نسخه جهانی اکسپریا ZL2 با نام Z2a هفته آینده معرفی میشود؟

13
۶,۹۴۲

Xperia-ZL2-640x301
منابع خبری از کشور تایوان گزارش دادند: سونی قصد دارد تا محصولی جدید از خانواده اکسپریا را در تاریخ 10 ژوئن ( برابر با 20 خرداد ) در این کشور به نمایش بگذارد. این محصول با نام اکسپریا Z2a معرفی خواهد شد که نسخه جهانی مدل ZL2 است که ماه گذشته برای بازار ژاپن و به طور اختصاصی معرفی شده بود.

اکسپریا ZL2 از پردازنده ای مشابه با اکسپریا Z2 بهره میبرد. صفحه نمایش این دستگاه 5 اینچ است که در درون خود یک باتری 3000 میلی آمپری را نیز جای داده است. یکی از مهم ترین تفاوت های اکسپریا ZL2 با اکسپریا Z2 علاوه بر طراحی و موارد نامبرده، حافظه 32 گیگابایتی آن است که در مقایسه با حافظه داخلی 16 گیگابایتی اکسپریا Z2 دو برابر گنجایش دارد.

در صورتی که این محصول هفته آینده معرفی شود میتوان از آن به عنوان تکرار تجربه اکسپریا Z و اکسپریا ZL نام ببریم. دو محصول با سخت افزار تقریبا مشابه و طراحی نسبتا متفاوت که یکی از قابلیت ضد آب بهره میبرد و دیگری از آن محروم است . با این تفاصیل اکسپریا Z2a میتواند با قیمتی کمتر از اکسپریا Z2 به بازارهای جهانی عرضه گردد. باید منتظر باشیم و ببینیم هفته آینده چه اتفاقاتی در کشور تایوان خواهد افتاد.

Xperiablog

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

13 دیدگاه ها

  1. باسلام دوستان یه سوال شاید بی ربط
    به نظرتون اکسپریا سی اپدیت 4/3 دریافت میکنه!؟

    پاسخ

    احسان ش گفته:
    ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۰:۱۱

    سلام دوست عزيز خیر چون پردازنده اش مدیاتک است قابل ارتقاء نیست

    پاسخ

  2. من که زد 2 رو ترجیح میدم

    پاسخ

    Ali HD گفته:
    ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۲۳

    صد در صد زد تو رو باید ترجیح بدی,,,یه شرایط خاصی برم غلبه کرده که میگه زد تو میخری اپدیت نکن ,,,باور کن گوشی اپدیت شد طبیعتا خیلی چیزاش بهتر میشه اما همین که لمس گوشیو تاچ ضعیف شن یعنی جهنم

    پاسخ

    Ali HD گفته:
    ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۳۴

    انواع رام پر باگ مضخرف

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here