نسخه اصلی برنامه موزیک اکسپریا توسط سونی به روزرسانی شد

7
۸,۰۸۵


سونی معمولا به برنامه های اختصاصی خود از جمله موزیک و آلبوم توجه ویژه ای دارد. این توجه را از به روزرسانی های متعدد آنها که مدام در حال توسعه هستند میکنیم. آپدیت هایی که شاید هر کدام به تنهایی حاوی تغییرات زیادی نباشند، اما تعدد آنها در کنار هم، تغییرات گسترده ای را در برنامه های سونی طی یک دوره زمانی کوتاه نشان میدهد.

موزیک اکسپریا یکی از برنامه هایی است که سونی به دو صورت آن را توسعه میدهد. یکی در قالب نسخه بتا و دیگری در قالب نسخه اصلی که امروز بعد از مدت ها نسخه اصلی این برنامه توسط سونی به روزرسانی شده است. برنامه موزیک سونی با به روزرسانی جدید به شماره ساخت 9.3.13.A.0.1 ارتقا پیدا کرده است.

این نسخه در مقایسه با آخرین نسخه ای که حدود دو ماه قبل منتشر شده بود تغییر خاصی ندارد. جزء بهبود در عملکرد و رفع ایرادات نسخه قبل مورد دیگری در نسخه جدید برنامه موزیک که امروز منتشر شده دیده نمیشود.

این بروزرسانی هم اَکنون از طریق گوگل پلی در دسترس است، اما اگر تا به این لحظه برنامه Music خود را بروزرسانی نکرده اید یا در دریافت نسخه جدید آن با مشکل مواجه شده اید، میتوانید آخرین نسخه این نرم افزار را از فروشگاه نرم افزاری اکسپریا دریافت کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

7 دیدگاه ها

  1. لانچر کی اپدیت میشه قرار بود متحول کنه با لانچر جدید

    پاسخ

    arvin393 گفته:
    ۱۹ تیر ۱۳۹۷ - ساعت: ۰۵:۱۸

    داداش لانچر اگرم اپدیت بزرگ بگیره متحول بشه میدنش به گوشیای جدید باید منتظر پورتش واسه گوشیای قدیمی تر باشیم دیگه

    پاسخ

    Milad leopard گفته:
    ۱۹ تیر ۱۳۹۷ - ساعت: ۰۹:۰۰

    مسلمون ۳ سال پیش گفت به زودی گوشی میزنه با پنل ۴ کی اولد هنوز که هنوز خبری نیست اونوقت شما منتظر لانچر متحول شده از سونی هستی که ۲ هفته پیش راجبش یه چیزایی گفته؟!

    پاسخ

  2. این بروزرسانی که نزدیک دو هفته ای هست نصب کردیم و دیروز هم نسخه ۹٫۳٫۱۳٫۰٫۳
    از پلی استور دان کردیم 😐

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۱۹ تیر ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۹:۲۶

    درسته 😐
    منم نسخه ای که شما گفتین رو نصب دارم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here