نرم افزار اختصاصی هواشناسی سونی به نسخه جدیدی بروزرسانی شد.

3
۷,۱۵۵

clear_d-e618500

سونی پس از معرفی خانواده Z5 خود از برنامه هواشناسی جدیدش پرده برداشت، که از روز نخست تا به امروز با تغییرات بسیار زیادی همراه شده است. این برنامه در طی ماههایِ گذشته بروزرسانی هایِ متعددی دریافت کرده است و سونی در آخرین بروزرسانی این نرم افزار باز هم تغییرات بسیار مهمی را لحاظ کرده و مشکلات بسیار زیادی را برطرف نموده است، که با هم به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

سونی باز هم در این نسخه برنامه هواشناسی را بیشتر با طراحی متریال همسو کرده است، شکل اضافه شدن یک مکان جدید را تغییر داده و مشکلات زیادی را برطرف ساخته است. سونی دو مشکل بسیار مهم که یکی مربوط به نمایش داده نشدن کلمات در صفحات نمایش کوچک و دیگری نشان ندادن درست وضعیت آب و هوا در حالت چند پنجرگی بود را نیز در این نسخه برطرف کرده است، که بسیاری از کاربران از آن شکایت داشتند.

همچنین، در این نسخه از برنامه اختصاصی هواشناسی اکسپریا، سونی ویجت هایِ خانواده جدید ایکس را به برنامه مذکور اضافه کرده است. اگر توجه کرده باشید، خانواده گوشی هایِ سری 2017 سونی دارایِ ویجت آب و هوایِ بسیار زیبایی هستند، که اَکنون با بروزرسانی نرم افزار هواشناسی این ویجت زیبا به سایر گوشی هایِ اکسپریا نیز تعمیم داده شده است. [ با تشکر از کاربر Reza133(xperia z2) بابت اطلاع رسانی این مورد ]

اگر تا کنون برنامه Xperia Weather خود را به این نسخه بروزرسانی نکرده اید یا در پروسه دریافت این بروزرسانی با مشکل مواجه شده اید، میتوانید از فروشگاه نرم افزاری اختصاصی اکسپریا نسخه جدید این برنامه را دانلود و بر رویِ دستگاه خود نصب کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

3 دیدگاه ها

  1. دوستان اگر دقت کنید، بعد از آپدیت متوجه میشید ویجت آب و هوای XZ Premium هم اضافه شده.
    بعد آپدیت میتونید از لیست ویجت ها اضافه کنید.
    امیدوارم لذت ببرید 🙂

    http://up.xperian.ir/do.php?imgf=IMG-20170318-013447.jpg

    پاسخ

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۱:۳۹

    مرسی رضا جان از فیدبکت .

    پاسخ

    Reza133(xperia z2) گفته:
    ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۳:۵۰

    خواهش میکنم سینا جان 🙂
    لطف دارید 🙂

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here