نسخه جدید برنامه آلبوم اختصاصی اکسپریا توسط سونی منتشر شد.

7
۷,۷۰۴


برنامه آلبوم اکسپریا از جمله برنامه های اختصاصی سونی است که محبوبیت زیادی نزد کاربران دارد. سونی بر خلاف بسیاری از برنامه های اختصاصی که در ماه های اخیر دست از توسعه آنها برداشته، برنامه آلبوم را با جدیت تمام توسعه میدهد و هر از چند گاهی یک نسخه جدید را با تغییرات بسیار مهم منتشر میکند.

نسخه جدید برنامه آلبوم اکسپریا هم اکنون با شماره ساخت 9.1.A.0.24 در گوگل پلی منتشر شده است. تا این لحظه تغییرات خاصی برای این نسخه گزارش نشده و به نظر نمیرسد تغییرات مشهودی جز بهبود در عملکرد و رفع مشکلات نسخه قبل را شامل شده باشد.

این بروزرسانی هم اکنون از طریق گوگل پلی در دسترس است، اما اگر تا به این لحظه برنامه Album خود را بروزرسانی نکرده اید یا در دریافت آن با مشکل مواجه شده اید، میتوانید نسخه جدید این نرم افزار را از فروشگاه نرم افزاری اکسپریا دریافت و بر روی گوشی خود نصب کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

7 دیدگاه ها

  1. هربار اپدیت میده هیچ فرقی نمیکنه، برای بقیه گوشی ها هم لود تصاویر طول میکشه یا تقصیر از پردازنده z5؟

    پاسخ

    Milad leopard گفته:
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۶:۰۰

    داداش اول یه بار کاملا پاکش کن،بعد دوبار نسخه جدید رو نصب کن.

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۷:۱۰

    خیلی طول نمیکشه

    پاسخ

    Milad leopard گفته:
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۰۶

    خداییش واسه من عالیه.اصلا زمان نمیبره لود تصاویر.خیلی سریع لود میشه

    پاسخ

    pariu گفته:
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۱۰

    عزیز جان این قضیه طول کشیدن رو هیچ کس نمیره دنبال علتش هیچ کسم اینجا یک بار نمینویسه موضوع تموم بشه این مشکل نیست عزیز این باگم نیست عکس وقتی تعدادش میره بالا و بالا تر وقتی کیفیت تصاویر متفاوته گذینه براویا انجین که میگم در گوشیا اسمش دیگه این نیست که توی دیسپل فعاله در کنار تعداد عکس ها باعث میشه یک ثانیه طور بکشه تصاویر مربع مربع کوچ تبدیل بشه به عکس قابل مشاهده….ببینید عکس کوچک پردازش براویا روش نیست اما میزنی میاد جلو پردازش موتور براویا انجام میشه اشباع رنگ انجام میشه اینم تقریبا ی الی ۱٫۲ ثانیه طول میکشه حالا هی عالم و آدم پا میشن میگم نمیتونهباگشو وبرطرف کنه والا باگ نیست با هر ورژن آندرویدم که تغییر میکنه خود آندرویدم سنگین میشه این توو چشم میاد مثلا توو ۴ ی مقدار سریعتر بود ۸ دهم طول میکشیدولی باگ خفن نیست همه میگن چرا درست نمیکنه.مثل اطلاعات تماس وقتی شما رگباری میبری پایین در لحظه تمام تصویر اطلاعات نام زمان صحبت مکانش و عکس میس کال و غیره رو رکباری باید جایگذاری کنه که باعث ی مقدار لگ میشه برنامه های جانبنی دیگر که اینطور نیست واسه اینه یکی دو بخش از این قضیه ها رو در منوها مخفیشون گنجوندن شما لازمت شد میری سراغش ولی در حالت طبیعی میبری بالا پایین کند نیست چون مثلا فقط نام و مکان تماس رو بهت نشون میده سریع پردازش میکنه برات

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here