ناشر بازی GTA 5 اعتقاد دارد کنسول PS5 سونی سال 2020 عرضه میشود.

0
۵,۱۱۸

هنوز مدت زمان زیادی از عرضه کنسول PS4 Pro سونی نمیگذرد که گمانه زنی ها برایِ عرضه کنسول نسل بعدی PS5 سونی مطرح شده است. در بین شایعاتی که هر روز درباره تاریخ معرفی و عرضه کنسول PS5 سونی مطرح میشود، امروز Take-Two که ناشر بازی هایِ بزرگی چون GTA 5 میباشد، نظر خود را درباره تاریخ معرفی و عرضه کنسول PS5 سونی اعلام کرد.

آقایِ Strauss Zelnick ( رئیس کمپانی Take-Two ) در مصاحبه با مجله خبری Dual-Shockers پیش بینی خود را درباره تاریخ معرفی و عرضه کنسول PS5 سونی اعلام کرد. به عقیده آقایِ Zelnick کنسول نسل بعدی PS5 سونی سال 2020 از راه خواهد رسید. وی اذعان کرد نمیتواند با قطع و یقین تاریخ معرفی و عرضه کنسول PS5 را اعلام کند، اما چیزی که محرز است، Take-Two با داشتن سال ها تجربه کار کردن با کمپانی هایِ بزرگی چون سونی، به خوبی میتواند چنین مسایلی را پیش بینی کند.

البته اگر بخواهیم کمی دقت کنیم، این اولین بازی نیست که ما سال 2020 را به عنوان سال معرفی و عرضه کنسول PS5 میشنویم. در آخرین خبر، ماه گذشته یکی از مؤسسات بسیار معروف که ید طولایی در پیش بینی تاریخ عرضه محصولات آینده کمپانی ها دارد نیز سال 2020 را به عنوان سال معرفی و عرضه کنسول PS5 سونی پیش بینی کرده بود.

همچنین، بنا بر گزارشات بسیار زیادی که از مجلات خبری مختلف دنیا به بیرون درز پیدا کرده است، سونی در نظر دارد اوایل سال 2020 کنسول نسل بعدی خود را معرفی و عرضه کند. اَخیراً یک مقام آگاه درون سازمانی نیز خبرهایی مبنی بر شروع آزمایشات بر رویِ قطعات جدید برایِ کنسول PS5 را داده بود، که این نشان از درست بودن تاریخ مذکور دارد.

بر کسی پوشیده نیست که به زودی و با چشم برهم زدنی کنسول هایِ نسل جدید کمپانی هایِ سونی و مایکروسافت معرفی و عرضه خواهند شد، اما سوال اصلی و قابل تأمل اینجاست که این کمپانی ها در قبال نسل هایِ قبل چه برنامه ای را در پیش خواهند گرفت؟ هر دو کمپانی سونی و مایکروسافت نسخه هایِ قدرتمندتری از کنسول هایِ نسل هشتمی خود را عرضه کرده اند، که تکلیف آنها در صورت معرفی نسل جدید هنوز مشخص نیست.

در مجموع نمیتوان با قطع و یقین درباره تاریخ معرفی و عرضه کنسول نسل بعدی سونی صحبت کرد، اما چیزی که بدیهی است، سونی در حال کار کردن بر رویِ کنسول نسل بعد خود میباشد و سعی دارد آنرا از تمامی جهات قدرتمندتر از نسل قبل سازد. در پایان فقط میتوان گفت که این زمان است که پاسخگویِ درستی به تمام سوالهایِ ذهنی ما میباشد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here