مقایسه کیفیت صفحه نمایش اکسپریا Z2 و آیفون ۵S در زیر نور آفتاب

13
۱۱,۸۱۷

Z2_5S
در گذشته یکی از ایرادات همیشگی به محصولات اکسپریا کیفیت نسبتا پایین صفحه نمایش آنها در مقایسه با رقبا بوده است. سونی با آگاهی کامل از این موضوع در اکسپریا Z2 این مشکل را به بهترین نحو ممکن حل کرده است. به اعتقاد سونی اکسپریا Z2 دارای بهترین صفحه نمایش در بین تمامی مدلهای اکسپریا است که به حق نیز همین گونه است.

پیش از این اگر مقایسه ای از کیفیت صفحه نمایش محصولات اکسپریا با یک اسمارت فون از خانواده آیفون قرار میدادیم بدون شک برنده این رقابت محصولی از اپل بود. اما این بار ماجرا متفاوت است. اکسپریا Z2 دیگر رقیب دست و پا بسته ای به حساب نمی آید.

 

مقایسه ای جالب از کیفیت صفحه نمایش اکسپریا Z2 و آیفون 5s در زیر نور آفتاب به عمل آمده است که تماشای آن خالی از لطف نیست. شما را به تماشای این ویدئو دعوت میکنیم.

 

مقایسه کیفیت صفحه نمایش اکسپریا Z2 و آیفون ۵S در زیر نور آفتاب

مقایسه کیفیت صفحه نمایش اکسپریا Z2 و آیفون ۵S در زیر نور آفتاب

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

13 دیدگاه ها

  1. شما هر مقایسه ای که میذارید سونی توش برنده میشه!!؟مقایسه دوربین با نوکیا،برنده سونی.مقایسه زد آب بودن با سامسونگ،برنده سونی.مقایسه صفحه نمایش با اپل،برنده سونی.من موندم اگه این طوریه چرا یه بار یه گوشی از سونی نمیشه بهترین؟!!! این سایت فقط کارش طرفداری نه مقایسه.

    پاسخ

    مهدی گفته:
    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۲۷

    دوربین اپل رو سونی میزنه .

    ضدآب رسمی رو سونی شروع کرد .

    نوکیا قبلا از سونی خرید میکرد .

    بازم بگم ؟

    شما اخبار رو نخوندی ؟؟؟

    بزرگترین و پیشرفته ترین تولید کننده لوازم الکترونیکی در جهان سونی الان هست .

    پاسخ

    javad 71 گفته:
    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۹:۵۲

    اولا اینکه فن آوری دوربین اپل رو خود اپل طراحی میکنه به سونی سفارش میده براش بزنه،ثانیا نوکیا هیچ وقت از سونی خرید نکرده و از توشیبا حسگر cmos دوربین بعضی از گوشیاشو میخرید شما یکم اطلاعات خودتو ببر که بعضیا رو دچار اشتباه نکنی.

    پاسخ

    javad 71 گفته:
    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۹:۵۳

    اولا اینکه فن آوری دوربین اپل رو خود اپل طراحی میکنه به سونی سفارش میده براش بزنه،ثانیا نوکیا هیچ وقت از سونی خرید نکرده و از توشیبا حسگر cmos دوربین بعضی از گوشیاشو میخرید شما یکم اطلاعات خودتو ببر بالا که بعضیا رو دچار اشتباه نکنی.

    پاسخ

  2. این پیشرفتو به سونی و طرفداراش تبریک میگم

    ایشالله که تمام کمپانی ها یکم به باطری هم توجه

    کنن و شاهد پیشرفت طول عمر باطری هم باشیم!

    پاسخ

  3. کم کم داره اثبات ميشه سونی گزافه گویی نکرده و واقعا یکی از بهترین صفحه نمایش ها و یکی از بهترین دوربین ها و یکی از بهترین کیفیت صدا ها رو در این گوشی ارائه کرده.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here