نسخه بتایِ برنامه Music سونی با تغییرات گسترده به نسخه ای جدید بروزرسانی شد.

14
۱۲,۶۱۸

سونی موبایل پس از گذشت 2 ماه از آخرین بروزرسانی، نسخه بتایِ برنامه اختصاصی Music خود را به نسخه ای جدید بروزرسانی کرد. سونی پس از 1 نسخه اصلی و تقریباً پس از گذشت مدت زمانی طولانی نسخه بتایِ برنامه موزیک خود را بروزرسانی کرده است و اینطور که به نظر میرسد این نسخه با خود تغییرات گسترده ای به همراه دارد و یک بروزرسانی نسبتاً بزرگ محسوب میشود.

در این نسخه از برنامه موزیک بتا سونی قابلیت هایِ جدیدی به برنامه موزیک خود افزوده است. یکی از قابلیت هایِ بسیار مهمی که به این نسخه افزوده شده است، همگام سازی نرم افزار اختصاصی پخش موسیقی سونی با سیستم عامل Android Auto میباشد، که قطعاً تأثیر بسیار بسزایی در مدیریت کردن و همگام شدن گوشی هوشمند اکسپریایِ شما و سیستم عامل هوشمند ماشینتان خواهد داشت.

از طرف دیگر سونی قابلیت تغییر سایز را به ویجت برنامه موزیک آورده است و کاربران میتوانند ویجت برنامه موزیک خود را به سایز دلخواهد تغییر دهند. ویژگی دیگر اضافه شده، نشان داده شدن کاور آلبوم ها یا ترک ها در بخش نشان دادن لیست موسیقی میباشد، که یک تغییر ظاهری مثبت و رو به جلو میباشد.

همچنین، طبق سنت پیشین و همیشگی، در این نسخه سونی باز هم تمرکز ویژه ای بر رویِ برطرف سازی مشکلات گزارش شده از سویِ کاربران گذاشته است و علاوه بر برطرف سازی مشکلات، کارایی کلی نرم افزار را نیز بهبود بخشیده است. برخی از قابلیت هایِ معرفی شده در نسخه قبلی نیز با بهبودهایی همراه شده اند، که تجربه کار کردن با نرم افزار اختصاصی موزیک سونی را افزایش میدهد.

Music Beta نسخه اولیه برنامه Music سونی است، که معمولا پیش از انتشار هر نسخه رسمی منتشر شود. Music Beta همیشه قبل از انتشار یک نسخه جدید از برنامه موزیک اکسپریا به عنوان یک نسخه اولیه ارائه میشود و بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی تبدیل به نسخه نهایی میگردد. معمولا Music Beta امکاناتی بیشتر از نسخه اصلی برنامه Music را با خود به همراه دارند اما ممکن است برخی ایراداتی نیز در دل خود جای داده باشند.

این بروزرسانی هم اَکنون از طریق صفحه اختصاصی سونی موبایل در شبکه اجتماعی گوگل پلاس در دسترس است، اما اگر تا به این لحظه برنامه Music Beta خود را بروزرسانی نکرده اید یا در دریافت نسخه جدید آن با مشکل مواجه شده اید، میتوانید آخرین نسخه این نرم افزار را از فروشگاه نرم افزاری اکسپریا دریافت کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

14 دیدگاه ها

  1. سلام
    این نرم افزار یک sort لازم داره اونم تو بخش آهنگ ها که همه ی صدا های داخل گوشی موجود هست
    مثلا مرتب کردن بر اساس نام
    یا تاریخ اضافه شدن و….

    پاسخ

  2. سلام دوستان.کلا سونی در بخش صدا (صدای اسپیکر) ضعیف عمل کرده.وقتی صداش در نمیاد دیگه وضوح صدا و کیفیت و هایرس معنی نداره.من Z1 و Z3 و الان هم Z5P دارم تو همه مشکل ضعیف بودن صدا بوده ولی در سایر موارد از همه برند ها سر تره.سونی اگه بلندی صداشو بیشتر کنه به نظر من بهترینه

    پاسخ

  3. عاقا یکی با زومیت تماس بگیره بگه بی شعورا این گوشی شارژر سریع uch12 و هندسفری ۷۵۰ داره که از نظر کیفیت صدا و بیس واقعا درحد شاهکارهای گرون قیمت هست بگید خبرشونو اصلاح کنند و شرف و اعتبارشونو به دوزار پول سیاه نفروشن.
    صدبار گفته طراحی قدیمی درحالی که طراحی مال پارسال و xz هست.
    بنچمارک رو زده ۱۵۱۰۰۰
    روشنایی نور سفید رو زده ۴۱۱ بعد اس۸ رو زده ۱۱۴۰
    گفته دوربینش با اپل و سامسونگ خیلی فاصله داره
    من نتونستم ثبت نام کنم و ارور میداد ایمیل نامعتبر تروخدا برید از حیثیت گل سرسبد برند مورد علاقتون دفاع کنید.
    خواهش می کنم دوستان.

    پاسخ

  4. منکه عاشق برنامه موزیک و آلبوم سونی هستم ولی ویدیوش هنوز خیلی کار داره و کم ترین چیز کم و زیاد شدن صدا و نور با سوایپ هست ظاهرشم خیلی متریال هست.

    آقا نگید همایون خیلی گله

    پاسخ

  5. بزرگترین مشکل موزیک سونی عدم امکان بکاپ گیری از پلی لیست هست، هربار گوشی رو فرمت میکنی باید یساعت بگردی اهنگاتو باز گلچین کنی
    فقط قابلیت بکاپ گیری روی فضای ابری داره که اصلا منطقی و کاربردی نیست
    باید روی مموری بتونه بکاپ بگیره

    پاسخ

  6. حاووومد هماوووویون نریز تو گوشی سونی سمیه

    پاسخ

    MH19 گفته:
    ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۱۸

    آقا این آندروید ۷٫۱٫۱ Xperia X اپدیت کردیم خیلی صداش با هنذفری کم شده در ضمن در حالت اسپیکر هم کیفیت صدا آمده پایین چرا یه رفع باگی نمیذاره

    پاسخ

    dele_tanha گفته:
    ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۲۱

    فقط بهنام بانی

    پاسخ

  7. موزیک سونی با چنتا تغییر جزیی میتونه خیلی بهتر شه…یکی امکان تغییر دادن صدا با لمسه…مث موزیک پلیر ایفون…و کلا ظاهرش باید شیکتر شه و از این حالت خشک خارج بشه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here