نتایج بنچمارک اکسپریا Z اولترا با قلب اسنپدراگون ۸۰۰

0
۵,۸۹۸

سونی اکسپریا زد اولترا نه فقط با صفحه نمایشگر بزرگش چشم ها را معطوف خود کرده بلکه جزو معدود دستگاه هایی است که با قلب اسنپ دراگون ۸۰۰ زنده است. دو گیگابایت رم در کنار جی.پی.یوی آدرنو ۳۰۰ در کنار غول-پردازنده دستگاه حرفی باقی نمی گذارد. وبگاه جی.اس.ام آرنا فرصت کرده این تلفن را در دست ( احتمالاً دو دست ) بگیرد و چند بنچمارک و آزمایش روی آن اجرا کند.

در ادامه مطلب می توانید نتایج به دست آمده را مشاهده کنید.

اولین آزمایش، BenchmarkPi هست که کارایی محاسباتی هر هسته را مورد بررسی قرار می دهد.

آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

همان طور که مشاهده می کنید علی رغم رفتن روی سکو، ولی اولترای سونی موفق به کسب رتبه نخست نشده و خارج از انتظار ظاهر شده است.

آزمون بعدی Geekbench 2 هست که بنچمارک پردازنده و حافظه است و از آن به خوبی به تفاوت دستگاه های مختلف در بستر های متفاوت پی می بریم.

آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

قهرمانی در این رشته با قاطعیت به اولترا می رسد. البته تاکید می کنیم که در اینجا اصلاً قصد اشاره به آیفون ۵ نداریم.

آزمایش آخری که ترتیب داده شده AnTuTu هست که رشته کامپوند البته نه در تیراندازی که در تلفن هوشمند است.

آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

تصویر خود به حد کافی گویا هست و اختلاف به حدی است که جای هرگونه شک و شبهه ای را در قهرمانی اولترا در این رشته باقی نمی گذارد.

اولترا حتی با رتبه دومی که در یک گانه پردازنده کسب کرد به طور قطع شگفت آورترین نتایج را تا کنون کسب کرده است. قلب ورزیده اسنپ دراگون ۸۰۰ به راستی شاه پردازنده زمان است و سنگ محک هر دستگاهی که تا ۶ ماه آینده معرفی شود خواهد بود.

البته تا این تلفن هم به دست مصرف کننده نرسد و تحت وارسی ریز بینانه و البته بی طرفانه قرار نگیرد نمی توان شیطنت های احتمالی در بهبود نتایج بنچمارک ها را نامحتمل دانست.

نارنجی

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here