نرم افزار اختصاصی Movie Creator سونی به نسخه ای جدید بروزرسانی شد.

3
۴,۲۷۸

sony-movie-creator-c1

سونی موبایل پس از حدود 1 ماه نسخه اصلی برنامه اختصاصی Movie Creator خود را به نسخه ای جدید بروزرسانی کرد. سونی تا به امروز نسخه هایِ مختلفی از برنامه مذکور را منتشر کرده بود، اما پایِ بسیاری از این نسخه ها به گوگل پلی باز نشده بود. اما بروزرسانی هایِ پیشِ رو راهی پلی استور شده اند.

در تغییرات نسخه قبل همانطور که اشاره شده بود، سونی چند ویژگی جدید و جالب را افزوده بود، اما مهمترین ویژگی اضافه شده به نسخه قبل، قابلیت همگام سازی عکس ها از حساب کاربری فیسبوک بود. از طریق این ویژگی کاربران میتوانستند عکس هایِ حساب کاربری فیسبوک خود را نیز وارد فیلم هایِ ساخته شده کرده و یک ویدئویِ بسیار جالب تهیه کنند. همچنین، سونی در نسخه قبل برایِ کاربران ویژگی بسیار خاصی را فراهم کرده بود که توسط آن میتوانستند عنوانی بسیار جذاب برایِ ویدئویِ خود طراحی کرده و ویدئوهایِ خود را بسیار حرفه ای تر از قبل کنند.

اما نسخه پیشِ رو که ساعاتی پیش از طریق پلی استور گوگل در دسترس کاربران قرار گرفته است، با توجه به ارتقایِ یکی از شماره هایِ اصلی ساخت تغییری با خود به همراه ندارد و سونی اشاره میکند که تنها مشکلات گزارش شده از سویِ کاربران و مشکلات کشف شده در نسخه قبلی این برنامه را برطرف کرده است.

این بروزرسانی هم اَکنون از طریق گوگل پلی در دسترس است، اما اگر تا به این لحظه برنامه Movie Creator خود را بروزرسانی نکرده اید یا در دریافت نسخه جدید آن با مشکل مواجه شده اید، میتوانید آخرین نسخه این نرم افزار را از فروشگاه نرم افزاری اکسپریا دریافت کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

3 دیدگاه ها

  1. سلام دوستان،گوشیم هنگ کرد بعد که ریستارت شد همه اطلاعات حافظه داخلی و رمم پاک شد. میشه برگردوند؟
    الانم ارور screen overly میده هر برنامه ای اجرا میکنم، اینو چطور باید حل کنم؟ تو تنظیمات permit همه رو غیرفعال کردم. دستی هم اجازه نمیده

    پاسخ

    Sina09 گفته:
    ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۴۸

    عزیز گوشیت چیه

    پاسخ

    Hoseynssss گفته:
    ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۶:۴۸

    ریست فکتوری کردم مشکل دوم حل شد،ولی اطلاعاتم همش پریده.. گوشیم زد تو هست اندروید ۶

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here