نرم افزارهای شبکه اجتماعی گوشی هوشمند خود را با یک کلیک قفل کنید+دانلود

6
۹,۵۶۱

3333

بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند دوست ندارند قفل صفحه اصلی گوشی خود را فعال کنند زیرا با این کار تمام دسترسی ها برای سایرین حتی نزدیک ترین اعضای خانواده محدود میشود. اما داشتن بعضی از نرم افزارها مانند شبکه های اجتماعی باعث میشود نتوانیم گوشی مان را در اختیار هر کسی بگذاریم زیرا به هر حال پیام های خصوصی ای در این شبکه ها رد و بدل میشود که مشاهده آن توسط دیگران برای ما آزار دهنده است.

نرم افزاری که در ادامه آن را برای شما معرفی خواهیم کرد،پس از اجرا به طور هوشمند  نرم افزارهای شبکه اجتماعی نظیر وایبر،تانگو،واتس اپ و… را شناسایی میکند و شما تنها با یک کلیک بر روی آن ها میتوانید هر کدام را که میخواهید قفل کنید تا در صورت اجرای آن از شما درخواست پسورد داشته باشد.

کار با این نرم افزار بسیار ساده و ابتدایی است. پس از اولین اجرا، نرم افزار از شما یک پسورد 4 رقمی(عدد)میخواهد، این همان پسوردی است که شما بعد از انتخاب باید توسط آن وارد خودِ نرم افزار و نرم افزار های شبکه اجتماعی شوید. یک عدد 4 رقمی انتخاب کنید.

Screenshot_2014-12-07-11-52-24

اکنون این نرم افزار در صفحه اصلی ، نرم افزارهای اجتماعی ای که در گوشی هوشمندتان دارید را نشان میدهد. با کلیک بر روی هر کدام میتوانید آن ها را فعال یا غیر فعال کنید، به این معنی که نرم افزارها هنگام ورود از شما پسورد طلب کنند یا خیر!.(مانند تصویر ابتدای مطلب)

توجه داشته باشید پس از اولین ورود به نرم افزار و انتخاب رمز، روی گزینه تنظیمات(آیکون زرد رنگ سمت راست بالا) کلیک کنید تا وارد تنظیمات شوید. از آنجا بر روی گزینه security questin یا همان سوال امنیتی کلیک کنید. حالا باید یک سوال را انتخاب کنید و جوابی برای آن در نظر بگیرید تا در هنگام فراموشی رمز از آن استفاده کنید.حالا اگر پسوردتان را نیز فراموش کنید در صفحه ورود به نرم افزار میتوانید روی گزینه Recovr کلیک کنید و جوابی که از قبل برای سوال در نظر گرفته اید را تایپ کنید تا نرم افزار امکان ورود و تعیین رمز عبور مجدد را به شما بدهد.

Screenshot_2014-12-07-11-52-47Screenshot_2014-12-07-11-24-22

ویژگی خوبی که این نرم افزار دارد این است که در صورت گذاشتن پسورد روی هر کدام از شبکه های اجتماعی،اگر شخصی بخواهد بدون اجازه شما وارد آن شود در هنگام زدن پسورد اشتباه پس از بار سوم، از طریق دوربین جلوی گوشی عکسی از آن گرفته میشود و شما میتوانید از قسمت تنظیمات نرم افزار و گزینه Image شخص مورد نظر را مشاهده وغافلگیر کنید. در ادامه میتوانید این نرم افزار را از طریق آپدیت سنتر سایت تخصصی اکسپریا دانلود و نصب نمایید.

دانلود نرم افزار Chat Application Locker

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

6 دیدگاه ها

  1. Zd lock هم باگ داره بعضی مواقع رمز نمیخواد مثلا چیزی رو که قفل میکنی

    پاسخ

    mamad گفته:
    ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۳۶

    من همه نوع برنامه قفل گذاری رو تست کردم. بهترین نرم افزار smart app lock نسخه پرو ش هست.
    هر امکاناتی که بخاین داره.با تنظیمات راحت و گسترده…
    ذره ای هم باگ نداره

    پاسخ

  2. این نرم افزارا اصلا خوب نیستند.چون کسی که گوشی رو برداره میتونه با حذف کردن نرم افزار همه قفل ها باز بشه.
    اما نرم افزارهایی مث zd lockسیستم آنینستال رو قفل میکنه که دیگه هر کسی موقع پاک کردن نرم افزار هم با رمز رو زه رو میشه.یا نرم افزار Vault که خودشو پنهان میکنه و تنها راه ورود بهش آینه که برید داخل شماره گیر دو تا مربع بزنید بعد رمزشو بزنید و بعد کال خود به خود میره داخل برنامه!! 🙂

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here