نسخه بتایِ برنامه Music سونی با تغییرات ظاهری به نسخه ای جدید بروزرسانی شد.

10
۱۲,۶۸۱

سونی موبایل پس از گذشت 2 ماه از آخرین بروزرسانی، نسخه بتایِ برنامه اختصاصی Music خود را به نسخه ای جدید بروزرسانی کرد. سونی پس از 1 نسخه اصلی و تقریباً پس از گذشت مدت زمانی طولانی نسخه بتایِ برنامه خود را برایِ اولین بار در سال جدید شمسی بروزرسانی کرده است و اینطور که به نظر میرسد این نسخه با خود تغییرات ظاهری مطلوبی به همراه دارد و یک بروزرسانی نسبتاً بزرگ محسوب میشود.

در این نسخه از برنامه موزیک بتا سونی دستی به سر و رویِ پلیر اختصاصی خود کشید و اَکنون در هنگام پخش آهنگ کاربر با صحنه بسیار زیبایی روبرو میشود. این تغییر ظاهری که به صورت تصویری نیز برایِ شما آنرا به اشتراک خواهیم گذاشت مربوط به قسمت پایین پخش کننده نرم افزار اختصاصی موزیک سونی است، دقیقاً جایی که دکمه هایِ کنترل موسیقی در دستان کاربر قرار دارد.

اگر توجه کرده باشید، تا پیش از این بر اساس رنگ کاور آهنگ شما یک رنگ همسو با رنگ کاور انتخاب میشد تا قسمت کنترل موسیقی از بخش کاور آهنگ جُدا شود. اما اَکنون این رنگ ها حذف شده اند و به شکل بسیار زیبایی پس زمینه قسمت کنترل موسیقی بلور یا به عبارت دیگر محو میشود و زیبایی خاصی به خود میگیرد. در ذیل میتوانید این تغییر را به صورت عملی ببینید.

همچنین، طبق سنت پیشین و همیشگی، در این نسخه سونی باز هم تمرکز ویژه ای بر رویِ برطرف سازی مشکلات گزارش شده از سویِ کاربران گذاشته است و علاوه بر برطرف سازی مشکلات، کارایی کلی نرم افزار را نیز بهبود بخشیده است. برخی از قابلیت هایِ معرفی شده در نسخه قبلی نیز با بهبودهایی همراه شده اند، که تجربه کار کردن با نرم افزار اختصاصی موزیک سونی را افزایش میدهد.

Music Beta نسخه اولیه برنامه Music سونی است، که معمولا پیش از انتشار هر نسخه رسمی منتشر شود. Music Beta همیشه قبل از انتشار یک نسخه جدید از برنامه موزیک اکسپریا به عنوان یک نسخه اولیه ارائه میشود و بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی تبدیل به نسخه نهایی میگردد. معمولا Music Beta امکاناتی بیشتر از نسخه اصلی برنامه Music را با خود به همراه دارند اما ممکن است برخی ایراداتی نیز در دل خود جای داده باشند.

این بروزرسانی هم اَکنون از طریق صفحه اختصاصی سونی موبایل در شبکه اجتماعی گوگل پلاس در دسترس است، اما اگر تا به این لحظه برنامه Music Beta خود را بروزرسانی نکرده اید یا در دریافت نسخه جدید آن با مشکل مواجه شده اید، میتوانید آخرین نسخه این نرم افزار را از فروشگاه نرم افزاری اکسپریا دریافت کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

10 دیدگاه ها

  1. با درود و عرض ادب و تبریک به هادی اقا و مدیران سایت.براتون موفقیت و سربلندی سلامتی آرزومندم.

    هادی اقای معراجی من مدتی هست که برای دانلودها مشکل دارم.موقع دانلود با ADM صورت میگرفت الان موقع دانلود میره رو دانلودرپیشفرض.

    میشه راهنمایی کنید.چند کار برای این مورد لود انجام دادم نشد.

    دوستان اکر میدونید ممنون میشم راهنمایی کنید.

    با سپاس.سال نوی همه دوست اکسپریایی مبارک

    پاسخ

    pps1992 گفته:
    ۰۴ فروردین ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۱:۰۲

    سلام دوست عزیز
    سال نو شما هم مبارک باشه
    برای این کار از قسمت اپلیکیشن تو ستینگ گوشی دانلودر پیشفرض گوشی رو پیدا کنید و clear default رو بزنید

    پاسخ

  2. چطوری فونت گوشی رو تغییر دادین چقدر خوشگل شده با تغییر فونت منم میخام
    هر کاری کردم نتونستم گوشیمو روت کنم از چند نفر هم شنیدم که میگن روت کنی موتور پردازش تصویر از کار میفته راسته دوستان

    پاسخ

    Polat.j گفته:
    ۰۴ فروردین ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۰۷

    درود.بهتره روت نکنید هر چیزی که چندقابلیت جدید بده مطمئن باشید خطراتی هم داره.کارکردن با تلفن روت شده حساس تر هست.
    فونت برای سونی راحت نیست باید روت بشه.

    پاسخ

    حسین قهاری گفته:
    ۰۴ فروردین ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۲۶

    برا منم سواله
    لطفا اگر کسی اطلاع داره بگه
    ممنون میشیم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here