نسخه جدید آلبوم اکسپریا با تغییر ظاهر آیکون برنامه به صورت رسمی منتشر شد.

19
۱۴,۱۰۹


برنامه آلبوم اکسپریا از جمله برنامه های اختصاصی سونی است که محبوبیت زیادی نزد کاربران دارد. سونی بر خلاف بسیاری از برنامه های اختصاصی که در ماه های اخیر دست از توسعه آنها برداشته، برنامه آلبوم را با جدیت تمام توسعه میدهد و هر از چند گاهی یک نسخه جدید را با تغییرات بسیار مهم منتشر میکند.

نسخه جدید برنامه آلبوم اکسپریا هم اکنون با شماره ساخت 9.1.A.0.12 در گوگل پلی منتشر شده است. در این نسخه میانبرهای برنامه از طریق لانچر اجازه دسترسی سریع به ویدئوها، فولدرها و عکس های دوربین را به کاربر خواهند داد. همچنین در این نسخه پشتیبانی از سرویس عکس Amazon Prime به لانچر اضافه شده و حتی 15 گیگ فضای رایگان به مدت یک سال نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است.

اما شاید مهمترین تغییر این نسخه تغییر آیکون برنامه باشد. آیکون آلبوم اکسپریا که مدت ها به این شکل و شمایل بود، از حالا با ظاهری جدید در لانچر خود را نشان میدهد. همانطور که تصویر زیر میبینید تصویر سمت راست مربوط به آیکون قدیمی و تصویر سمت چپ مربوط به آیکون جدید برنامه لانچر است که در این نسخه برای اولین بار از آن استفاده شده است.

این بروزرسانی هم اکنون از طریق گوگل پلی در دسترس است، اما اگر تا به این لحظه برنامه Album خود را بروزرسانی نکرده اید یا در دریافت آن با مشکل مواجه شده اید، میتوانید نسخه جدید این نرم افزار را از فروشگاه نرم افزاری اکسپریا دریافت و بر روی گوشی خود نصب کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

19 دیدگاه ها

  1. برو اکسپریا x افزایش سرعت لود شدن فایل هارو به وضوخ احساس کردم.
    کسایی هم ک میگن ایکن زشت شده شاید اگر از اول آیکون همین بود و الان مث قدیمیه میشد میگفتن زشت شده،ولی در کل ی تغییر خوبه.

    وقتی هم ی فایل رو مارک میکنی بالای صفحه خیلی خوش رنگ میشه.
    درکل ب خصوص از نظر افزایش سرعت موفقیت خوبی بود برا سونی.
    ب امید پیشرفت تو بقیه بخش ها ب خصوص مشکل پخش ویدیو…

    پاسخ

  2. درود
    رو زد ال اندروید ۵.۱ نصب شد
    همه چی بهتر از قبل شده و عالی
    اما جالبه ایکن تغییر نکرد!
    لانچر xz هست البته
    گوشی هم ریستارت شد و نتیجه نداشت
    اما همینکه سریعتر و ی تغییر داخلی داره خوبه

    پاسخ

  3. همچیو بیخیال.. کسایی که بعد این اپدیت هنوز مشکل لگ زدن ویدیو های mkv دارن تمام برنامه های روی گوشیشونو با برنامه aptoide اپدیت کنن(البته فکر کنم فقط برنامه ویدیو و البوم اپدیت کنن کافی باشه) من اپدیت کردم درست شد. فقط یادتون نره با برنامه aptoide اپدیت کنید
    موفق باشید

    پاسخ

  4. بعد اپدیت به اوریو برنامه موزیک هم از نظر ظاهری تغییر پیدا کرد الان هم برنامه آلبوم شامل همون نوع تغییر از نظر ظاهری شد و به نوعی یکسان شدن، امیدوارم با یه آپدیت بتونه برنامه ویدئو رو هم درست کن واقعا شرم آوره با یه گوشی دومیلیونی نمیتونیم یه فیلم یا سریال ببینیم و به ناچار از mx یا هرچیز دیگه استفاده کنیم

    پاسخ

  5. من روی زد۳ نصب کردم.
    برنامه فوق العاده روون تر شده.
    عملکرد برنامه خیلی سریعتر شده.
    آیکون برنامه زیباتر شده و با طراحی فلت گوگل هماهنگ شده.
    به همه پیشنهاد میکنم نصب کنید عالی شده

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۱۶

    من تغییر خاصی حس نکردم (البته رو استامینا هست موبایلم اعصاب خرد کنه کلا)

    پاسخ

    sia.hbb گفته:
    ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۵۱

    داش منم ی مدت استامینا لول بالا میزاشتم،ولی اوردمش رو لول اولویت با کارایی دیوایس درسته باتری زودتر خالی میشه ولی ارزش نداره ب خاطر چند درصد شارژ گوشی ۲ میلیونی کند بشه، بیشتر بزن شارژ یا پاپر بانک ۵۰۰۰ سونیو بگیر.عشقه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here