نسخه جدید برنامه ضبط صدایِ اختصاصی اکسپریا با دو تغییر بسیار مهم بروزرسانی شد !

7
۸,۹۷۳

recorder

سونی نسخه جدیدی از برنامه Audio Recorder را مخصوص گوشی های اکسپریا منتشر کرد. این برنامه در جدیدترین بروزرسانی خود به نسخه 2.00.03 ارتقا پیدا کرده است، که مهمترین تغییرات ایجاد شده در آن همسو شدن با طراحی متریال گوگل و اضافه شدن پشتیبانی رسمی از اَندروید 6.0 مارشمالو میباشد.

این برنامه در ابتدا تنها از میکروفون STM10 سونی پشتیبانی میکرد، اما بعداً گجت های دیگری از جمله نسل اول، دوم و سوم ساعت هوشمند و SmartBand™ Talk نیز به لیست این برنامه اضافه شدند. در جدیدترین نسخه این برنامه نیز هندزفری هایِ جدید سونی و اسمارت بند 2 به ابزارهایِ قابل پشتیبانی این برنامه اضافه شده اند.

البته پشتیبانی از گجت های نامبرده تنها برای کنترل این برنامه از راه دور است و این ضبط کننده صدا بر روی گوشی های اکسپریا بدون نیاز به این گجت ها نیز کاربرد دارد. برای نصب این برنامه نسخه اَندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز است، اما برای اتصال به لوازم جانبی نامبرده نیاز به اَندروید ۴٫۴ و بالاتر خواهید داشت.

این بروزرسانی هم اَکنون از طریق Play Store گوگل قابل دریافت است، اما اگر هنوز این بروزرسانی را دریافت و نصب نکرده اید، میتوانید از فروشگاه نرم افزاری اکسپریا نسخه جدید این نرم افزار را دانلود و بر رویِ گوشی خود نصب کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

7 دیدگاه ها

  1. خسته شدم بس که به دولاپرش پیشنهاد فرستادمو گوش نکردند
    ۱٫.امکان اضافه کردن رکورد جدید در ادامه رکورد قبلی مثل دیگه نرم افزارهای رکوردینگ صدا
    ۲٫.امکان اضافه کردن شورتکات و ویجت به دسکتاپ
    ۳٫.صبط روی اس دی کارت

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here