نسخه بتایِ برنامه Music سونی به نسخه ای جدید بروزرسانی شد.

3
۷,۴۵۵

سونی موبایل پس از گذشت تقریباً 1 ماه از آخرین بروزرسانی، نسخه بتایِ برنامه اختصاصی Music خود را به نسخه ای جدید بروزرسانی کرد. سونی پس از مدت کوتاهی نسخه بتایِ برنامه موزیک خود را بروزرسانی کرده است و اینطور که به نظر میرسد این نسخه با خود تغییرات زیادی به همراه ندارد و یک بروزرسانی نسبتاً جزئی محسوب میشود.

در این نسخه از برنامه موزیک بتا سونی قابلیت جدیدی به موزیک بتا اضافه نکرده است، اما برخی از ایرادات قبلی را برطرف کرده است. من باب مثال میتوان به نشان داده شدن شماره دیسک در کنار آهنگ ها و حل مشکل نشان داده نشدن برچسب Hi-Res برایِ برخی از آهنگ هایِ Hi-Res اشاره کرد.

همچنین، طبق سنت پیشین و همیشگی، در این نسخه سونی باز هم تمرکز ویژه ای بر رویِ برطرف سازی مشکلات گزارش شده از سویِ کاربران گذاشته است و علاوه بر برطرف سازی مشکلات، کارایی کلی نرم افزار را نیز بهبود بخشیده است. برخی از قابلیت هایِ معرفی شده در نسخه قبلی نیز با بهبودهایی همراه شده اند، که تجربه کار کردن با نرم افزار اختصاصی موزیک سونی را افزایش میدهد.

Music Beta نسخه اولیه برنامه Music سونی است، که معمولا پیش از انتشار هر نسخه رسمی منتشر شود. Music Beta همیشه قبل از انتشار یک نسخه جدید از برنامه موزیک اکسپریا به عنوان یک نسخه اولیه ارائه میشود و بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی تبدیل به نسخه نهایی میگردد. معمولا Music Beta امکاناتی بیشتر از نسخه اصلی برنامه Music را با خود به همراه دارند اما ممکن است برخی ایراداتی نیز در دل خود جای داده باشند.

این بروزرسانی هم اَکنون از طریق صفحه اختصاصی سونی موبایل در شبکه اجتماعی گوگل پلاس در دسترس است، اما اگر تا به این لحظه برنامه Music Beta خود را بروزرسانی نکرده اید یا در دریافت نسخه جدید آن با مشکل مواجه شده اید، میتوانید آخرین نسخه این نرم افزار را از فروشگاه نرم افزاری اکسپریا دریافت کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

3 دیدگاه ها

  1. نذار این حامد همایونو
    نذار این حامد همایونو
    نذار این حامد همایونو
    نذار این حامد همایونو
    نذار این حامد همایونو

    پاسخ

    shahabt2 گفته:
    ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۲:۳۷

    شهاب منم باهات موافقم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here