نتایج بنچمارک اکسپریا E1 مشخص شد. بهترین امتیاز در سطح قیمت خود

8
۱۱,۰۹۱

e1-15_933071238
اکسپریا E1 این زیبای کوچک هم از تست های بنچمارک Gsmarena سربلند بیرون آمد. طبق بررسی های به عمل آمده بر روی این دستگاه نتایج بنچمارک از برنامه های مختلف کاملا مناسب و قابل قبول بوده است. با توجه به سطح قیمتی این اسمارت فون کوچک میتوان آن را صاحب بهترین امتیاز در سطح قیمت خود دانست.

اکسپریا E1 که جایگزین نسخه قبلی خود یعنی اکسپریا E شده است همانند برادر خود در دو نسخه تک و دو سیم کارته به بازار عرضه میشود. مهم ترین نقطه عطف اکسپریا E1 نسبت به اکسپریا E استفاده از پردازنده 1.2 گیگاهرتز دو هسته ای اسنپدراگون 200 بوده که تا حد زیادی همین امر نیز باعث کسب امتیازات بالا در بنچمارک برای این دستگاه شده است.

البته اکسپریا E1 دچار کمبود هایی از جمله رم 512 مگابایتی و دوربین 3 مگاپیکسلی نیز هست که البته با توجه به سطح قیمت خود انتظار بیشتر از آن نمیرود.

نتایج بنچمارک بدست آمده از این دستگاه را در پایین مشاهده میکنید. اکسپریا E1 در حال حاضر در کشور با قیمت حدود 520 هزار تومان به فروش میرسد که احتمال کاهش قیمت آن در روزهای آینده و رسیدن به مرز 450 هزار تومان نیز هست.

E1

E1-1

E1-2

E1-3

E1-4

E1-5

E1-6

E1-7

gsmarena

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

8 دیدگاه ها

  1. پدر سوخته فسقلی تونسته اکسپریا پی منو جا بزاره اخه من نمی دونم جز سی پی یو چیش ازال ام و حتی  اس/اس ال/ارکرو اس/پی/یو/گو هم نزدیک شده جالبه با این رم و کیفیت صفحش تونسته به این جا برسه البته با داشتن سی پی یو اسنپدراگون 200و آدرنو 302 این قدرتش زیاد تعجب اور نیست چون از مدل هایی که از چیپ ست armاستفاده میکنن خیلی رندر و شتابش بیشتره وهم مصرفش کمتره البته با قیمت این میشه یک اکسپریا اس یا پی دست دوم خرید و با رم قوی تر و حافظه و دوربین عالیشون حال کرد و البته بنچ مارک  همه چیز گوشی نیست و دوربین و مقدار حافظه و بدنه گوشی و صفحه نمایش هم خیلی مهم هست

    پاسخ

  2. یه سوال دارم که من الان Xperia M Dual رو دارم و با نرم افزار Antutu تست زدم و به من امتیاز12056رو داد ولی اینجا توی عکس زده9xxxکه خیلی پایینه…
    دروغه یا واقعیت؟؟؟

    پاسخ

    hadi گفته:
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۵۹

    تست های GSmarena گوشی های سونی رو معمولا کمی پایین میده. واسه شما درست هست.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here