخاطبان و پسوردهای وای‌فای شما نیز بکاپ تهیه کند.
دنلود با لینک مستقیم

2-افزایش سرعت و کاهش مصرف باتری با Greenify
آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

شاید تاکنون خوانده باشید که دیگر استفاده از تسک‌منیجرها و توقف پروسه‌ها راهکار خوبی برای افزایش سرعت یا طول عمر شارژ باتری نیست چرا که بعضی اپلیکیشن‌ها و پروسه‌ها پس از این‌که شما آن‌ها را متوقف کردید به صورت خودکار مجدداً فعال می‌شوند و این امر مصرف شارژ را بیشتر می‌کند؛ اما چاره چیست؟ اخیراً اپلیکیشنی به نام Greenify سعی در حل این مشکل کرده است. این برنامه می‌تواند اپلیکیشن‌های شما را Hibernate کند و با این‌کار وقتی اپلیکیشن را استفاده نمی‌کنید پروسه‌های مربوط به آن کاملاً غیرفعال خواهند شد و تنها هنگام بازکردن اپلیکیشن دوباره به فعالیت در پس زمینه ادامه خواهند داد. البته بهتر است اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی مانند Messaging، WhatsApp، Viber و فیس‌بوک را Hibernate نکنید.

این اپلیکیشن همچنین به شما نشان می‌دهد کدام اپلیکیشن‌ها در حال اجرا هستند و کدام اپلیکیشن‌ها چه موقع باعث کندی سیستم‌عامل خواهند شد. عمل Hibernate در Greenify با فریز کردن در برخی اپلیکیشن‌های مشابه متفاوت است؛ چرا که با Freeze کردن دیگر نمی‌توانید از اپلیکیشن استفاده کنید در صورتی که در Hibernate عمل فریز و آن‌فریز به صورت خودکار صورت می‌گیرد.
دانلود با لینک مستقیم

3- بازیابی تصاویر حذف شده با DiskDigger
آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

DiskDigger یک اپلیکیشن ریکاوری خوب است که با آن می‌توانید برای بازیابی تصاویر یا ویدئوهای به اشتباه حذف شده اقدام کنید. البته این اپلیکیشن اساساً برای تصاویر ساخته شده اما گاهی اوقات ویدئوها هم با آن بازیابی می‌شوند. DiskDigger حتی وقتی مموری کارتتان را به اشتباه فرمت کرده باشید به کمکتان می‌آید و سعی در بازیابی تصاویر می‌کند. توجه داشته باشید که احتمال بازیابی اطلاعات هنگامی که مدت زیادی از حذف شدنشان گذشته باشد به شدت پایین می‌آید؛ پس اگر اطلاعات ارزشمندی را از دست داده‌اید همین حالا اقدام به نصب این اپلیکیشن کنید.
دانلود با لینک مستقیم

4-زوم کردن یک انگشتی با Assistive Zoom
آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

زوم کردن با دو انگشت یا همان Pinch-to-Zoom برای زوم کردن روی تصاویر، نقشه‌ها، متون و صفحات وب بسیار کارآمد و مفید است اما اگر بخواهید با یک دست با گوشی کار کنید نمی‌توانید هم گوشی را نگه‌دارید و هم روی آن به اندازه دلخواه زوم کنید. Assistive Zoom این مشکل را حل کرده و با قرار دادن یک آیکن ذره‌بین کوچک روی اپلیکیشن‌های دلخواه امکان زوم با سوایپ یک انگشت به بالا یا پایین را فراهم می‌کند.
دانلود با لینک مستقیم

5-تمام صفحه شوید! Full!Screen
آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

این اپلیکیشن مفید برای تبلت‌های اندرویدی می‌تواند بسیار کارا باشد. نوار گردش در پایین صفحه با دکمه‌های Back، Home و Multitasking و همچنین نوار وضعیت بالای صفحه برای دسترسی به نوتیفیکیشن‌ها فضای زیادی از صفحه را اشغال کرده‌اند. Full!Screen می‌تواند این نوارها را حذف کند و تمامی پیکسل‌های صفحه را برای نمایش اپلیکیشن‌ها بسیج کند! البته کماکان با فشار دادن دو دکمه کمرنگ در گوشه‌های پایین صفحه می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.
دانلود از گوگل پلی

6-کنترل والدین روی فرزند با Children Tracker
آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

اگر فرزند کودک یا نوجوانی دارید که نگران نحوه استفاده او از گوشی و امکانات آن هستید Children Tracker می‌تواند بسیار مفید باشد. کافیست این اپلیکیشن را روی گوشی روت شده نصب کرده و آن را تنظیم کنید سپس تمامی فعالیت‌های انجام شده روی گوشی مانند تماس‌ها، پیامک‌ها، وب‌سایت‌ها، مکان، اپلیکیشن‌ها و دیگر فعالیت‌ها ضبط شده و از طریق اینترنت در وبسایت این اپلیکیشن قرار می‌گیرد و می‌توانید با مراجعه به اینترنت از آن‌ها آگاهی پیدا کنید. این اپلیکیشن حتی می‌تواند هنگامی که دستگاه از محدوده خاصی خارج شد به شما هشدار دهد و آیکن خود را مخفی کند تا تنها با یک کد خاص امکان دسترسی به آن فراهم شود.
دانلود با لینک مستقیم

7-تغییر آیکن‌ها با Unicon
آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

این اپلیکیشن که پیش از این با نام Icon Themer شناخته می‌شد قادر به تغییر آیکن اپلیکیشن‌های گوشی یا تبلت اندرویدی شماست. با Unicon بدون نیاز به نصب لانچرهای مختلف و با لانچر دلخواه خود مانند لانچر پیش‌فرض سنس اچ‌تی‌سی می‌توانید آیکن‌های موجود در ۱۰۰ تم زیبای پشتیبانی شده را استفاده کنید و برای استفاده از تم دلخواهتان اجباری به نصب یک لانچر خاص نخواهید دید. البته برای استفاده از Unicon علاوه بر روت باید Xposed framework را نیز نصب کرده باشید.
دانلود با لینک مستقیم

8-تغییر در دکمه‌های نرم‌افزاری با SoftKeyZ
آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

سری نکسوس، گوشی‌های سونی و موتورولا و بعضی گوشی‌های جدید مانند جی۲ به جای دکمه‌های سخت‌افزاری از دکمه‌های نرم‌افزاری پیشنهاد گوگل استفاده می‌کنند. با SoftKeyZ می‌توانید نوع، تعداد، رنگ و شکل آن‌ها را به دلخواه خودتان عوض کنید.
دانلود با لینک مستقیم

9- کنترل اندروید با جسچرها GMD GestureControl

آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

با این اپلیکیشن می‌توانید جسچرهای مختلفی را به دلخواه تنظیم کنید و از آن پس با کشیدن یک یا چند انگشت در مسیرها و جهت‌های مختلف عملیات دلخواه را انجام دهید. به طور مثال به صفحه خانگی بازگردید، اپلیکیشنی را ببندید و بین اپ‌های باز سوییچ کنید.
دانلود با لینک مستقیم

10-محدودیت دسترسی اپ‌ها به اینترنت با AFWall
آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

بعضی اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندرویدی بدون اجازه شما و حتی هنگامی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید ترافیک اینترنت شما را استفاده می‌کنند و علاوه بر کندی اینترنت می‌توانند باعث هزینه‌های هنگفتی برای سرویس اینترنتتان شوند. AFWall+ می‌تواند به دلخواه شما دسترسی هر اپلیکیشن را به صورت جداگانه به شبکه‌های ۲G، ۳G اینترنت همراه و همچنین WiFi محدود و قطع کند. بدین ترتیب به طور مثال اپلیکیشن‌های ضروری واتس اپ و ایمیل به اینترنت همراه و وای‌فای دسترسی دارند، اپلیکیشن‌های فروشگاهی تنها به وای‌فای و بازی‌ها هم به هیچکدام دسترسی نخواهند داشت.
دانلود با لینک مستقیم

11-انتقال اپلیکیشن‌ها به مموری کارت با Link2SD
آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

با این‌که نسخه‌های جدید اندروید این قابلیت را به صورت پیش‌فرض دارند اما به لطف روت نسخه‌های پایین‌تر نیز با Link2SD می‌توانند اپلیکیشن‌های پرحجمشان را به مموری کارت منتقل کرده و در فضای داخلی گوشی صرفه‌جویی کنند.
دانلود با لینک مستقیم

12- افزودن قابلیت (USB on the GO (OTG با StickMount
آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

حتماً می‌دانید برخی گوشی‌ها مانند گلکسی اس ۴ و تبلت‌هایی مانند نوت ۱۰٫۱ با اتصال یک کابل OTG قابلیت اتصال فلش مموری را دارند. اگر دستگاه اندرویدی شما ویژگی OTG را پشتیبانی نمی‌کند StickMount را امتحان کنید. این اپلیکیشن برای دستگاه‌های نکسوس ساخته شده است اما امتحان کردن آن روی دیگر دستگاه‌ها ضرری ندارد.
دانلود با لینک مستقیم

13-انجام خودکار کارها با Tasker
آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

این اپلیکیشن با قوانین اگر و آن‌گاه می‌توان کارهای خارق‌العاده‌ای برایتان انجام دهد. به طور مثال هنگامی که به خانه رسیدم وایفای را روشن کن، دیتا را خاموش کن و قفل گوشی را غیر فعال کن. یا هنگامی که به ۲۰۰ متری خانه دوستم رسیدم به او پیامک بده یا بسیاری امکانات دیگر. البته مهارت در این اپلیکیشن کمی زمان می‌برد اما وقتی کار کردن با آن را یاد گرفتید می‌توانید کارهای فوق‌العاده هوشمندی انجام دهید که گوشی‌های دوستانتان آن توانایی‌ها را ندارد.
دانلود با لینک مستقیم

14-آپدیت‌های سریع‌تر با Push Notifications Fixer
آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

قابلیت Push Notification هنگامی که همگام‌سازی خودکار Auto Sync اندروید شما فعال باشد ایمیل‌ها، استاتوس‌های فیس‌بوک، توییتر و دیگه شبکه‌های اجتماعی و همچنین فیدهای جدید را از اینترنت چک می‌کند تا به محض دریافت به شما اطلاع‌رسانی شود؛ اما این عملیات برای جلوگیری از مصرف زیاد شارژ معمولاً هر ۱۵ دقیقه یک‌بار انجام می‌شود. اگر می‌خواهید به محض دریافت ایمیل یا خبرجدیدی اندروید شما را مطلع کند با این اپلیکیشن می‌توانید فاصله زمانی چک‌کردن آپدیت‌ها را کاهش و یا افزایش دهید.
دانلود با لینک مستقیم

فارنت

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

15 دیدگاه ها

  1. ترخدا کمک کنید من هشتمی رو دان کردم تو گوشیم نصب کردم وقتی انخاب کردم مدلشو دکمه های خوده گوشی ک عوض نشد هیچ کلا رفت هرکاری کردم درست نشد حتی تنظیمات کارخانه ام ج نداد گوشیمم اکسپریا سی هست

    پاسخ

    سید مهدی کاوسی گفته:
    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۵:۲۲

    لطفا سوالتون رو با رعایت کردن قوانین سایت در انجمن(تالار گفتمان) مطرح کنید تا دوستان پاسخگو باشن.

    پاسخ

  2. سلام
    من گوشیمو روت کردم T2 Ultra آندروید 5.0.2 برنامه afwall نصب کردم ولی اصلا کار نمیکنه چندتا دیگه هم امتحان کردم ولی نشد لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ

  3. سلام
    تو رو خدا یکی جواب بده من با برنامه Greenify گوگل پلی سرویسمو به خواب بردم و بیشتر برنامه ها به اون احتیاج دارن حالا چطور میتونم اونو دووباره فعال کنم ؟؟؟؟

    پاسخ

    پوریا گفته:
    ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۳۱

    برسد تو تنظیمات و روی مديرييت برنامه ها کلید کن و گوگل پلی رو پیدا کن و روش کلید کن بعد رو گزینه شروع کار کلید کن تا فعال شه

    پاسخ

  4. من گوشی خود را روت کردم بعضی از برنامه‌ها را حذف کردم پالان گوشی من گوگل پلی سرویس را پشتیبانی نمیکند و به همین خاطر خیلی از برنامه‌ها کار نمیکند و پیغام میدهد گوشی شما از گوگل پلی سرویس پشتیبانی نمیکند لطفا با سازنده تماس بگیرید .تو رو خدا کمکم کنید

    پاسخ

  5. نرم افزار unicon رو نصبیدم حالا گوشیم روشن نمیشه؟؟

    پاسخ

    mahdi1368 گفته:
    ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ساعت: ۱۴:۳۲

    نصب یه نرم افزار معمولا دلیلی برای روشن نشدن گوشی نیست!مشکلتون رو در انجمن(بخش مربوطه)مطرح کنید.با تشکر

    پاسخ

    پوریا گفته:
    ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۲۶

    دوست عزیز ممکن گوشی شما اندرويدش بلاک شده باشه که حل این کار باید به دست یه متخصص انجام بشه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here