نرم افزار اختصاصی Movie Creator سونی به نسخه ای جدید بروزرسانی شد.

3
۴,۳۲۰

sony-movie-creator-c1

سونی موبایل پس از حدود 2 ماه و نیم نسخه اصلی برنامه اختصاصی Movie Creator خود را به نسخه ای جدید بروزرسانی کرد. سونی تا به امروز نسخه هایِ مختلفی از برنامه مذکور را منتشر کرده بود، اما پایِ بسیاری از این نسخه ها به گوگل پلی باز نشده بود. اما بروزرسانی هایِ پیشِ رو راهی پلی استور شده اند.

سونی در این نسخه از برنامه Movie Creator قابلیت بسیار جالبی را برایِ کاربران گوشی هایِ اکسپریا در دسترس قرار داده است. در این نسخه کاربران میتوانند به جایِ موسیقی، از اصوات خود بر رویِ فیلم ساخته شده استفاده کنند و یک ویدئویِ بسیار جالب تهیه کنند. این موضوع قطعاً میتواند خاطرات بسیار زیبایی برایِ شما در آینده رقم بزند.

همچنین، در این نسخه سونی اشتراک گذاری فایل هایِ ساخته شده توسط شما را بسیار ساده تر کرده است و بر رویِ برخی از ویژگی هایِ بصری این نرم افزار نیز کار کرده است. سونی میگوید علاوه بر این ویژگی ها بر رویِ پایداری و مشکلات گزارش شده نیز کار کرده است و این نسخه یکی از بی عیب ترین نسخه هایِ نرم افزار Movie Creator میباشد.

این بروزرسانی هم اَکنون از طریق گوگل پلی در دسترس است، اما اگر تا به این لحظه برنامه Movie Creator خود را بروزرسانی نکرده اید یا در دریافت نسخه جدید آن با مشکل مواجه شده اید، میتوانید آخرین نسخه این نرم افزار را از فروشگاه نرم افزاری اکسپریا دریافت کنید.

 

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

3 دیدگاه ها

  1. خداوکیلی هر چی برنامه اختصاصی داره عالی هستن نمیدونم چرا تعطیل میکنه؟ سونی درد بگیری file commander رو هم برداشته فکر کنم؟ اینا که حرف ندارند چرا اینطور میکنه، کیفیتت حرف نداره سونی یک ذره حقه بازی و تبلیغات از سامسونگ یاد بگیر

    پاسخ

  2. آقا سینا خداوکیلی اگه میشه بگین چرا سونی ترک آی دی رو بروز میکنه، آیا میخواد به یه شرکت دیگه ای بده یا… لطفاً خواهشا جواب بدین. تشکر.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here