نرم افزار اختصاصی Xperia Lounge سونی به نسخه 3.2.6 بروزرسانی شد !

5
۴,۶۰۲

unnamed

نرم افزار اختصاصی اکسپریا لانگ سونی که تنها برای کاربران گوشی هایِ اکسپریا در سرتاسر دنیا در دسترس است، دقایقی پیش بروزرسانی شد. این نسخه از برنامه اکسپریا لانگ با خود یک ویژگی جدید به نام مرکز پیام ها به همراه دارد، که در آن کلیه اطلاعیه هایِ کاربر به صورت مجتمع به نمایش بیرون می آید.

سونی در این نسخه باز هم بر رویِ سرعت اجرایِ برنامه و بهبود مشکلات گزارش شده از سویِ کاربران کار کرده است و مشکلات شناسایی شده قبلی به صورت کامل در این نسخه برطرف شده اند. همانطور که انتظار میرفت، در این نسخه پشتیبانی از اَندروید مارشمالو نیز به نرم افزار اختصاصی Xperia Lounge اضافه شده است، تا این برنامه نیز برای بروزرسانیِ پیشِ رویِ محصولات سونی آماده باشد.

اکسپریا لانگ هم اَکنون کاربران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد و سونی موبایل بر اساس نوع گوشی کاربران، آنها را در گروه هایِ کاربران نقره ای و طلایی دسته بندی میکند. در این نرم افزار اختصاصی بر اساس منطقه جغرافیایی، کاربر پیشنهاداتی از قبیل دانلود پشت صحنه سریال هایِ مطرح دنیا، فیلم هایِ سینمایی ساخته شده توسط سونی، موزیک و موزیک ویدئوهایِ ساخته شده توسط سونی و تم هایِ پولی به صورت رایگان دریافت میکند.

این بروزرسانی هم اَکنون از طریق Play Store گوگل قابل دریافت است، اما اگر هنوز این بروزرسانی را دریافت و نصب نکرده اید، میتوانید از فروشگاه نرم افزاری اکسپریا نسخه جدید این نرم افزار را دانلود و بر رویِ گوشی خود نصب کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

5 دیدگاه ها

  1. واقعا برنامه عالی هست! من که خيلی استفاده میکنم!
    بخش پیام های جدید هم که خیلی خوب در ضمن صفحه ورود به برنامه هم فشنگ با نوار اعلان هماهنگ شده!

    پاسخ

    Reza133(xperia z2) گفته:
    ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۱:۲۵

    *قشنگ

    پاسخ

  2. سلام به همه بالاخره xperia z5 gold رو خریدم قبلش z2 داشتم من با گارانتی خریدم بایه گلس برای محافظت از صفحه با یه قاب ژله ای صدای اسپیکر ها که حرف نداشت کلا برای من دو میلیون افتاد و روشنایی صفحه خیلی بالا ست توی روز راحت میتونی باهاش کار کنی از دوربین بگم بهترین دوربین دنیاست رفتم پارک فرار کردم فیلمبرداری کردم هیچ لرزشی نداشت انگار سوار دوچرخه شدی داری فیلم میگیری تصویر فیلم خیلی نرم بود عکس ببرداری هم که نیاز به گفتن نداره من دوسیم خریدم چون به دوسیم نیاز داشتم داشت یادم میرفت حسگر اثر انگشتشم که اصلا حرف نداره تا انگشتمو روش قرار میدم توی همون لحطه و کسری از ثانیه قفل صفحه باز میشه در یک کلام حرف نداره باتریشم تو مصرف زیاد من باز هم دوروز میره من بیشتر تو اینترنت میچرخم با گوشی و اون موضوع داغی گوشی هم که واقعا مضخرفه و به حرفای سایتای دیگه اصلا گوش ندید بابا z2 من بیشتر از z5 گرم میشد یه رم 64 گیگ انداختم روش و هم با z2 هم با z5 فیلم برداری 4k رو شروع کردم z2 تو 6 دقیقه فیلم برداری 4k داغ کرد واز رده خارج شد ولی z5 تا دقیقه 43 داشت فیلم میگرفت دیگه حوصلم سر رفت چون نمیخواستم تمام 64 گیگ رو برام از فیلم 4k پرکنه چون واقعا میتونست و تا دقیقه 43 واقعا خونسرد بود اگه ادامه میدادم مطمعنم تا رم منو پر نمیکرد بی خیال نمی شد من اینارو برای کسایی که خواستار خرید این گوشی هستند و اطلاعات بقیه دوستان گفتم بدون شک بهترین گوشی دنیاست

    پاسخ

    sajjadgh گفته:
    ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۰:۴۷

    دمت گرم عزیز
    ممنون از اطلاع رسانی
    فقط یه چیزی هست که باید بدونم ، نسخه دوسیم با تک سیم از نظر سخت افزاری چه فرقی داره ؟خوده سونی این نسخه رو داره تولید میکنه !!!؟
    ممنون میشم

    پاسخ

    Soheil گفته:
    ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۱:۳۱

    آقای پایدار برنامه موزیک هم آپدیت شده من این آپدیتو از یکی از استورهای ایرانی دریافت کردم لطفا اطلاع رسانی کنید .ممنون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here