نسخه جدید نرم افزار What’s New با بهبودها و تغییراتی در رابط کاربری منتشر شد

12
۹,۱۶۸

Whats-New-580-90
سونی موبایل نسخه جدیدی از نرم افزار What’s New مخصوص گوشی های اکسپریا را با شماره ساخت 3.2A.03 با تغییراتی جدید منتشر کرده است. این تغییرات شامل اضافه شدن یک صفحه جدید خوش آمدگویی، بهبود حالت portrait برای تبلت های سونی و همچنین تغییر و پیشرفت در رابط کاربری است. در رابط کاربری جدید، پس زمینه منوها نسبت به نسخه قبل که با رنگ تیره به نمایش در می آمد، روشن تر و شفاف تر شده است. تیم بروزرسانی What’s New، در حال حاضر نسخه جدید این نرم افزار را در شبکه اجتماعی گوگل پلاس به این آدرس منتشر کرده است و شما نیز میتوانید با رفتن به آدرس مورد نظر به این گروه اجتماعی بپیوندید.

در ادامه میتوانید نسخه جدید این نرم افزار را از طریق پلی استور سایت تخصصی اکسپریا نیز دریافت و نصب نمایید. توجه نمایید که این نسخه از What’s New در حال حاضر بر روی گوشی هایی که از اندروید 5 به بالا بهره میبرند قابل نصب و استفاده میباشد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

12 دیدگاه ها

  1. اندروید 6 برای گوشی های z3 z2 z1 وzu گوگل ادیشن منتشر خواهد شد. سایت عصر ایران لیست شرکتها و گوشی ها رو زده. انشالله که معتبر باشه

    پاسخ

    Reza Z1 گفته:
    ۰۷ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۹:۳۶

    امیدوارم،مخصوصا برای Z1 بدبخت

    پاسخ

  2. ببخشید این همون مثل Sony select هست؟یعنی بهت پیشنهاد میده یه برنامه ی رو و میتونی دانلود کنی؟
    اخه خیلی شبیه هم هست کارشون.اگه میشه یکی توضیح بده.
    با تشکر.

    پاسخ

    Adidas گفته:
    ۰۷ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۴:۴۷

    تغریبا آره

    پاسخ

  3. یه برنامه به درد نخور!! کاش همون آپدیت سنتر باقی می موند!
    باید فی…لتر..شکن روشن باشه بعد یک مدت به سنگینی هرچه تمام تر لیست برنامه ها رو میاره تازه فیلم و موسیقی و پلی استیشن استور هم که برای ما معنی نداره!!
    کلا شده ویندوز استور قبل از ویندوز 10!!

    پاسخ

    Mamad گفته:
    ۰۷ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۴:۴۲

    نمیدونم مسئول فیلترینگ چه ارگانیه!اما به خدا این برنامه هیچ چی نداره که فیلتر شه!اگه یه عکس بدحجابی به صورت اتفاقی تو این برنامه اومد چشمامون رو میبندیم!یه تجدید نظری کنین خواهشا

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here