نتایج کامل بنچمارک اکسپریا Z1 Compact اعلام شد. مقایسه ای با رقبای بزرگ!

6
۱۴,۵۸۹

xperia-z1-compact-hero-white-1240x840-20db492519f2618c5539e86c300d1dbb
سرانجام اکسپریا زد وان کامپکت نیز به مرحله آزمایشات بنچمارک رسید و نتایجی فراتر از یک مدل مینی را برای خود به ثبت رساند. از قبل نیز انتظار میرفت که این مدل با توجه به قدرت سخت افزاری خود بتواند در کنار پرچمداران و بزرگان دیگر برند ها قرار بگیرد.

براساس نتایجی که در سایت Gsmarena به ثبت رسیده این دستگاه توانسته در برخی بنچمارک ها بالاتر از تمامی رقبای خود و در جایگاه نخست قرار بگیرد. در بنچمارک Quadrant که یکی از محبوب ترین برنامه های بنچمارک میباشد این مدل توانسته بالاتر از تمامی رقبا و با کسب امتیاز 21618 در رتبه نخست قرار بگیرد. در بنچمارک AnTuTu نیز اکسپریا Z1 Compact با پشت سر گذاشتن بزرگانی چون اکسپریا Z1 و گلگسی نوت 3 در رتبه سوم قرار بگیرد.

نکته جالب برتری اکسپریا Z1 Compact در بنچمارک های ارائه شده نسبت به برادر بزرگتر خود یعنی اکسپریا Z1 است که از معدود مدل های مینی به شمار میرودکه قدرت خود را به رخ بزرگتر خود میکشاند.











gsmarena

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

6 دیدگاه ها

  1. چون صفحش کوچیک تره و رزولیشین HD ه (720p) سریع تر و بهینه تره!
    خوب شما یه نگاه به سخت افزار Z Ultra و Z1 بندازید. با هم مو نمیزنن ولی z1 چون صفحش کوچیکتره بنچمارکش بیشتره. منم z1 قبول دارم!
    خب دنیای تکنولوژی و اسمارتفون ها همینه دیگه امروز بهترین گوشی رو داری فردا بهتر و جدیدترش میاد و میزنه رو دستش!

    پاسخ

  2. آقا چقدر z1 را پایین آوردین خواهشا درست بزارید… من خودم z1 دارم و در 35000antutu بود ودر 101benchmark pi بود بعد شما تو antutu چه جوری 30000 را بدست آوردید خواهشا دقیق بررسی کنید

    پاسخ

    Son of Sparda گفته:
    ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ساعت: ۲۲:۰۴

    بنچ مارک های بالا در شرایط استاندارد هستن و قابل قبول همگان با مدرک!

    پاسخ

    علی گفته:
    ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ساعت: ۲۳:۳۶

    این بنچمارک های نسخه آزمایشی و اولیه z1 بوده و به دلیل بهینه نبودن رام اولیش این امتیاز رو گرفته

    پاسخ

    Son of Sparda گفته:
    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ساعت: ۰۰:۱۷

    خب این برای همه گوشیا صدق میکنه تنها z1 نیست این ملاکه

    پاسخ

  3. آقا هادی بهتره به تست باتری و تست صفحه نمایش هم بپردازی.
    با فعال نبودن stamina mode و توضیح اینکه حالت استندبای حداقل 10-15 ساعت در عدد نهایی تست gsmarena موثره، این گوشی توانست نتیجه عالی 65 ساعتو بدست بیاره.
    12:37 دقیقه وبگردی، 10 ساعت پخش ویدئو، 20:42 دقیقه مکالمه 3g. اگر از استامینا مود استفاده میشد راحت به عدد 75 ساعت میرسید.
    صفحه نمایش:
    روشنایی 515 نیت، کنتراست فضایی 1819 بر روی LCD ها. کافیه بدونید کنتراست iphone 5s حدود 1219 بود و زاویه دید عالی. میشه گفت بهترین صفحه نمایش فعلیه.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here