نرم افزار اختصاصی خبرخوان سونی، News Suite به نسخه ای جدید بروزرسانی شد !

6
۳,۹۹۶

News-suite

اگر با ما همراه بوده باشید، حتماً در جریان هستید که چندی پیش نرم افزار خبر رسان اختصاصی گوشی هایِ اکسپریا نامش از Socialife به News Suite تغییر پیدا کرد. این برنامه که چهارمین بروزرسانی خود را چندی پیش دریافت کرده بود، حالا پنجمین بروزرسانی خود را تجربه میکند.

سونی در نسخه ابتدایی این نرم افزار برخی از قابلیت هایِ نرم افزار پیشین خود، Socialife را با تغییرات اساسی مواجه ساخت و برخی ویژگی هایِ جدید را به نسخه تغییر نام یافته نرم افزار مذکور اضافه کرد. در بروزرسانی چهارم این نرم افزار هم اشاره کردیم که سونی تمرکز خود را بیشتر بر رویِ بهبود کارایی نرم افزار News Suite گذاشته است.

حال و پس از گذشت چند هفته، مجدداً نسخه ای جدید از نرم افزار News Suite با هدف برطرف سازی مشکلات گزارش شده منتشر شده است. سونی در تغییرات این نسخه اشاره میکند که باز هم بر رویِ سرعت و دقت عملکرد نرم افزار خبرخوان خود تمرکز کرده است و حالا بسیار بهتر از قبل میتواند وظایف خود را انجام دهد.

اگر تا کنون برنامه News Suite خود را به این نسخه بروزرسانی نکرده اید یا در پروسه دریافت این بروزرسانی با مشکل مواجه شده اید، میتوانید از پلی استور اختصاصی اکسپریا نسخه جدید این برنامه را دانلود و بر رویِ دستگاه خود نصب کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

6 دیدگاه ها

  1. just

    پاسخ

    مهران گفته:
    ۰۵ فروردین ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۲:۲۷

    S

    پاسخ

    مهران گفته:
    ۰۵ فروردین ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۲:۲۷

    O

    پاسخ

    مهران گفته:
    ۰۵ فروردین ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۲:۲۸

    N

    مهران گفته:
    ۰۵ فروردین ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۲:۲۸

    Y

    مهران گفته:
    ۰۵ فروردین ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۲:۲۹

    هر گونه چاپ و اسکی رفتن پیگرد قانونی دارد خخخخخخخخخخخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here