نسخه بتایِ برنامه Music سونی به نسخه ای جدید بروزرسانی شد.

0
۳,۸۲۵

sony-xperia-x-compact-mist-blue-lifestyle-4-b7f752ed3da45861a58fcce6e136cdbd1

سونی موبایل پس از گذشت یک هفته از آخرین بروزرسانی، نسخه بتایِ برنامه اختصاصی Music خود را به نسخه ای جدید بروزرسانی کرد. اینطور که به نظر میرسد این نسخه با خود تغییرات بنیادینی به همراه ندارد و از این رو یک بروزرسانی نسبتاً کوچک و جزئی برای برنامه مذکور محسوب میشود.

سونی در نسخه جدید برنامه موزیک بتا ویژگی ها و قابلیت هایِ قبلی را بهبود بخشیده است. به عنوان مثال اَکنون کاربران میتوانند در Playlist آهنگ هایِ خود را بر اساس حروف الفبا یا تاریخ ساخت آهنگ یا بروزرسانی بچینند، یا حتی یک Playlist را در نرم افزار مذکور مخفی کنند. همچنین در این نسخه نهایتاً سونی ویژگی SenseMe را به کُلی بازنشسته کرده است.

با این حساب، در این بروزرسانی ویژگی جدیدی به نسخه بتایِ برنامه موزیک اضافه نشده است و سونی با دستکاری برخی ویژگی ها و دوباره چیدن آنها، باز هم تمرکز ویژه ای بر رویِ برطرف سازی مشکلات گزارش شده از سویِ کاربران گذاشته است و علاوه بر برطرف سازی مشکلات، کارایی کلی نرم افزار را نیز بهبود بخشیده است.

Music Beta نسخه اولیه برنامه Music سونی است، که معمولا پیش از انتشار هر نسخه رسمی منتشر شود. Music Beta همیشه قبل از انتشار یک نسخه جدید از برنامه موزیک اکسپریا به عنوان یک نسخه اولیه ارائه میشود و بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی تبدیل به نسخه نهایی میگردد. معمولا Music Beta امکاناتی بیشتر از نسخه اصلی برنامه Music را با خود به همراه دارند اما ممکن است برخی ایراداتی نیز در دل خود جای داده باشند.

این بروزرسانی هم اَکنون از طریق صفحه اختصاصی سونی موبایل در شبکه اجتماعی گوگل پلاس در دسترس است، اما اگر تا به این لحظه برنامه Music Beta خود را بروزرسانی نکرده اید یا در دریافت نسخه جدید آن با مشکل مواجه شده اید، میتوانید آخرین نسخه این نرم افزار را از فروشگاه نرم افزاری اکسپریا دریافت کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here