نسخه جدید مرورگر کروم اندروید از باز شدن تبلیغات مزاحم در پنجره جدید جلوگیری میکند.

8
۵,۶۹۴


گوگل جدیدترین نسخه از مرورگر محبوب کروم را برای دیوایس های اندرویدی آپدیت کرده و ورژن آن را به عدد 64 رسانده است. این به روزرسانی مهمترین تغییری که ایجاد میکند، قابلیتی جدید است که به شدت برای کاربرانی که تبلیغات مزاحم رنج میبرند کاربرد دارد.

در نسخه 64 مرورگر کروم اندروید، گوگل از باز شدن تبلیغات مزاحم در پنجره جدید جلوگیری میکند. البته این با مسدود کردن تبلیغات پاپ آپ تفاوت دارد و ضرری به صاحبان سایت ها در مورد عدم نمایش تبلیغاتشان نمیزند. شیوه مسدودسازی تبلیغات در نسخه جدید گوگل کروم به گونه ای است که تبلیغاتی را که به طور مثال با هدایت شما به یک لینک جدید و اخطار در خصوص ویروسی بودن گوشی شما نمایش داده میشود را مسدود میکند.

از دیگر تغییرات مشاهده شده در این نسخه، تغییر رنگ نویگیشن بار از مشکی به سفید است. البته این تغییر رنگ در تمام گوشی ها اعمال نمیشود و تنها برخی از کاربران گزارش تغییر رنگ به سفید را دادند. این نسخه هم اکنون در گوگل پلی به صورت رایگان قابل دریافت است که میتوانید از اینجا آن را دانلود کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

8 دیدگاه ها

  1. برای جلوگیری تبلیغات تلگرام یه راهکاری بگید

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۱۷

    ی برنامه ای دانلود کردین ک اون اینجوری میکنه با کدهایی ک توش هست متاسفانه جدیدا دیولوپرهای ایرانی ترفند جدیدشون هست برای میلیونر شدن!
    راهش اینه ک برنامه رو پاک کنین شایدم اگه ی سری دسترسی های اینترنت و… ببندی بشه ولی اینکه آدم تشخیص بده چ برنامه هایی هستن کار خیلی سختیه و به دردسرش نمی ارزه

    پاسخ

  2. هنوز نسخه ۶۳ هست، نمیدونم چرا تو پلی استور دیر منتشر میشه آپدیت ها، 😐

    پاسخ

    دانیال عشق سونی گفته:
    ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۳۱

    چی بگم اخه………حاشیه کم بود حالا باید تو خماری اپدیت هم باشیم

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۶:۰۴

    جناب مشنگ خان خیلیم طراحی سونی قشنگه و از طراحی کچل سایر برندها بهتره جناب ایفون شیپ.
    و این اپدیت مال کروم هست، میدونی گوگل پلی استور چیه؟ این اونجا منتشر میشه. البته فکر کنم تورو باید باهات با اپ استور حرف بزنه ادم تا بفهمی اپل شیپ جان

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here