موقعیت غرفه سونی در نمایشگاه MWC مشخص شد. جمع همه بزرگان در سالن 3 جمع است!

5
۷,۰۲۰


کنگره جهانی موبایل، یکی از برترین نمایشگاه های سالانه در حوزه فناوری است که بیشتر در زمینه تکنولوژی های مربوط به تلفن های همراه فعالیت دارد. امسال این نمایشگاه از روز 27 فوریه تا 2 مارس (9 تا 12 اسفند) در شهر بارسلون برگزار خواهد شد.

همه میدانیم که رویداد سالانه MWC که آن را کنگره جهانی موبایل میخوانیم، برای سونی تا چه اندازه اهمیت دارد. در چند سال اخیر همیشه سونی در این رویداد حضور داشته و معمولا محصولات متنوع و قدرتمندی نیز از خود به نمایش گذاشته است.

امسال نیز سونی خود را برای حضور در این نمایشگاه آماده میکند. بر اساس نقشه ای که از سالن نمایشگاه در دست داریم، بسیاری از شرکت های بزرگ موقعیت غرفه خود را تعیین کردند که سونی نیز در بین آنها دیده میشود. سونی محصولات خود را در سالن شماره 3 و در غرفه شماره 3M10 نمایش خواهد داد. این غرفه با مساحت 1744 متر، یکی از غرفه های نسبتاً بزرگ این نمایشگاه محسوب میشود که سونی آن را انتخاب کرده است.

محل قرارگیری این غرفه در نوع خود بسیار جالب است. تقریبا تمامی شرکت هایی که انتظار زیادی از آنها میرود در سالن شماره 3 حضور دارند. در اطراف غرفه سونی، غرفه های شرکت هایی مثل الجی، سامسونگ، هواوی، لنوو، VMware و NEC دیده میشود و کمی آنطرف تر و در همین سالن نیز شرکت هایی مثل کوالکام، مایکروسافت، نوکیا، ZTE و IBM حضور دارند.


به احتمال فراوان، کنفرانس مطبوعاتی سونی یک روز قبل از آغاز رسمی نمایشگاه و در روز 8 اسفند انجام خواهد شد. احتمال معرفی یک یا چند گوشی هوشمند از سونی در این نمایشگاه بسیار زیاد است. هر چند که هنوز اطلاعات کاملی از این محصولات در دسترس نیست اما MWC مثل همیشه برای سونی و علاقه مندان به آن جذاب خواهد بود.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

5 دیدگاه ها

  1. بچه ها سونی سنسور دوربین جدید چی معرفی کرده؟
    آخه imx230 که توی xa ultra استفاده شده مال دو سال پیش و فک نکنم امسال هم تو کمرا فون سونی استفاده بشه بقیه سنسور ها هم زیر ۲۰ مگاپیکسله سونی علاقه ای بهشون نداره و فقط میمونهimx318 که جزو بهترینهای سونیه و ۲۲٫۵ مگا پیکسله ولی مال پارسال.

    پاسخ

  2. یعنی واقعا سونی میخاد فقط سری جدید xa و xa ultra رو معرفی کنه؟
    اونم بدون فینگر پرینت؟
    به نظرتون این دو تا برای رقابت با سری فوق‌العاده a سامسونگ یا u اچ تی سی یا میانرده های خوش قیمت چینی کافیه؟
    من قبول دارم xa ultra به شدت عالیه ولی خوب خیلی بزرگه، کاش سری جدیدx رو معرفی میکرد.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here