ناتی داگ توضیح میدهد: چرا بازی مورد انتظار The Last of US 2 در E3 حضور نداشت؟

5
۴,۷۷۳

کنفرانس اختصاصی سونی در E3 امسال به خوبی برگزار شد، اما برخی از کاربران انتظار حضور برخی از بازی هایِ بزرگ سونی که در دست توسعه هستند را در این مراسم داشتند، که چنین نشد. یکی از بازی هایی که همه انتظار حضور آنرا در E3 2017 داشتند، بازی بسیار محبوب The Last of US 2 کمپانی ناتی داگ بود.

نسخه دوم بازی The Last of US در واپسین روزهایِ سال 2016 میلادی توسط کمپانی ناتی داگ معرفی شد. از این رو، مراسم E3 2017 بهترین مکان برایِ بازنمایش بازی مذکور و ارائه اطلاعاتی درباره این بازی بود. بدیهی است که چنین اتفاقی رُخ نداد و بخاطر اعتراض هایِ بسیار زیاد کاربران، آقایِ Neil Druckmann، یکی از توسعه دهندگان بازی به این اعتراض ها واکنش نشان داد.

اینطور که به نظر میرسد، کمپانی ناتی داگ آماده نمایش دادن قسمت دوم بازی The Last of US نبود. آقایِ Neil Druckmann در حساب کاربری توئیترش اینچنین واکنش نشان داد: « باور کنید ما بسیار بیشتر از شما برایِ نشان دادن فصل دوم ماجراهایِ جذاب Ellie و Joel هیجان زده هستیم، اما در حال حاضر نوبت Chloe و Nadine است که بدرخشند ».

اینطور که آقایِ Neil Druckmann بیان میکند، به نظر میرسد ناتی داگ سخت در حال کار کردن بر رویِ ادامه بازی Uncharted میباشد، چون در سخنان خود مستقیماً نام 2 قهرمان جدید بازی Uncharted: The Lost Legacy را آورده است. از طرفی، مشخص است که هنوز ساخت قسمت دوم بازی The Last of US در مراحل ابتدایی خود میباشد.

البته نباید این موضوع را فراموش کرد که سونی مراسم هایِ زیادی را در سال 2017 پیشِ رو دارد، که مهمترین آنها مراسم اختصاصی Playstation Experience میباشد. بر اساس صحبت هایِ آقایِ Neil Druckmann به نظر میرسد نباید منتظر عرضه بازی The Last of US 2 در سال 2017 باشیم.

از طرفی، پیش بینی میشود بازی The Last of US 2 با محوریت شخصیت Ellie ساخته شود، چون بر اساس اولین پیشنمایش این بازی، وی در حال تعریف کردن خاطراتی بوده است که از سر گذشته، به همین دلیل امکان دارد شخصیت Joel مُرده باشد و Ellie در این نسخه تنها باشد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

5 دیدگاه ها

  1. ای بابا گاد او وار که انداختن برا یه سال و نیم دیگه اینم اینجوری مشخصه دوسال باید منتظر بمونیم
    بعدشم شما یه حرفایی میزنیدا تریلری که اومده بود بیرون الی داشت گیتار میزد جول زنده بود

    پاسخ

    arvin393 گفته:
    ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۳۵

    و اینکه این عکسی که از الی گذاشتین تو اتاق داره گیتار میزنه، اینی که جلوش وایساده جوله

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here