مقایسه اندازه های اکسپریا C3 و T3 دو اسمارتفون میان رده سونی

13
۱۵,۶۳۶

 

 

اگر دوست دارید عکس هایی از دو اسمارت فون جدید سونی به نام های اکسپریا C3 و T3 را در کنار یکدیگر مشاهده کنید، با ما همراه باشید.

سونی اخیرا دو محصول را در معرض نمایش قرار داده که یکی از آن ها، اسمارت فون سلفی اکسپریا C3 است. و اسمارت فون بعدی نیز، اکسپریا T3 با قاب فلزی ضد زنگ است.

اکسپریا C3 یکی از محصولات جالب شرکت سونی است، زیرا که به گفته ی سونی، بهترین گوشی حال حاضر برای گرفتن عکس های سلفی می باشد. اگرچه احتمال دارد این گوشی در منطقه ای خاص عرضه شود، اما می تواند طرفداران بسیاری داشته باشد، چرا که عکس های سلفی نیز باب شده و گاهی اوقات نیز سوژه های جالبی را می سازد.

اکسپریا T3، یک فبلت میان رده که هم چون نسل قبلی خود یعنی T2، دارای کیفیت تصویر و صفحه نمایش خوبی می باشد. این گوشی که به تازگی در برخی کشورها عرضه شده، سیستم عامل اندروید 4.4.2 را به همراه دارد.

تصاویری از این دو محصول را می‌توانید در پایین این مطلب ببینید. با توجه به برخی از مشخصات که از این دو اسمارت فون ارائه شده، شما کدام یک را می پسندید؟

اسمارت فون رنگ بنفش، اکسپریا T3 و دیگری نیز اکسپریا C3 است.


1

2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

14 15

 

GizmoBolt

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

13 دیدگاه ها

  1. واقعا زیبان… کمی حاشیه زیادی دارن ولی خداییش بازم طبق سلیقه شخصی من از خیلی پرچمدارای شرکتای دیگه زیباترن… امیدوارم بزودی وارد بشن و مطمئنم خوشقیمت هم خواهند بود.

    پاسخ

  2. خدایی از نظر سخت افزار تو میان رده ها هنوز روی دست sp نيومده قبول دارید

    پاسخ

    Mehdi-ATATurk گفته:
    ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۳۲

    تا وقتی که صفحه TFT باشه،اصلا به دل ادم نمیشینه…

    پاسخ

  3. سونی فقط پرچمدارانش خوبه بقیه نه پشتیبانی میشن نه کارشون چنگی به دل میزنه ولی من پرچمداراش رو به همه ی اسمارتفون ها ترجیح میدم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here